Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 491662 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; PRSTEN (Šifra 11.01299-0128-1.A)

    Prsten sa šifrom 11.01299-0128-1.A univerzalna je komponenta koja se koristi u sklopu motora MAN L21/31 za pravilno poravnanje ili brtvljenje između dijelova. Može se koristiti u raznim mehaničkim spojevima gdje su izdržljivost i precizno pristajanje od presudne važnosti. Unatoč malim dimenzijama, ovaj prsten značajno doprinosi pouzdanosti i dugovječnosti motora.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:25 u Blog HR
  • MAN L21/31; PRSTEN, TEFLON (Šifra 11.01299-0128.A)

    Teflonski prsten sa šifrom 11.01299-0128.A pruža izvanrednu brtvenu funkciju i smanjuje trenje u motoru MAN L21/31. Poznat po visokoj otpornosti na toplinu i niskoj abraziji, Teflon osigurava stabilan rad čak i u teškim uvjetima. Ovaj se prsten najčešće koristi u dinamičnim brtvenim zonama gdje su potrebni fleksibilnost, kemijska inertnost i minimalno održavanje.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:24 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLI BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56936-1507-1.0)

    Okrugli brtveni prsten, šifra 06.56936-1507-1.0, ključna je brtvena komponenta u motoru MAN L21/31 koja osigurava nepropusne spojeve u raznim sustavima fluida. Bez obzira koristi li se u sustavu podmazivanja, hlađenja ili goriva, ovaj visokokvalitetni prsten otporan je na tlak, toplinu i kemikalije. Njegova pouzdanost presudna je za čistoću i učinkovitost motora tijekom dugotrajnog rada u morskom ili industrijskom okruženju.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:24 u Blog HR
  • Konusni disk za steznu spojnicu (Šifra K 21005)

    Konusni disk s oznakom K 21005 koristi se uz stezne spojne komponente motora kao element raspodjele pritiska. Njegov konusni oblik pomaže ravnomjernom raspodjeli opterećenja duž kontaktnog područja, smanjujući lokalna naprezanja i povećavajući mehaničku stabilnost. Poboljšavajući vezu između pričvrsnih elemenata i strukturnih dijelova, ovaj disk ima ključnu ulogu u smanjenju zamora materijala i produljenju vijeka trajanja kritičnih spojeva motora.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:11 u Blog HR
  • Vijak za steznu spojnicu (Šifra K 21002)

    Vijak označen kao K 21002 ima ključnu ulogu u osiguranju steznih spojnica koje učvršćuju važne komponente motora. Projektiran je da izdrži velika mehanička opterećenja i vibracije prilikom rada. Njegov precizan narez navoja i kvalitetni materijal jamče pouzdan spojač, čineći ga neophodnim za održavanje strukturne stabilnosti i poravnanja motora tijekom cijelog radnog vijeka.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:10 u Blog HR
  • O prsten za cilindarsku košuljicu (Šifra K 21404)

    O‑prsten pod šifrom K 21404 važan je brtveni element za cilindarsku košuljicu motora. Njegova osnovna funkcija jest stvaranje nepropusne barijere između košuljice i bloka motora, kako bi se spriječilo miješanje rashladne tekućine i ispušnih plinova. Ovaj element podnosi visoke temperature i pritiske, zadržavajući integritet i tijekom izrazitih termičkih ciklusa. Ispravno funkcioniranje O‑prstena ključno je za održavanje kompresije i optimalne učinkovitosti motora tijekom dugih radnih razdoblja.

