Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 494470 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; OPRUŽNA ZABRAVLJUJUĆA PODLOŠKA (Šifra: 06.16169-0006.1)

    Opružna zabravljujuća podloška, šifra 06.16169-0006.1, dizajnirana je za održavanje stalne napetosti na spojnicama, pomažući u očuvanju sile stezanja u motoru MAN L21/31 čak i pri temperaturnim ciklusima i vibracijama. Njezin opružni oblik kompenzira tendenciju otpuštanja u vijčanim spojevima, čime osigurava mehaničku pouzdanost kroz vrijeme. Uobičajeno se koristi na visokostresnim područjima te je ključna za siguran i neprekidan rad motora.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:45 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC (Šifra: 11.01213-0061.A)

    Poklopac sa šifrom 11.01213-0061.A djeluje kao zaštitna obloga u motoru MAN L21/31, zatvarajući unutarnje komore motora od vanjskih onečišćenja poput prašine, vlage ili nečistoća. Projektiran s preciznim spojevima i izrađen od izdržljivih materijala, ovaj dio pomaže u zadržavanju ulja i tekućina te pridonosi toplinskoj izolaciji i smanjenju buke. Njegova prisutnost ključna je za očuvanje čistoće unutrašnjosti i pouzdano funkcioniranje motora u teškim uvjetima rada.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:44 u Blog HR
  • MAN L21/31; ZABRAVLJUJUĆA PODLOŠKA (Šifra: 06.16169-0003.0)

    Zabravljujuća podloška sa šifrom 06.16169-0003.0 kompaktan je, ali ključan dio motora MAN L21/31, osmišljen za sprječavanje otpuštanja pričvrsnih elemenata pod dinamičkim opterećenjima. Njezina nazubljena ili narebrana struktura zagriza u spojne površine, pružajući mehanički otpor rotaciji uzrokovanoj vibracijama. Ova podloška osigurava sigurno učvršćivanje vijaka i matica, čime se čuva stabilnost kritičnih spojeva i sklopova motora tijekom dugotrajnog rada.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:42 u Blog HR
  • Uljna čašica – gornji dio (šifra K 12031)

    Gornji dio uljne čašice, označen šifrom K 12031, čini sastavni dio pomoćnog sustava podmazivanja motora. Postavljen tako da sakuplja ili raspodjeljuje mazivo u specifičnim dijelovima sklopa motora, ovaj element pomaže u regulaciji protoka ulja te sprječava prolijevanje ili onečišćenje. Izrađen od materijala otpornog na ulje i visoke temperature, gornji dio uljne čašice ima ključnu ulogu u osiguravanju ravnomjernog podmazivanja i radu motora bez potrebe za čestim održavanjem. Njegov je dizajn usklađen s donjim dijelom čašice za besprijekornu integraciju.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:31 u Blog HR
  • Razdvajač vode za ventilaciju kartera (šifra K 16022)

    Razdvajač vode s oznakom K 16022 ima ključnu ulogu u sustavu ventilacije kartera motora ZV40/48. Uklanja vlagu i kondenzaciju iz zraka u karteru prije nego što se on ispusti ili recirkulira, čime se sprječava kontaminacija motornog ulja i korozija unutarnjih dijelova. Projektiran za visoku učinkovitost i minimalan pad tlaka, ovaj element doprinosi čišćim emisijama iz kartera i produljuje vijek trajanja motora. Njegova funkcija posebno je važna u morskom okruženju i uvjetima visoke vlage gdje je nakupljanje kondenzacije stalni izazov.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:30 u Blog HR
  • Ploča za kućište upravljačke sobe (šifra K 16216)

    Ploča s oznakom K 16216 sastavni je dio kućišta upravljačke sobe motora ZV40/48. Projektirana za strukturnu čvrstoću i zaštitu od okolišnih utjecaja, ova ploča štiti osjetljive upravljačke mehanizme unutar kućišta od prašine, uljne maglice, vlage i mehaničkih oštećenja. Izrađena je od materijala otpornog na koroziju kako bi se osigurala dugotrajna pouzdanost i stabilne performanse u zahtjevnim industrijskim ili pomorskim uvjetima. Precizno pristajanje ove ploče omogućuje očuvanje poravnatosti kućišta i doprinosi pouzdanosti rada motora.

