Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

Pročitano 254282 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 27 Srpanj 2020 11:38

Video sadržaj

Izgradnja motora ADRIA 40
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Razvitak Jugoturbine 1972.-1990.

    Na razvitak tvornice izvanredno velik značaj i utjecaj uvijek je imala ukupna ekonomska i politička situacija u tadašnjoj Jugoslaviji i Hrvatskoj. Poznato je da je u početku toga razdoblja razvitka tvornice bila sve izraženija ekonomska i politička kriza u tadašnjoj Jugoslaviji i njenim republikama.

    Sva rukovodstva tvornice, od osnivanja 1949. pa sve do 1990. godine, nastojala su savladati utjecaje ekonomske i političke krize stalnim širenjem proizvodnje, tržišta i jačanjem ekonomske odgovornosti pojedinih proizvodnji.

    Razvitak tvornice u tome razdoblju bio je naročito obilježen:
    - organizacijskim prilagodbama temeljenimna Ustavu i Zakonu.
    - koncentriranjem poduzeća karlovačke metalne industrije oko Jugoturbine.
    - dislokacijom dijelova proizvodnje van Karlovca.
    - daljnjim tehnološkim razvitkom.

    Napisano: Četvrtak, 23 Srpanj 2020 06:32 u Blog
  • Brodske turbine, "Vjesnik"

    "U tvornici "Edvard Kardelj" u Karlovcu uskoro će se dovršiti izrada prve brodske turbine jačine 420 konjskih sila.

    Uskoro započinje proizvodnja protutlačnih turbina snage 250 kilovata koje su sada u projektiranju."

    ("Vjesnik", 6 rujna 1952.)

    Napisano: Srijeda, 22 Srpanj 2020 10:11 u Blog
  • Jugoturbina u razdoblju 1963.-1973.

    Razdoblje 1963.-1973. godine može se označiti kao razdoblje stabilizacije proizvodnje osnovnih proizvoda, povećane proizvodnje za domaće tržište i izvoz. Također je smirena fluktuacija zaposlenih, a povećava se broj visokostručnih tehničkih ali i ekonomsko-financijskih i pravnih kadrova.

    Stabilizirana je uprava tvornice kao i vodeći ljudi u turbinama, motorima i pumpama. Kupuju se novi alatni strojevi, kompletira se ispitna stanica  turbina, motora i pumpi. Uvodi se mehanografska obrada svih podataka - ARITMA.

    Napisano: Utorak, 21 Srpanj 2020 11:44 u Blog
  • Jugoturbina

    Jugoturbina, poduzeće za proizvodnju parnih i plinskih turbina, dizelskih motora i energetske opreme, osnovano inicijativom vojnih vlasti 1949.

    Napisano: Četvrtak, 09 Srpanj 2020 06:34 u Blog
  • Društveni standard zaposlenika Jugoturbine - Obrazovanje

    Obrazovanje kao jedna od najbitnijih odrednica opstanka tvornice bio je nedorečen bez cjelovite koncepcije, s nedovoljnim brojem i neusklađenom strukturom zaposlenih. Kao primjer neka posluži podatak da je u času financijske krize tvornica zapošljavala 35 diplomiranih inženjera strojarstva (još nedovoljno za obim proizvodnje), s dva diplomirana ekonomista i jednim pravnikom.

    Zbog potreba za radnicima svih struka definiran je cjelovit i sveobuhvatan program potpore obrazovanju zaposlenika.

    Financijski, kadrovski, i moralnom potporom Jugoturbina je u Karlovcu bila nosilac razvoja svih vidova obrazovanja na višoj razini.

    Napisano: Srijeda, 08 Srpanj 2020 10:50 u Blog
  • Osnivanje Jugoturbine

    Tvornica Jugoturbina osnovana je rješenjem vlade FNRJ od 24. 07. 1949. godine pod nazivom Tvornica "Edvard Kardelj" a registrirana je kod financijske uprave JNA u registru vojno privrednih poduzeća u Beogradu.

    Odlukom Saveznog izvršnog vijeća od 06. 02. 1954. godine tvornica je izdvojena iz poduzeća koja proizvode za određene potrebe JNA.

    Rješenjem Narodnog odbora grada Karlovca od 31. 03. 1954. godine prihvaćena je odluka Radničkog savjeta tvornice o promjeni naziva "Edvard Kardelj" u naziv "Jugoturbina" - tvornica turbina i strojeva Karlovac.