    Napisano: Petak, 17 Listopad 2025 05:10 u Blog HR
  • MAN L21/31; OKRUGLI BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56936-1507.A)

    Ovaj okrugli brtveni prsten pruža pouzdanu brtvu na kritičnim spojevima unutar MAN L21/31 motora. Otporan je na tlak i trošenje, osigurava nepropusnost i pomaže u produljenju vijeka trajanja komponenti.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; VIJAK TIEROD (Šifra 11.01295-0278.D)

    Vijak (tie rod) osigurava čvrstu vezu između glave cilindra i kućišta radilice. U motoru MAN L21/31 ravnomjerno raspoređuje unutarnje sile, sprječava deformacije i održava strukturnu stabilnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVENI PRSTEN M20X26 (Šifra 06.56190-0715.0)

    Brtveni prsten M20X26 je mali, ali ključni dio MAN L21/31 motora, koji osigurava nepropusne spojeve u uvjetima visokog tlaka i temperature. Sprječava curenje, održava čistoću motora i pridonosi dugotrajnoj učinkovitosti.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 06:01 u Blog HR
  • Gornji ležaj klipnjače (Šifra H 33021)

    Gornji ležaj klipnjače, oznake H 33021, predstavlja ključnu kontaktnu površinu između klipnjače i osovinice radilice u motoru Sulzer ASL25. Omogućuje glatko rotacijsko kretanje i smanjuje trenje te sprječava izravni kontakt metala, čime se smanjuje habanje. Izrađen od materijala otpornog na opterećenje i zamor, ovaj ležaj podržava dinamičko gibanje unutarnjih dijelova motora i pridonosi dugoročnom održavanju performansi.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:51 u Blog HR
  • Vijak za klipnjaču (Šifra H 33030)

    Vijak klipnjače, oznake H 33030, snažan je spojni element koji spaja dva dijela klipnjače u motoru Sulzer ASL25. Projektiran je da podnese ogromna vlačna i tlačna opterećenja tijekom radnih ciklusa, što ga čini ključnim za strukturalni integritet motora. Njegov precizni navoj i moment zatezanja pomažu u očuvanju ravnoteže motora i sprječavaju ozbiljne kvarove, osiguravajući pouzdan rad kroz tisuće sati rada.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:51 u Blog HR
  • Čahura ležaja (Šifra H 40002)

    Čahura ležaja sa šifrom H 40002 ključna je komponenta motora Sulzer ASL25, namijenjena podršci i poravnanju rotirajućih osovina uz minimalno trenje. Ona djeluje kao zaštitna međukomponenta između osovine i kućišta, apsorbira habanje i održava precizno poravnanje pri toplinskim i mehaničkim opterećenjima. Izrađena od visokokvalitetnih materijala, ova čahura produžuje vijek trajanja sustava radilice i osigurava pouzdan rad u morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 16 Listopad 2025 05:50 u Blog HR
  • MAN L21/31; CILINDRIČNI VODILNI KLINOVI (Šifra EN1P1228)

    Cilindrični vodilni klinovi s oznakom EN1P1228 koriste se za precizno poravnanje komponenti unutar motora MAN L21/31, poput kućišta, poklopaca i konstrukcijskih sklopova. Ovi kaljeni čelični klinovi osiguravaju mehaničku stabilnost, sprječavaju zakretanje te omogućuju ravnomjernu raspodjelu opterećenja. Njihova uloga u održavanju geometrijske točnosti ključna je za dugotrajnu pouzdanost motora.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:55 u Blog HR
  • MAN L21/31; VIJCI-ČEPOVI (Šifra EN47AR36)

    Vijci-čepovi pod šifrom EN47AR36 posebno su dizajnirani pričvrsni elementi koji se koriste za zatvaranje navoja, kontrolnih otvora ili pomoćnih priključaka na motoru MAN L21/31. Ovi vijci omogućuju sigurno zatvaranje otvora koje izdržava tlak i toplinske napore, a istovremeno omogućuju pristup tijekom održavanja. Izrađeni od materijala otpornih na koroziju i precizno navojeni, doprinose pouzdanosti motora i sprječavaju curenje tekućina ili onečišćenje.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:55 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVENI PRSTEN (Šifra 06.56200-0724.0)

    Brtveni prsten s oznakom 06.56200-0724.0 ključna je komponenta za održavanje nepropusnih spojeva unutar motora MAN L21/31. Obično se koristi u područjima visokog tlaka poput spojeva cilindara ili priključaka za tekućine, sprječavajući curenje ulja, rashladne tekućine ili ispušnih plinova. Njegova otpornost na toplinu, tlak i kemijsku koroziju čini ga neophodnim za očuvanje integriteta sustava i osiguranje dugoročnog i sigurnog rada u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:54 u Blog HR
  • Kuglični ležaj za ležajno kućište K 32332 (Šifra K 32388)