    Napisano: Srijeda, 05 Studeni 2025 06:29 u Blog HR
  • MAN L21/31; ŠESTOKUTNI VIJAK (Šifra EN61V1230)

    Šestokutni vijak, šifra EN61V1230, standardni je navojni spojni element u motoru MAN L21/31. Zahvaljujući šestokutnoj glavi, omogućuje prenošenje velikog momenta sile i sigurno spajanje komponenti. Izrađen od visokokvalitetnog čelika, otporan je na vibracije, toplinu i mehanička naprezanja, osiguravajući strukturnu stabilnost motora.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 07:13 u Blog HR
  • MAN L21/31; RAVNA PODLOŠKA (Šifra 06.16169-0004-1.A)

    Ravna podloška, šifra 06.16169-0004-1.A, koristi se kao zaštitni i raspodjelni element ispod vijaka i matica u motoru MAN L21/31. Služi za ravnomjernu raspodjelu sile pritezanja i sprječavanje oštećenja kontaktnih površina, osobito na spojevima s velikim opterećenjem. Njena precizna izvedba doprinosi točnom momentu pritezanja i dugoročnoj pouzdanosti sklopa.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 07:13 u Blog HR
  • MAN L21/31; OPRUŽNA PODLOŠKA ZA OSIGURANJE (Šifra 06.16169-0004.2)

    Opružna podloška za osiguranje, šifra 06.16169-0004.2, važan je element u sklapanju motora MAN L21/31. Dizajnirana je tako da stvara elastičnu silu pritezanja, čime sprječava otpuštanje vijaka i matica uslijed vibracija ili toplinskih promjena. Njezin spiralni oblik stvara napetost koja održava stabilno pritezanje, osiguravajući mehaničku sigurnost i čvrstoću spojeva kroz cijeli vijek trajanja motora.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 07:10 u Blog HR
  • Ploča za kućište upravljačke sobe (šifra K 16201)

    Ploča kućišta upravljačke sobe s kodom K 16201 služi kao strukturni i zaštitni element unutar sustava kontrole motora ZV40/48. Osmišljena je za zaštitu i stabilizaciju osjetljivih upravljačkih komponenti, čuvajući ih od prašine, vlage i uljne magle. Izrađena od materijala otpornih na koroziju, ploča također osigurava pravilnu poravnatost i čvrstoću kućišta. Njezina uloga ključna je za pouzdan rad i dugoročnu stabilnost motora.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 06:54 u Blog HR
  • Cijevna brtva za K 16220 i K 16222 (šifra K 16227)

    Cijevna brtva s oznakom K 16227 dizajnirana je za sigurno i elastično brtvljenje dijelova K 16220 i K 16222 unutar sustava motora ZV40/48. Njezin cijevasti oblik omogućuje ravnomjernu raspodjelu pritiska brtvljenja, što je idealno za sklapanja podložna vibracijama i toplinskom širenju. Izrađena od izdržljivih i uljno otpornih materijala, ova brtva doprinosi dugoročnoj pouzdanosti sustava, održavajući zrakonepropusnost i nepropusnost tekućina. Njezina primjena smanjuje potrebu za učestalim održavanjem i povećava sigurnost rada.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 06:53 u Blog HR
  • O-prsten za cilindarsku košuljicu (šifra K 21406)

    O-prsten s kodom K 21406 ključni je brtveni element u dizelskom motoru ZV40/48, posebno dizajniran za kontakt između cilindarske košuljice i bloka motora. Njegova glavna funkcija je osigurati brtvljenje pod tlakom kako bi se spriječilo propuštanje ispušnih plinova i prodor rashladne tekućine u komoru za izgaranje. Izrađen je od elastomera otpornog na visoke temperature i kemikalije, ovaj O-prsten podnosi ekstremne uvjete rada motora zadržavajući elastičnost i nepropusnost. Njegova uloga je ključna za održavanje pravilne kompresije i sprečavanje gubitaka učinkovitosti zbog unutarnjih curenja.

