Plovilo koje je dizajnirao Glosten zamijenit će postojeći RV Thuwal, koji je izvorno dizajniran kao ribarski brod u australskim obalnim vodama. RV će biti opremljen naprednim sustavima za pozicioniranje kako bi se omogućila dugoročna dalekosežna i autonomna primjena vozila, kao i sustavi geoznanstvenog uzorkovanja.
CorPower Ocean će predstaviti svoju sljedeću generaciju C4 valnog pretvarača energije i svoj novi "CorPack koncept", koji predstavlja kamen temeljac za buduće farme energije valova. Predstavljanje će se održati 15. lipnja u Stockholmu u Švedskoj. Uređaj CorPower C4 bit će dizajniran kao dio valnog energetskog niza s četiri sustava koji se nalazi uz obalu Agusadura.
CRP Subsea uložio je u novu precizno projektiranu proizvodnu ćeliju kako bi podržao svoje rastuće proizvodne potrebe. Namjenska ćelija proširila je svoje mogućnosti obrade uvođenjem 5-osnog CNC (kompjutersko numeričko upravljanje) stroja i 3-osnog tokarskog centra. Jedinica će se koristiti za izradu unutarnjih stezaljki distribuiranih modula uzgona.
Bayonet Ocean Vehicles nastao je nakon akvizicije C-2 Innovations linije podvodnih robota za kretanje po morskom dnu. Sa sjedištem u Plymouthu, Massachusetts, tvrtka s Greenseaom dijeli novouređeni proizvodni pogon od 17.000 četvornih stopa s pristupom uz obalu za testiranje i obuku tijekom cijele godine. Roboti su preimenovani u vozila Bayonet 150, Bayonet 250 i Bayonet 350. Njihove primjene uključuju amfibijske operacije i obalno ratovanje, kao što je otkrivanje mina i čišćenje mina.
Kroz godine rada i iskustva u rješavanju konstrukcijskih i proizvodnih problema, sve se više znanosti unašalo u proizvode i postupke. Sve češće se koristila vlastito razvijena elektronika, razvojni labaratorij, računalni programi te informatika i organizacija podržana računalima. Krajem 60-ih osnovana je jedinica "Istraživanje i razvoj", a krajem 70-ih "Institut Jugoturbine". Razvoj osnovnih proizvoda ostao je u radnim organizacijama proizvodnje parnih turbina, motora i pumpi, ali je sve više labaratorija, računalnih kapaciteta, razvojnih i investicionih inžinjera bilo koncentrirano u Institutu, koji je sredinom 80-ih dosegao brojku od 330 zaposlenih.
Obrazovanje kao jedna od najbitnijih odrednica opstanka tvornice bilo je nedorečeno, bez cjelovite koncepcije, s nedovoljnim brojem i neusklađenom strukturom zaposlenih. Za primjer neka posluži informacija da je tvrtka u trenucima financijske krize zapošljavala 35 diplomiranih inžinjera strojarstva što je još uvijek bilo nedovoljno s obzirom na obim proizvodnje. Zbog potrebe za radnicima definiran je cjelovit i obuhvatan program potpore obrazovanju i angažiranju radnika.