    Kuglični ležaj s oznakom K 32388 ključna je komponenta u rotacijskom sklopu motora Sulzer ZV40/48, posebno dizajniran za ugradnju u kućište ležaja K 32332. Ovaj visokoučinkoviti ležaj smanjuje trenje i habanje te podupire aksijalna i radijalna opterećenja tijekom neprekidnog rada motora. Zahvaljujući pouzdanoj i preciznoj izvedbi, osigurava nesmetano kretanje unutar pogonskog sustava te značajno doprinosi trajnosti i učinkovitosti cijelog mehaničkog sklopa.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • Brtva za vijak K 32393 (Šifra K 32394)

    Brtva pod šifrom K 32394 posebno je dizajnirana za vijak K 32393 kako bi pružila učinkovitu barijeru protiv curenja ulja i onečišćenja. U motoru Sulzer ZV40/48 ova brtva igra ključnu ulogu u održavanju tlaka unutar sustava i zaštiti unutarnjih komponenti od prljavštine, vlage i temperaturnih promjena. Zahvaljujući preciznom pristajanju i robusnim brtvenim svojstvima, osigurava dugotražnu učinkovitost motora i smanjuje potrebu za održavanjem.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • Vijak za pričvršćivanje poklopca K 32301 (Šifra K 32393)

    Vijak s kodom K 32393 je precizno izrađen spojni element koji služi za sigurno pričvršćivanje poklopca K 32301 na dizelski motor Sulzer ZV40/48. Njegova glavna funkcija je osigurati čvrsto i otporno brtvljenje protiv vibracija na kućištu pomoćnog motora, čime se sprječava nenamjerno otpuštanje tijekom rada. Izrađen od izdržljivih i korozijski otpornih materijala, ovaj vijak je ključan za dugotrajnu pouzdanost i sigurnost u teškim industrijskim i pomorskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 14 Listopad 2025 05:43 u Blog HR
  • MAN L21/31; ZAVRTAČ DIN908 M60X2ST (Kod 06.08042-0127.A)

    Zavrtač s oznakom 06.08042-0127.A izrađen prema standardu DIN908 dimenzija M60x2ST, služi za pouzdano zatvaranje navojnih otvora u sustavima ulja i rashladne tekućine MAN L21/31 motora. Otporan na tlak i temperaturne promjene, osigurava nepropusnost, ali i omogućava jednostavan servisni pristup. Njegova čvrsta konstrukcija doprinosi sigurnosti i učinkovitosti održavanja motora.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:14 u Blog HR
  • MAN L21/31; BRTVA (Kod 06.56936-2355.0)

    Brtva s kodom 06.56936-2355.0 ključni je zaptivni element u MAN L21/31 motoru koji sprječava curenje tekućina i plinova između važnih površina poput glave cilindra, poklopaca i ispušnih kolektora. Izrađena je od materijala otpornog na visoke temperature i tlak, te osigurava učinkovito izgaranje, nepropusnost sustava i usklađenost s ekološkim standardima. Ispravna montaža ove brtve od ključnog je značaja za izbjegavanje kvarova.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:14 u Blog HR
  • MAN L21/31; SPECIFIKACIJA MATERIJALA (Kod 11.00196-0001)

    Dokument sa šifrom 11.00196-0001 definira točna kemijska i mehanička svojstva potrebna za izradu dijelova MAN L21/31 motora. U njemu su navedeni standardi kvalitete, postupci toplinske obrade i tolerancije koji osiguravaju da svaki dio zadovoljava visoke zahtjeve izdržljivosti i performansi. Strogo pridržavanje ove specifikacije jamči pouzdanost dijelova u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima te doprinosi dugotrajnosti motora.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 12:13 u Blog HR
  • Vijak za nazubljeni osigurač vijka K 33420 (Šifra K 33421)