    Napisano: Petak, 31 Listopad 2025 06:52 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CJEVČICOM ZA PRSKANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifra 11.01213-0057-1.0, integrirani je dio dizajniran za usmjeravanje mazivog ulja unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje, smanjuje gubitke ulja i omogućuje ciljano podmazivanje unutarnjih dijelova poput ležajeva i zupčanika. Ova komponenta ključna je za održavanje čistoće ulja, smanjenje habanja i pouzdan rad motora u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:37 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLE ČELIČNE ŠIPKE (Šifra EN43AE01100028)

    Okrugle čelične šipke s oznakom EN43AE01100028 osnovni su materijal za izradu i popravke dijelova MAN L21/31 motora. Izrađene su od visokokvalitetnog čelika s izvrsnim svojstvima obrade i čvrstoće, što omogućuje njihovu pretvorbu u precizno izrađene dijelove poput osovina, klinova ili prilagođenih elemenata. Njihova stalna dimenzija i metalurška svojstva jamče ispunjavanje zahtjevnih standarda morskih i industrijskih primjena.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:37 u Blog HR
  • MAN L21/31; DISK (Šifra 11.01299-0138.0)

    Disk sa šifrom 11.01299-0138.0 ključni je mehanički element u motoru MAN L21/31, najčešće korišten u rotacijskim ili brtvenim sklopovima. Precizna obrada i čvrstoća materijala omogućuju mu zadržavanje poravnanja, upijanje naprezanja ili funkciju odstojnika ovisno o mjestu u motoru. Ovaj naizgled jednostavan dio doprinosi ukupnoj ravnoteži, trajnosti i kontroli vibracija motora, osobito pri velikim brzinama i tlakovima.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:34 u Blog HR
  • Matica za svornjak K 27038 (Šifra K 27045)

    Matica označena šifrom K 27045 posebno je dizajnirana za pričvršćivanje svornjaka K 27038 unutar sklopa dizelskog motora ZV40/48. Inženjerski oblikovana za otpornost na vibracije i opterećenja, ova komponenta osigurava da strukturne veze ostanu čvrste unatoč kontinuiranim toplinskim i mehaničkim opterećenjima. Precizno narezani navoj omogućuje sigurno spajanje, očuvanje poravnanja i ravnomjernu raspodjelu opterećenja među povezanim dijelovima. Bilo da se radi o glavi cilindra, ispušnom kolektoru ili kućištu, ova je matica ključna za dugotrajnu izdržljivost i sigurnost rada motora.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:22 u Blog HR
  • O-prsten za prsten K 27010 (Šifra K 27055)

    O-prsten sa šifrom K 27055 predstavlja ključni brtveni element koji se koristi u kombinaciji s prstenom K 27010 u motoru ZV40/48. Njegova osnovna funkcija je sprječavanje istjecanja tekućine ili zraka na spoju, osobito u sustavima visokotlačnog goriva ili ulja. Izrađen od elastomernih materijala otpornih na toplinu, ulja i tlak, O-prsten osigurava čvrsto i sigurno brtvljenje čak i pod promjenjivim uvjetima rada motora. Njegova uloga je presudna za očuvanje funkcionalnosti sustava i izbjegavanje gubitaka učinkovitosti zbog curenja ili pada tlaka.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:22 u Blog HR
  • Uložna čahura za ventil za ubrizgavanje goriva (Šifra K 27107)

    Uložna čahura označena šifrom K 27107 ima ključnu ulogu u preciznom i stabilnom postavljanju ventila za ubrizgavanje goriva u dizelskom motoru ZV40/48. Djeluje kao međučahura koja osigurava pravilno poravnanje i postavljanje ubrizgavača u glavu cilindra. Dizajnirana da apsorbira mehanička opterećenja i spriječi trošenje između metalnih površina, ova komponenta doprinosi dugotrajnom brtvljenju i ravnomjernoj isporuci goriva. Izrađena je od materijala otpornog na toplinu i tlak, te omogućuje pouzdan rad ubrizgavača i tijekom dugih servisnih intervala.

    Napisano: Srijeda, 29 Listopad 2025 11:19 u Blog HR
  • MAN L21/31; ČELIČNE ŠIPKE (Šifra EN43AE0090)

    Čelične šipke s kodom EN43AE0090 koriste se kao sirovina za izradu preciznih dijelova MAN L21/31 motora. Njihova ujednačena čvrstoća i točna dimenzija čine ih pogodnima za izradu osovina, klinova i drugih spojeva visoke mehaničke otpornosti.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:41 u Blog HR
  • MAN L21/31; MLAZNICA (Šifra 11.01227-0017.A)