    Naziv tvornice ponovno je promijenjen odlukom Radničkog savjeta od 23. 05. 1969. godine i od tada je puni naziv tvornice - Jugoturbina - tvornica parnih turbina diesel motora i pumpi Karlovac.

    Napisano: Utorak, 07 Srpanj 2020 09:17 u Blog
  • Hapag-Lloyd neće trebati državnu pomoć tijekom COVID-19 krize

    Njemačka kontejnerska tvrtka Hapag-Lloyd će preživljavati COVID-19 krizu bez državne pomoći.

    Mnoge velike tvrtke u Njemačkoj tražile su financijsku pomoć, ali Hapag-Lloyd vjeruje kako ne treba nikakvu financijsku potporu. Problemi su zanemarivi.

    “Nećemo tražiti potporu vlade dok smo uvjereni da kroz ovu krizu možemo preživiti samostalno.” -glasnogovornik Hapag-Lloyd-a.

    Odgođene su sve investicije kao što je kupnja novih teretnih brodova.

    Hapag-Lloyd trenutno operira flotom od  248 brodova.

    Napisano: Petak, 03 Srpanj 2020 06:18 u Blog
  • Cummins Adriatic

    Iz Hrvatske prema Vijetnamu nedavno je krenulo nekoliko kontejnera punih motora i opreme za opremanje strojarnice butique kruzera. Hrvatska tvrtka Cummis Adriatic je odabrana za ovaj projekt, i to u velikoj konkurenciji među svjetskim ponuđačima.

    Trenutno se vode mnogi projekti, tim hrvatskih projektanata iz trogirske tvrtke Yacht Design dobio je zanimljiv projekt – luksuzni kruzer koji bi trebao zaploviti u floti tvrtke Emerald Waterways.
    Superjahta kapaciteta 100 putnika trebala bi početi s radom već 2021. godine.

    Napisano: Četvrtak, 25 Lipanj 2020 07:01 u Blog
  • Antonov odletio iz Hrvatske: U Rusiju nosi motor za nuklearku

    Jednim od najvećih svjetskih zrakoplova Antonov 124-100, u nedjelju je iz Zagreba otpremljen 84 tone težak dizelski motor proizveden i remontiran u karlovačkom Adriadieselu te će biti vraćen u nuklearnu elektranu Smolensk.

    Istim tipom zrakoplova motor je u kolovozu dopremljen u Hrvatsku.

    Adriadiesel je proizvođač tog tipa motora, koji služe za proizvodnju struje u slučaju havarije i nestanka struje u nuklearkama. Riječ je o četverotaktnim, srednjekretnim dizelskim V motorima s rotirajućim klipovima snage 6.600 kW na 600 okretaja u minuti.

    Takvi generatorski motori bili su posljednji koji su se ugasili nakon eksplozije reaktora u Černobilu 1984. godine. Uključili su se i radili nekoliko dana, a onda stali zbog nestanka goriva.

    Član uprave Adriadiesela Tomislav Varga u izjavi za Hinu rekao je da ta tvrtka sa 150 zaposlenih remontira i servisira havarijske motore, s tim da sama proizvodi dijelove za motore ADRIA 40“, a ranije modele je počela proizvoditi sedamdesetih godina unutar Jugoturbine, te ih je sada 50 uglavnom u Rusiji, Ukrajini, Češkoj i Slovačkoj.

    Adriadiesel razvija i dizelske generator setove za nova tržišta i to za podatkovne centre, bolnice, vrtiće i hotele, a namjera je obuhvatiti i vojne i vladine centre.

    Napisano: Srijeda, 18 Prosinac 2019 14:12 u Blog
  • Antonov na Plesu imao nezgodu te odgodio let

    Mjesec dana prije ugovorenog roka u Karlovcu je završen servis dizelskog motora iz nuklearne elektrane Smolensk u Rusiji. Riječ je o rezervnom motoru koji je prije 40 godina proizveden u Karlovcu, a na redoviti servis dopremljen je ljetos.

    No zbog nezgode pri zatvaranju, zrakoplov Antonov 124-100 koji je došao po njega danas nije poletio prema Rusiji. Neposredno prije polijetanja puknuo je stajni trap. Polijetanje je odgođeno dok se kvar ne popravi.

