Sustav za opskrbu loživim uljem, šifra P51430-28, obuhvaća integriranu mrežu cijevi, filtera, ventila i senzora za pripremu, distribuciju i upravljanje loživim uljem u motoru MAN L21/31. Ova pažljivo konfigurirana mreža osigurava pravilnu obradu goriva – poput kontrole temperature, filtracije i regulacije tlaka – prije ubrizgavanja. Optimizacijom kvalitete goriva i dinamike protoka, sustav poboljšava stabilnost izgaranja, odziv motora i operativnu sigurnost, posebno u promjenjivim pomorskim uvjetima i pogonima za proizvodnju energije.
Cijev za ubrizgavanje goriva, šifra P51404-18, visokotlačna je cijev koja dovodi gorivo iz pumpe za ubrizgavanje izravno do brizgaljki cilindara u motoru MAN L21/31. Konstruirana da izdrži ekstremne tlakove i toplinske cikluse, ova cijev osigurava dosljednu i preciznu isporuku goriva, što je ključno za učinkovito izgaranje i optimalne performanse motora. Njena robusna izrada i precizna obrada smanjuju rizik od curenja i održavaju točnost ubrizgavanja, što je bitno za ispunjavanje suvremenih emisijskih normi i ciljeva uštede goriva u pomorskim i stacionarnim primjenama.
Navojni klin K 81192 precizno je obrađen spojni element koji se koristi za učvršćivanje i sidrenje nosača K 81260 u montažnim sustavima motora ZV40/48. Konstruiran za visoku vlačnu čvrstoću i otpornost na vibracije, ovaj klin osigurava stabilnu vezu čak i u zahtjevnim radnim uvjetima. Njegov precizan navoj omogućuje jednostavnu ugradnju, sigurno prianjanje i dugotrajnu strukturnu pouzdanost. Iako je dimenzijama mali, K 81192 ima ključnu ulogu u održavanju čvrstoće nosačke strukture te doprinosi pouzdanom radu i smanjenom trošenju motorskih komponenti.
Stezni element K 81261 robustan je spojni dio dizajniran za učvršćivanje i stabilizaciju nosača K 81260 u konstrukcijskim sklopovima motora ZV40/48. Izrađen da podnese velika mehanička opterećenja i stalne vibracije, ovaj stezni dio osigurava pravilno poravnanje i čvrsto držanje nosačke strukture, sprječavajući neželjeno pomicanje ili popuštanje tijekom rada motora. Njegova izdržljiva konstrukcija i precizno prianjanje doprinose dugotrajnoj pouzdanosti pomoćnih nosača, što omogućuje stabilan rad opreme koju podupiru i poboljšava ukupnu stabilnost motora.
Brtveni prsten K 92030 precizno je izrađena brtva namijenjena osiguravanju čvrstog i nepropusnog spoja između termometara i njihovih priključnih mjesta na dizelskom motoru Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Konstruiran da izdrži stalne toplinske cikluse, promjene tlaka i jake vibracije motora, ovaj brtveni prsten sprječava istjecanje rashladnog sredstva, ulja ili komprimiranog zraka oko temperaturnih senzora. Očuvanjem integriteta sjedišta termometara i zaštitom od trošenja i korozije, K 92030 izravno doprinosi pouzdanom nadzoru motora i dugoročnoj stabilnosti rada.
Glavni zaporni ventil, šifra P51315-03, služi kao važan sigurnosni i upravljački element u sustavu za dovod goriva ili zraka motora MAN L21/31. Namijenjen brzom zaustavljanju protoka u hitnim slučajevima ili tijekom isključenja, štiti motor i okolne sustave od oštećenja ili nekontroliranog rada. Njegov čvrst dizajn i brza reakcija osiguravaju sigurnost pogona, čineći ga neizostavnim za siguran i usklađen rad motora u pomorskom i energetskom sektoru.