    Mlaznica s kodom 11.01227-0017.A omogućuje usmjereno raspršivanje maziva ili rashladne tekućine na točno određene dijelove motora MAN L21/31. Ciljano podmazivanje smanjuje trenje i sprječava pregrijavanje, pridonoseći sigurnom radu motora u kontinuiranim morskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:40 u Blog HR
  • MAN L21/31; MLAZNICA ZA POGON KONTROLE (Šifra 11.01213-0060-1.0)

    Mlaznica za pogon kontrole, šifra 11.01213-0060-1.0, osigurava preciznu distribuciju maziva ili rashladne tekućine prema ključnim dijelovima sustava upravljanja MAN L21/31 motora. Time se poboljšava regulacija temperature i dugovječnost komponenata pri promjenjivim radnim opterećenjima.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:39 u Blog HR
  • Brtva za ručku K 27008 (Šifra: K 27054)

    Brtveni element s kodom K 27054 dizajniran je kako bi osigurao hermetičko i fluidno nepropusno brtvljenje za ručku K 27008 u dizelskom motoru ZV40/48. Ova komponenta sprječava istjecanje ulja, goriva ili zraka oko ručno upravljanih dijelova poput ventila ili pristupnih otvora. Izrađena od izdržljivih elastomernih ili kompozitnih materijala, otporna je na habanje, temperaturne oscilacije i kemijsku degradaciju. Pouzdana brtva poput K 27054 pomaže u održavanju unutarnjeg tlaka, smanjuje potrebu za održavanjem te štiti motor od onečišćenja i gubitka performansi.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:21 u Blog HR
  • Tanjurić opruge za ventil za ubrizgavanje goriva (Šifra: K 27205)

    Tanjurić opruge s oznakom K 27205 vitalna je komponenta sklopa ventila za ubrizgavanje goriva u motoru ZV40/48. Smješten za podršku i stabilizaciju opruge injektora, osigurava pravilan napon i točno djelovanje ventila. Njegov ravan i čvrst dizajn omogućuje mu podnošenje ponovljenih opterećenja bez deformacija, čime održava dosljedan trenutak ubrizgavanja. Precizna izrada tanjurića doprinosi uravnoteženoj isporuci goriva, mirnijem radu motora i smanjenju emisija, što ga čini nezamjenjivim u dugotrajnom radu sustava ubrizgavanja.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:20 u Blog HR
  • Matica za ventil za ubrizgavanje goriva (Šifra: K 27209)

    Matica s kodom K 27209 mali je, ali ključan pričvrsni element u sustavu za ubrizgavanje goriva dizelskog motora ZV40/48. Posebno je dizajnirana za učvršćivanje ventila za ubrizgavanje goriva, osiguravajući čvrstu i stabilnu vezu koja može izdržati ekstremne pritiske i vibracije tijekom rada motora. Izrađena od visokokvalitetnog, korozijski otpornog čelika, ova matica održava strukturalni integritet sustava za dovod goriva te ima ključnu ulogu u očuvanju preciznosti ubrizgavanja, učinkovitosti izgaranja i dugotrajne pouzdanosti motora.

    Napisano: Utorak, 28 Listopad 2025 12:18 u Blog HR
  • MAN L21/31; MLAZNICE ZA PRSKANJE – SKLOP (Šifra 11.01213-0063.0)

    Mlaznice za prskanje, šifra 11.01213-0063.0, imaju ključnu ulogu u sustavu podmazivanja i hlađenja motora MAN L21/31. Strateški postavljene, isporučuju fine mlazove ulja ili rashladne tekućine pod pritiskom na ciljana područja poput klipova, stijenki cilindara ili ventila. Njihov precizan protok pomaže u regulaciji temperature, smanjenju trenja i produljenju vijeka trajanja komponenti, što ih čini neizostavnima za dugotrajan i učinkovit rad motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:35 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC ZA ZATVARANJE (Šifra 11.01288-0075.B)

    Poklopac za zatvaranje sa šifrom 11.01288-0075.B važan je brtveni element za motor MAN L21/31 koji služi za zatvaranje pristupnih točaka ili unutarnjih komora. Dizajniran je da izdrži tlak ulja, temperaturu i onečišćenja iz okoline, čime se osigurava sigurno zadržavanje tekućina i sprječava ulazak nečistoća. Njegova funkcija u održavanju zatvorenog sustava izravno doprinosi pouzdanosti rada motora i smanjenju potrebe za održavanjem.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:35 u Blog HR
  • MAN L21/31; PRSTENOVI ZA UČVRŠĆIVANJE KOD FINE OBRADNE BUŠENJE (Šifra EN3N108)