    Vijak pod šifrom K 33421 služi kao osiguranje za nazubljeni mehanizam za blokadu vijaka K 33420 u motoru Sulzer ZV40/48. Iako je male veličine, ovaj vijak je ključan za održavanje sigurnog spoja pod uvjetima jakih vibracija. Sprječavanjem otpuštanja mehanizma tijekom rada motora, osigurava sigurnost i mehaničku stabilnost, osobito u dijelovima motora izloženima velikim brzinama i čestim opterećenjima.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 11:59 u Blog HR
  • Osovina klipnjače (Šifra K 33101)

    Osovina klipnjače, označena šifrom K 33101, sastavni je dio pogonskog sklopa motora, djeluje kao središnja osovina oko koje se klipnjača rotira. Ova osovina mora imati dovoljnu torzijsku krutost i otpornost na zamor, jer je kontinuirano izložena rotacijskim opterećenjima i vibracijama visoke frekvencije. U motoru Sulzer ZV40/48 pomaže usklađivanju gibanja klipova s radilicom, pridonoseći učinkovitosti i stabilnom radu motora.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 11:58 u Blog HR
  • Klipnjača za pogonski klip (Šifra K 33000)

    Klipnjača pod šifrom K 33000 predstavlja ključni mehanički spoj u dizelskom motoru Sulzer ZV40/48, odgovorna za pretvaranje linearnog gibanja pogonskog klipa u rotacijsko gibanje radilice. Izrađena da podnese ekstremne pritiske i dinamičke sile, ova komponenta igra vitalnu ulogu u preciznom prijenosu snage. Uravnotežena geometrija i materijal visoke čvrstoće osiguravaju glatki rad i dugotrajan vijek trajanja čak i pod velikim toplinskim i mehaničkim opterećenjem.

    Napisano: Petak, 10 Listopad 2025 11:58 u Blog HR
  • MAN L21/31; CILINDRIČNI ZATICI (Kod EN1P1228)

    Cilindrični zatici s kodom EN1P1228 precizni su elementi za poravnanje koji se koriste u motoru MAN L21/31 kako bi se osigurala točna pozicija komponenti poput kućišta, poklopaca i spojeva. Izrađeni od kaljenog čelika, omogućuju stabilnu i ponovljivu montažu, smanjuju mehaničko trošenje i poboljšavaju točnost servisa. Njihova uloga u očuvanju geometrijske točnosti ključna je za dugoročnu mehaničku stabilnost motora.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:30 u Blog HR
  • MAN L21/31; KAPICA MATICA, M33X2 (Kod 11.01296-0071.A)

    Kapica matica M33x2, kod 11.01296-0071.A, posebna je spojna komponenta koja se koristi uz vezne šipke ili vijke u motoru MAN L21/31. Njena robusna konstrukcija omogućuje višekratno zatezanje i održavanje sigurnog spoja pod vibracijama i toplinskim opterećenjem. Precizno primijenjeni moment zatezanja osigurava nepropusan i otporan spoj, čineći ovu malu, ali ključnu komponentu pouzdanosti motora tijekom dugotrajnog rada.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:30 u Blog HR
  • MAN L21/31; VEZNA ŠIPKA (Kod 11.01295-0311.C)

    Vezna šipka s kodom 11.01295-0311.C ključna je strukturna komponenta u motoru MAN L21/31, koja služi za sigurno pričvršćivanje glave cilindra na blok motora. Dizajnirana da izdrži ekstremna mehanička opterećenja i toplinsko širenje, vezna šipka osigurava ravnomjernu silu stezanja preko komore za izgaranje. Njena konstrukcija od visokootpornog čelika i precizna izrada ključni su za održavanje čvrstoće motora, smanjenje deformacija i sprječavanje curenja tijekom rada pod visokim pritiskom – osobito u pomorskim i energetskim primjenama.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:29 u Blog HR
  • Gornji dio klipa (Šifra: K 34101)

