Blog HR

Skupina cijevi i spojeva motora obuhvaća sve bitne cijevi i priključke potrebne za cirkulaciju goriva, ulja, rashladne tekućine i zraka u MAN L21/31 motoru. Ova sveobuhvatna mreža osigurava pravilno usmjeravanje i brtvljenje svih tekućina i plinova, sprječavajući curenja i održavajući tlakove sustava. Dobro održavane cijevi i spojevi temelj su pouzdanosti i učinkovitosti motora.

Pogon ventila je mehanizam koji prenosi gibanje s bregaste osovine na ventile motora MAN L21/31. Ovaj precizni sustav osigurava pravovremeno otvaranje i zatvaranje usisnih i ispušnih ventila, što je ključno za optimalno vrijeme izgaranja i pravilno disanje motora. Pouzdan pogon ventila doprinosi učinkovitosti motora, snazi i dugovječnosti održavajući točan rad ventila.

Kućišta za pregradni lim hladnjaka usisanog zraka i kućište usisnog zraka imaju ključnu ulogu u usmjeravanju i upravljanju protokom zraka unutar sustava usisa MAN L21/31 motora. Ova kućišta osiguravaju učinkovito usmjeravanje sabijenog zraka iz turbopunjača prema cilindrima, smanjujući turbulencije i gubitke tlaka. Pravilno dizajnirana kućišta poboljšavaju učinkovitost izgaranja i ukupne performanse motora osiguravajući glatku raspodjelu zraka.

Četvrtak, 07 Kolovoz 2025 08:37

Radno kolo za pumpu ulja (Šifra K 71029)

Napisao/la

Samostalno radno kolo s oznakom K 71029 srce je pumpe ulja motora Sulzer ZV40/48, pretvarajući rotacijski pokret u protok tekućine. Njezine precizno profilirane lopatice stvaraju potreban protok i tlak za cirkulaciju ulja kroz ležajeve i kanale motora. Izrađeno od legure otpornog na habanje, radno kolo podnosi velike centrifugalne sile i abrazivne čestice u ulju. Praćenje stanja i zazora lopatica održava učinkovito podmazivanje i sprječava kavitaciju ili gubitak performansi s vremenom.

Stranica 1 od 217