    Prstenovi za učvršćivanje, šifra EN3N108, ključni su elementi za osiguranje dijelova tijekom fine obradne bušenja unutar motora MAN L21/31. Precizno su izrađeni kako bi zadržali unutarnje komponente na mjestu tijekom strojne obrade ili sklapanja, osiguravajući dosljedne tolerancije i mehaničku stabilnost. Zahvaljujući robusnoj konstrukciji otporni su na deformacije i vibracije, što doprinosi točnosti i dugovječnosti spojeva – posebno važnih u visokoučinkovitim brodskim motorima.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:34 u Blog HR
  • Opruga za ventil za ubrizgavanje goriva (Šifra: K 27210)

    Opruga šifre K 27210 precizno je kalibrirana komponenta koja regulira tlak otvaranja ventila za ubrizgavanje goriva u dizelskom motoru ZV40/48. Ova opruga osigurava da se gorivo ubrizga u komoru za izgaranje u točno određenom trenutku i pri točno određenom tlaku radi optimalnog izgaranja. Njene karakteristike naprezanja moraju ostati postojane tijekom tisuća ciklusa, uz otpornost na umor i deformacije. Kao ključni dio sustava goriva, opruga izravno pridonosi učinkovitosti izgaranja, snazi motora i kontroli emisija.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:25 u Blog HR
  • Samozatezajuća matica za K 27401 (Šifra: K 27417)

    Samozatezajuća matica šifre K 27417 posebno je dizajnirana za sigurno pričvršćivanje vretena (K 27401) u sustavu startnog ventila motora ZV40/48. Njena funkcija samozatezanja sprječava otpuštanje uslijed vibracija ili promjena tlaka, čime se održava točan položaj i poravnatost startnog ventila. Izrađena je od visokokvalitetnih materijala otpornih na koroziju i ima važnu sigurnosnu ulogu u osiguravanju pouzdanog pokretanja motora tijekom duljih radnih ciklusa.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:25 u Blog HR
  • Usisni ventil, kompletan (Šifra: K 27500)

    Kompletan usisni ventil, šifre K 27500, ključna je komponenta sustava za usis zraka u dizelskom motoru ZV40/48. Ovaj ventil upravlja protokom svježeg zraka u komoru za izgaranje, otvarajući se u precizno određenim intervalima kako bi se osigurala optimalna smjesa goriva i zraka te učinkovito izgaranje. Konstruiran za podnošenje ekstremnih toplinskih i mehaničkih opterećenja, komplet uključuje vreteno ventila, vodilicu, opruge i dosjedne površine. Njegovo besprijekorno djelovanje ključno je za održavanje snage motora, učinkovitosti potrošnje goriva i glatkog rada pod morskim i industrijskim opterećenjima.

    Napisano: Ponedjeljak, 27 Listopad 2025 11:22 u Blog HR
  • MAN L21/31; MLAZNICA ZA PRSKANJE (Šifra 11.01227-0016.A)

    Mlaznica za prskanje, šifre 11.01227-0016.A, ima ključnu ulogu u isporuci visokotlačnih mlazova ulja ili rashladne tekućine unutar MAN L21/31 motora. Postavljena za ciljanje preciznih zona poput donje strane klipa ili mehanizama ventila, omogućava optimalnu regulaciju temperature i smanjenje trenja. Njezin učinak izravno utječe na učinkovitost motora i zaštitu komponenti, čineći je neophodnom za dugotrajan rad u teškim uvjetima.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CJEVČICOM ZA PRSKANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifre 11.01213-0057-1.0, integrirana je komponenta koja usmjerava podmazivanje unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje i precizno vodi ulje prema ležajevima i zupčanicima, poboljšavajući podmazivanje i smanjujući trošenje. Ova komponenta je ključna za čistoću ulja, dugovječnost dijelova i pouzdan rad motora pod opterećenjem.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31; CIJEV (Šifra 11.01299-0139.0)

    Cijev sa šifrom 11.01299-0139.0 ključna je komponenta sustava MAN L21/31 motora, namijenjena za prijenos ulja, rashladne tekućine ili komprimiranog zraka između vitalnih dijelova motora. Projektirana za otpornost na tlak i temperaturu, ova cijev osigurava neprekidan protok i stabilnost sustava čak i u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima. Precizna izvedba i pouzdana montaža doprinose učinkovitosti sustava i lakšem održavanju.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:20 u Blog HR
  • Klipni prsten za K 27404 (šifra K 27410)