    Gornji dio klipa, šifre K 34101, čini krunu radnog klipa u motoru Sulzer ZV40/48. Budući da je izravno izložen visokim temperaturama i tlakovima, presudan je za učinkovitost izgaranja i izdržljivost. Njegov dizajn optimizira izgaranje goriva te pridonosi dugom vijeku trajanja i većoj snazi motora.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:19 u Blog HR
  • Vijak za klipnjaču (Šifra: K 33400)

    Vijak s oznakom K 33400 visokootporni je spojni element za pričvršćivanje klipnjače unutar Sulzer ZV40/48 dizelskog motora. Mora podnijeti izuzetno mehaničko opterećenje tijekom rada, osobito pri velikim brzinama i pritiscima izgaranja. Pouzdana je veza koja sprečava kvarove i osigurava stabilnost konstrukcije motora.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:19 u Blog HR
  • Donji ležaj (Šifra: K 33220)

    Donji ležaj, šifre K 33220, važna je potporna komponenta u sklopu radilice motora Sulzer ZV40/48. Projektiran je za upijanje i ravnomjernu raspodjelu dinamičkih opterećenja rotirajuće radilice, čime omogućuje glatki rad i minimalno trenje. Izrađen od izdržljivih i otpornih materijala, osigurava visoku učinkovitost i dugovječnost motora čak i pri velikim opterećenjima.

    Napisano: Četvrtak, 09 Listopad 2025 05:18 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC VODILICE LEŽAJA (Kod 11.01254-0169.A)

    Poklopac vodilice ležaja s kodom 11.01254-0169.A precizno je obrađena komponenta koja učvršćuje i vodi gibanje ključnih dijelova motora kao što su bregasto vratilo ili pomoćne osovine unutar MAN L21/31 motora. Stabiliziranjem aksijalnog i radijalnog gibanja pridonosi pravilnom vremenskom usklađivanju motora i učinkovitosti rada. Njegov čvrst dizajn pomaže u smanjenju trošenja, grešaka u usklađenju i mehaničkih kvarova tijekom dugotrajnog rada.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; SPECIFIKACIJA KVALITETE (Kod 10.09412-3021-1.0)

    Dokument o specifikaciji kvalitete, kod 10.09412-3021-1.0, definira stroge standarde proizvodnje i kontrole za MAN L21/31 motor. Ova specifikacija jamči da svi dijelovi — od odljevaka do precizno obrađenih komponenti — zadovoljavaju visoke kriterije materijalne čvrstoće, točnosti dimenzija i pouzdanosti rada. Neophodan je dokument za proizvođače, servise i dobavljače kako bi se osigurala dosljedna kvaliteta i očuvala reputacija MAN Diesel motora.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:36 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC GLAVNOG LEŽAJA (Kod 11.01254-0168-1.B)

    Poklopac glavnog ležaja s kodom 11.01254-0168-1.B predstavlja ključni strukturni element MAN L21/31 motora, osmišljen za sigurno držanje glavnih ležajeva radilice. Podnosi velike mehaničke sile te osigurava savršenu usklađenost rotirajuće radilice tijekom rada motora. Precizno obrađen i izrađen za dugotrajnost, ovaj poklopac igra važnu ulogu u očuvanju ravnoteže motora, smanjenju vibracija i produljenju vijeka trajanja unutarnjih komponenti u zahtjevnim uvjetima rada.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:35 u Blog HR
  • Otvor za ulijevanje ulja (Šifra K 32379)

    Otvor za ulijevanje ulja pod šifrom K 32379 služi za jednostavno i čisto dodavanje ulja u pomoćni pogon motora Sulzer ZV40/48. Obično je postavljen na lako dostupnom mjestu i omogućuje vizualnu provjeru razine ulja. Njegova prisutnost osigurava odgovarajuću podmazanost sustava, smanjujući habanje pokretnih dijelova i pridonoseći dugotrajnom i pouzdanom radu cijelog mehanizma.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:17 u Blog HR
  • Ručica za osigurač (Šifra K 32378)