    Nakon tri mjeseca u karlovačkom servisu, dizelski motor težak 84 tone napustio je sinoć pogone tvrtke Adriadiesel. To je, kaže član Uprave Adriadiesela Boris Tolić - vrlo opsežan posao u koji su uključeni svi dijelovi tvrtke, od inžinjeringa, nabave, kontrolinga, montaže i strojne obrade. Karlovačka tvrtka jedna je od sedam u svijetu koje proizvode ovakve motore. Imaju dogovorene poslove vrijedne 70-ak milijuna eura za sljedećih nekoliko godina.

    I kad se činilo da je sve gotovo, pri zatvaranju zrakoplova dogodila se nezgoda. Napuknuo je stajni trap jednog od najvećih zrakoplova na svijetu. Iako je naša tvrtka servis obavila prije planiranog roka, čini se da motor neće tako brzo na konačno odredište, u rusku nuklearku.

    Napisano: Srijeda, 18 Prosinac 2019 14:08 u Blog
  • Poziv na glavnu skupštinu - 30.09.2019.
    Napisano: Petak, 30 Kolovoz 2019 08:12 u Blog
  • Antonovom 124-100 iz NPP Smolensk dopremljen havarijski agregat na remont

    U ponedjeljak, 19.08. iz NPP Smolensk u Rusiji, na remont je dopremljen je motor proizveden u tvornici Adriadiesel, nekadašnjoj Jugoturbini, prije 42 godine.

    Nakon 42 godine došlo je vrijeme za potpuni remont ovog 84 tone teškog motora, te bi navedeni remont trebao biti izvršen do kraja godine.

    Tvrtka Adriadiesel od svoga osnutka isporučila je ukupno 80ak takvih motora, većinom u istočnom bloku europe.

    Napisano: Četvrtak, 22 Kolovoz 2019 12:22 u Blog
  • Antonovom 124-100 iz NPP Smolensk dopremljen havarijski agregat na remont

    Riječ je motoru snage 600 kW pri 50 okretaja u minuti, a koji je proizveden 1978. godine po licenci švicarskog Sulzera u sklopu Jugoturbinine Tvornice diesel motora.

    Motor je neprekidno funkcionirao 42 godine, a sada je došao trenutak za potpuni remont.

     

    Napisano: Četvrtak, 22 Kolovoz 2019 12:17 u Blog
  • Obavijest o upisu novog društva
    Napisano: Srijeda, 10 Srpanj 2019 13:03 u Blog
  • Poziv na Glavnu skupštinu Adriadiesel d.d.
    Napisano: Četvrtak, 16 Svibanj 2019 09:43 u Blog
  • Plan podjele društva

    U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

     

    PLAN PODJELE DRUŠTVA

    Napisano: Ponedjeljak, 13 Svibanj 2019 13:37 u Blog
  • Do kraja godine 4 natječaja EU za razvojne projekte vrijedna 1,5 milijardu kuna

    EU do kraja godine planira raspisati 4 inovacijska natječaja u vrijednosti čak 1,5 milijardu kuna.

    Više u privitku

    EU sredstva za inovacije i razvoj

    Napisano: Četvrtak, 15 Studeni 2018 08:59 u Blog
  • Glavna skupština dioničara 2018.

    Pozivamo sve dioničare na Glavnu skupštinu koja će se održati 17.7.2018. u 12:00 sati u prostorijama društva

    Napisano: Četvrtak, 07 Lipanj 2018 13:29 u Blog
  • Izvanredna glavna skupština dioničara 2018.

    Pozivamo sve dioničare na izvanrednu Glavnu skupštinu

    Napisano: Utorak, 02 Siječanj 2018 13:37 u Blog
  • Damen objavio prvi odobreni 3D printani propeler
    'Dutch Damen Shipyards Group' je objavio i prezentirao svoj 3D printani propeler WAAMpeller. Propeler je prošao kroz vrlo zahtjevne testove koje je potvrdio Bureau Veritas. Projekt je nastao kolaboracijom RAMLAB, Promarin, Autodesk, Bureau Veritas i Damen-a.

    Prototip je printan u 298 slojeva i vrlo efektivan te će biti dio projekta za Stan Tegljač 1606 plovila.
    Napisano: Ponedjeljak, 04 Prosinac 2017 14:15 u Blog
  • MSC Cruises kupio MSC Seaside
    MSC Cruises je kupio MSC Seaside od kompanije Fincantieri. Brod je 323 metara dug, 41 metara širok i može prevoziti 5,179 putnika. Fincantieri će također konstruirati MSC Seaview koji će biti dostavljen vlasniku sredinom 2018. godine.