    Klipni prsten s oznakom K 27410 posebno je izrađen za sklop startnog ventila, točnije za dio K 27404. Osigurava nepropusan spoj između klipa i kućišta ventila, sprječavajući istjecanje zraka tijekom startanja pod tlakom. Napravljen od materijala visokih performansi, otporan je na deformacije, trošenje i temperaturne promjene. Njegova funkcionalnost ključna je za učinkovitost i odziv pneumatskog sustava pokretanja motora.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:03 u Blog HR
  • Kućište startnog ventila (šifra K 27402)

    Kućište s oznakom K 27402 čini strukturno tijelo startnog ventila u motoru ZV40/48. U njemu se nalaze vratilo i unutarnje komponente ventila, koje štiti i poravnava. Izrađeno je od materijala otpornog na koroziju i visoki tlak, osiguravajući sigurnost i učinkovitost ventila pri ubrizgavanju zraka pod tlakom. Dizajnirano je za brzu montažu i pouzdano pokretanje motora, čak i u zahtjevnim pomorskim uvjetima.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:03 u Blog HR
  • Vratilo startnog ventila (šifra K 27401)

    Vratilo s oznakom K 27401 ključni je pokretni element startnog ventila u dizelskom motoru ZV40/48. Djeluje kao aktuator koji omogućuje ili blokira protok komprimiranog zraka u cilindre tijekom pokretanja motora. Precizno je izrađeno i otporno na visoke temperature i iznenadne promjene tlaka. Njegova uloga je presudna za pouzdano paljenje motora i glatki prijelaz u puni rad.

    Napisano: Petak, 24 Listopad 2025 11:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC S CJEVČICOM ZA PRSKANJE ULJA (Šifra 11.01213-0057-1.0)

    Poklopac s cjevčicom za prskanje ulja, šifra 11.01213-0057-1.0, integrirani je dio dizajniran za usmjeravanje mazivog ulja unutar MAN L21/31 motora. Sprječava nekontrolirano prskanje, smanjuje gubitke ulja i omogućuje ciljano podmazivanje unutarnjih dijelova poput ležajeva i zupčanika. Ova komponenta ključna je za održavanje čistoće ulja, smanjenje habanja i pouzdan rad motora u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLE ČELIČNE ŠIPKE (Šifra EN43AE01100028)

    Okrugle čelične šipke s oznakom EN43AE01100028 osnovni su materijal za izradu i popravke dijelova MAN L21/31 motora. Izrađene su od visokokvalitetnog čelika s izvrsnim svojstvima obrade i čvrstoće, što omogućuje njihovu pretvorbu u precizno izrađene dijelove poput osovina, klinova ili prilagođenih elemenata. Njihova stalna dimenzija i metalurška svojstva jamče ispunjavanje zahtjevnih standarda morskih i industrijskih primjena.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:35 u Blog HR
  • MAN L21/31; DISK (Šifra 11.01299-0138.0)

    Disk sa šifrom 11.01299-0138.0 ključni je mehanički element u motoru MAN L21/31, najčešće korišten u rotacijskim ili brtvenim sklopovima. Precizna obrada i čvrstoća materijala omogućuju mu zadržavanje poravnanja, upijanje naprezanja ili funkciju odstojnika ovisno o mjestu u motoru. Ovaj naizgled jednostavan dio doprinosi ukupnoj ravnoteži, trajnosti i kontroli vibracija motora, osobito pri velikim brzinama i tlakovima.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:35 u Blog HR
  • Donja opružna ploča usisnog ventila (Šifra K 27502)

    Donja opružna ploča, šifra K 27502, ključni je nosač opružnog sklopa usisnog ventila u motoru ZV40/48. Osigurava stabilnu osnovu koja održava pravilnu napetost opruge, omogućujući točno vremensko otvaranje ventila i pravilno sjedenje. Ova komponenta mora izdržati višekratne cikluse kompresije i povrata te je izrađena od materijala otpornog na zamor. Njezina uloga je presudna za učinkovit rad usisnog ventila, što pomaže motoru da postigne optimalni unos zraka i izgaranje.

    Napisano: Četvrtak, 23 Listopad 2025 06:23 u Blog HR