    Ručica s oznakom K 32378 koristi se za ručno uključivanje ili isključivanje osigurača unutar sustava pomoćnog pogona motora Sulzer ZV40/48. Ovaj mali, ali važan dio omogućuje operaterima kontrolu nad mehanizmom blokiranja rotirajuće osovine, čime se osigurava siguran rad tijekom ručnog okretanja ili zaustavljenog stanja motora. Dizajnirana za ergonomsko rukovanje i dugotrajnost, ručica pojednostavljuje jednu od ključnih sigurnosnih funkcija motora.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:16 u Blog HR
  • Elektromotor za pomoćni pogon (Šifra K 32375)

    Elektromotor s oznakom K 32375 ključna je komponenta sustava pomoćnog pogona na motoru Sulzer ZV40/48. Opskrbljuje snagom potrebnom za sporo okretanje radilice tijekom održavanja, pregleda ili zagrijavanja motora. Omogućujući kontrolirano i postepeno kretanje, ovaj motor omogućuje tehničarima sigurno poravnanje klipova i ventila bez uključivanja glavnog motora. Njegova robusna konstrukcija jamči pouzdan rad u različitim radnim uvjetima, čineći ga neizostavnim dijelom pomoćnih sustava motora.

    Napisano: Srijeda, 08 Listopad 2025 05:16 u Blog HR
  • MAN L21/31; POKLOPAC GLAVNOG LEŽAJA (Šifra 11.01254-0168.A)

    Poklopac glavnog ležaja, šifra 11.01254-0168.A, ključna je mehanička komponenta u motoru MAN L21/31, odgovorna za sigurno držanje ležajeva koljenastog vratila. Njegova robusna konstrukcija omogućuje precizno poravnanje rotirajućeg vratila pod visokim opterećenjima. Pravilan dizajn i montaža ovog dijela ključni su za smanjenje vibracija, smanjenje habanja vratila i održavanje integriteta donjeg dijela motora tijekom neprekidnog rada.

    Napisano: Petak, 03 Listopad 2025 05:52 u Blog HR
  • MAN L21/31; QS KUĆIŠTE KOLJENASTOG MJENJAČA (Šifra 0743748-6.1)

    QS kućište koljenastog mjenjača, šifra 0743748-6.1, označava verziju kućišta motora izrađenu prema specifičnim standardima kvalitete – jedan od najvažnijih strukturnih dijelova motora MAN L21/31. Osigurava čvrstu i precizno obrađenu bazu za smještaj koljenastog vratila i ostalih pokretnih dijelova. Projektirano je da izdrži velika opterećenja i vibracije, te se izrađuje prema najvišim standardima kako bi se osigurala dugotrajna stabilnost konstrukcije.

    Napisano: Petak, 03 Listopad 2025 05:52 u Blog HR
  • MAN L21/31; SPECIFIKACIJA KVALITETE, 4-TAKTNI MOTOR (Šifra 10.09004-5200-1.0)

    Dokument o specifikaciji kvalitete, šifra 10.09004-5200-1.0, za četverotaktni motor MAN L21/31 predstavlja ključni tehnički dokument koji definira točne standarde i tolerancije potrebne u proizvodnji i održavanju. Osigurava da svi dijelovi zadovoljavaju stroge kriterije MAN Diesela u pogledu performansi, materijala i dimenzija, čime se doprinosi sigurnosti, dugotrajnosti i pouzdanosti motora. Ovaj dokument je nezamjenjiv za timove za osiguranje kvalitete, servisne inženjere i dobavljače.

    Napisano: Petak, 03 Listopad 2025 05:51 u Blog HR
  • Kućište zapornog motora (Šifra K 32301)

    Kućište označeno šifrom K 32301 obuhvaća mehanizam zapornog motora na Sulzer ZV40/48 dizel motoru. Dizajnirano za pružanje strukturne potpore i zaštite, sadrži zupčanike i pogonske elemente koji omogućuju sporo okretanje motora tijekom održavanja ili sinkronizacije pri pokretanju. Njegov dizajn osigurava sigurno poravnanje, jednostavan pristup i dugotrajnost pod različitim opterećenjima, čineći ga ključnim dijelom pomoćnog sustava motora.

    Napisano: Petak, 03 Listopad 2025 05:40 u Blog HR