    MSC Seaside je najveći brod konstruiran u Italiji.
    Napisano: Srijeda, 29 Studeni 2017 13:03 u Blog
  • d’Amico prodaje MR tanker

    Kompanija d’Amico Tankers je potpisala ugovor u kojem prodaje tanker iz 2005. godine. Riječ je tankeru MT High Presence koji je konstruiran na brodogradilištu Imabari Shipbuilding. Plovilo će biti prodano u vrijednosti od 14 milijuna dolara.

    Napisano: Utorak, 28 Studeni 2017 13:48 u Blog
  • Navios Containers preuzeo prvi Panamax
    Kompanija Navios Containers je preuzela prvi Panamax. Panamax APL Denver je dio ugovora u kojem se prodaje 4 Panamax prijevoznika za cijenu od 96.8 milijuna dolara koja će biti dostavljena novom vlasniku sredinom Prosinca.

    Navios Containers će operirati flotom od 20 plovila.
    Napisano: Ponedjeljak, 27 Studeni 2017 14:05 u Blog
  • Euronav prodao tanker Artois
    Euronav je odlučio prodati svoj najstariji tanker Artois. Tanker je prodan za 22 milijuna dolara te će biti dostavljen novom vlasniku početkom prosinca.
     
    Euronav trenutno operira flotom od 55 plovila.
    Napisano: Petak, 24 Studeni 2017 13:45 u Blog
  • Kea Trader se prelomio na dva dijela

    12. studenog, na Durandovom grebenu, kontejnerski brod Kea Trader se prelomio na dva dijela. Kritičan prijelom i jaki valovi su rezultirali potonućem oba dijela plovila. Situaciju nadgledaju dva tegljača uz pomoć specijalista za rješavanje problematike zagađenja.

    Napisano: Ponedjeljak, 13 Studeni 2017 13:41 u Blog
  • Teekay Tankers prodaje dva Aframax tankera

    Teekay Tankers je odlučio prodati dva 1999-Aframax takera za 12.7 milijuna dolara. Jedan Aframax je već dostavljen novom vlasniku dok će drugi biti dostavljen krajem Studenog 2017.

    Napisano: Četvrtak, 09 Studeni 2017 14:07 u Blog
  • Carnival Horizon prošao ispite na Jadranskom moru
    133,500 tona težak Carnival Horizon je nedavno prošao ispite na Jadranskom moru te će 2018. godine krenuti u Sj. Ameriku. Carnival Horizon je najnoviji brod u floti koji može prevoziti više od 6,400 putnika.
     
    Velik broj urednika, inženjera i tehničara je vodio strog ispit sistema broda.
    Napisano: Srijeda, 08 Studeni 2017 14:04 u Blog
  • Scorpio kupuje 4 prijevoznika
    Scorpio Bulkers je potpisao 2 ugovora u kojem kupuje jedan Kamsarmax i 3 Ultramaxa. Prema informacijama, brodovi će biti kupljeni za 90 milijuna dolara, ali 77 milijuna plaćeni u gotovini.
     
    Svi Ultramax brodovi su konstruirani na brodogradilištu Chengxi u Kini.
    Napisano: Utorak, 07 Studeni 2017 13:42 u Blog
  • Pirati napali tanker u Nigeriji
    1. studenog, pirati su napali tanker koji je uspio pobjeći i prijaviti napad. Posada tankera je osigurala sav pristup plovilu te se povukla u tvrđavu. Mornarica je ubrzo došla na mjesto napada i otjerala pirate.
    Napad se dogodio 10 dana nakon otmice članova posade broda Panamax Demeter.
    Napisano: Petak, 03 Studeni 2017 12:42 u Blog
  • MOL i COSCO potvrdili vlasništvo nad Yamal LNG prijevoznicima

    Mitsui O.S.K. Lines (MOL) i COSCO Shipping su potvrdili vlasništvo nad Yamal LNG prijevoznicima. Prijevoznici će biti dio Yamal LNG projekta, ali daljnih informacija nema. Do 2020. godine COSCO i MOL će u vlasništvu imati 17 plovila.

