Blog HR

Kompletna pumpa za sirovu vodu s oznakom K 73100 ima ključnu ulogu u sustavu hlađenja motora Sulzer ZV40/48. Njezina funkcija je usisavanje morske ili vanjske vode kako bi apsorbirala toplinu iz kritičnih komponenti poput glava cilindara i ispušnog sustava. Projektirana za robusne performanse i otpornost na koroziju, pumpa osigurava stabilnu regulaciju temperature u uvjetima velike opterećenosti. Pouzdan rad pumpe ključan je za sprječavanje pregrijavanja i očuvanje dugovječnosti motora.

Brtveni element označen šifrom K 73038 posebno je dizajniran za precizno brtvljenje dijela K 73033 u motoru Sulzer ZV40/48. Ovaj ključni element sprječava curenje tekućina i plinova, održava tlak sustava i štiti susjedne dijelove od oštećenja ili kontaminacije. Izrađen od kvalitetnih materijala otpornih na visoke temperature, podržava dugotrajni rad u zahtjevnim uvjetima, smanjujući učestalost održavanja i osiguravajući stabilne performanse.

Rotor s oznakom K 74125 ključni je rotirajući dio pumpe za prijenos goriva u dizelskom motoru Sulzer ZV40/48. Dizajnirano je za stvaranje hidrauličke energije potrebne za prijenos goriva iz spremnika do sustava ubrizgavanja, osiguravajući stabilan protok u promjenjivim uvjetima opterećenja. Precizno balansirano i napravljeno od materijala otpornih na trošenje, održava optimalne performanse tijekom dugog radnog vijeka, pridonoseći pouzdanosti i učinkovitosti sustava za gorivo.

Pumpe za ubrizgavanje goriva s kodom P51401-29 neizostavni su dijelovi MAN L21/31 motora, odgovorni za preciznu isporuku goriva pod visokim pritiskom u komoru za izgaranje. Ove pumpe osiguravaju optimalnu atomizaciju goriva i pravovremeno ubrizgavanje, što je ključno za učinkovito izgaranje, snagu motora i ekonomičnost goriva. Pouzdan rad i redovno održavanje ovih pumpi ključno je za održavanje performansi motora i ispunjavanje ekoloških normi.

Stranica 1 od 205