    Napisano: Četvrtak, 02 Studeni 2017 13:58 u Blog
  • GoodBulk planira kupiti 13 prijevoznika
    GoodBulk Ltd je potpisao ugovor u kojem kupuje 7 do 13 prijevoznika od kompanije CarVal Investors. GoodBulk će platiti 10.5 milijuna dolara za 7 prijevoznika koja će biti dostavljena vlasniku krajem 2017. i početkom 2018. godine.
     
    GoodBulk je prihvatio opciju u kojoj će kupiti dodatna 6 plovila.
    Napisano: Ponedjeljak, 30 Listopad 2017 13:53 u Blog
  • Korea Lines naručuje dva prijevoznika

    Korea Lines Corporation je naručila dva prijevoznika za koja će platiti za 164 milijuna dolara. Prema informacijama Yonhap-a, Hyundai Heavy Industries će konstruirati dva plovila koja će biti dostavljena vlasniku u 2020. godini.

    Napisano: Četvrtak, 26 Listopad 2017 13:08 u Blog
  • Hudong-Zhonghua Shipbuilding Group dostavio prijevoznika Pan Asiu

    Hudong-Zhonghua Shipbuilding Group je dostavio LNG prijevoznika Pan Asiu novome vlasniku China National Offshore Oil Corporationu. U konstrukciji su brodovi Pan America, Pan Europe and Pan Africa koji će biti dovršeni u 2018. i 2019. godini.

    Napisano: Srijeda, 18 Listopad 2017 13:08 u Blog
  • Sidro tankera zahvatilo stari testni torpedo

    Tanker je sidrom zahvatio stari neaktivni uređaj i vukao ga sve do Portlanda. Članovi Kraljevske mornarice su krenuli u operaciju evakuacije članova posade i odvajanje torpeda.
     
    Torpedo je nađen u jako oštećenom i izjedenom stanju te potječe iz 1980-ih.

    Napisano: Ponedjeljak, 16 Listopad 2017 12:51 u Blog
  • Pokrenuta liječnička evakuacija člana posade tankera

    Član posade tankera Bochem Oslo iz Paname transportiran je helikopterom nakon zahtjeva za medicinsku pomoć. 39-godišnji član posade je patio od jakih bolova u prsima. Tanker je bio usidren 10 nautičkih milja od luke Durban. 

    Napisano: Petak, 13 Listopad 2017 10:08 u Blog
  • Prijevoznik se nasukao u Novom Brunswicku

    Prijevoznik SBI Carioca Transportation Safety Boarda se 12. listopada nasukao u Novom Brunswicku. Plovilo je udarilo u plićak, ali nije došlo do proboja trupa ni do zagađenja okoliša. SBI Carioca je plovio iz Norfolka do Belledunea. 

    Napisano: Četvrtak, 12 Listopad 2017 10:51 u Blog
  • Clipper Group prodaje 16 brodova

    Kompanija Clipper Group je odlučila prodati 16 brodova kao dio financijskog ugovora. U prodaji su također bila 4 višenamjenska broda koja će i dalje biti pod komercijalnom i tehničkom kontrolom.

    Napisano: Srijeda, 11 Listopad 2017 13:00 u Blog
  • Franbo Lines kupio Supramax

    Franbo Lines je kupio Supramax od kompanije Taiwan Navigation. Isporuka broda će biti krajem 2017. godine, a Franbo Lines će platiti 8,55 milijuna dolara. Neimenovani Supramax je star 15 godina i najveći je brod u floti. 

    Napisano: Utorak, 10 Listopad 2017 12:56 u Blog
  • TI Europe prošao nadogradnju

    Tanker TI Europe čiji je vlasnik Euronav NV prošao je radove i nadogradnju u Shenzhenu, Kina. Tanker je konstruiran 2002. godine te je jedan od nepromijenjenih (nepreobraženih) plovila. 

    Napisano: Petak, 06 Listopad 2017 13:39 u Blog
  • Berge Bulk kupio Berge Toubkal

    Berge Bulk je kupio teretni brod Berge Toubkal koji je bio dostavljen još u rujnu. Novokonstruirani brod ima snažan i optimiziran motor koji troši malu količinu goriva. Berge Toubkal je 300 metara dug i 49 metara širok te je 54. prijevoznik u floti Berge Bulka. 

    Napisano: Četvrtak, 05 Listopad 2017 12:52 u Blog