Blog HR

Pumpa za podmazivanje uljem kompletna, poznata i kao pumpa za podmazivanje cilindara, vitalna je u MAN L21/31 motoru za distribuciju ulja za podmazivanje cilindrima i drugim pokretnim dijelovima. Ova pumpa održava pravilno podmazivanje kako bi smanjila trenje, spriječila habanje i podržala glatki rad motora. Njezin pouzdan rad ključan je za produljenje vijeka trajanja motora i osiguranje stalne funkcionalnosti pri zahtjevnim radnim uvjetima.

Bregasta osovina ubrizgavanja kontrolira precizno vrijeme i rad sustava ubrizgavanja goriva u MAN L21/31 motoru. Ova osovina osigurava da se gorivo ubrizgava u komoru za izgaranje u optimalnom trenutku za učinkovito izgaranje i generiranje snage. Izrađena s visokom preciznošću, bregasta osovina ubrizgavanja ključna je za ekonomičnost goriva, performanse motora i kontrolu emisija.

Montaža dvostrukog zupčanika ključni je sklop u sustavu tajminga MAN L21/31 motora. Ovaj dio osigurava i podržava dvostruki zupčanik, koji igra važnu ulogu u prijenosu rotacijskog kretanja između zupčanika radi precizne sinhronizacije dijelova motora. Ispravna ugradnja i održavanje ove montaže jamče pouzdan rad i dugovječnost tajming mehanizma.

Vijak za zaključavanje, označen šifrom K 73033, naizgled je mala, ali nezamjenjiva komponenta koja osigurava čvrsto pričvršćivanje kućišta pumpe rashladne vode u motoru ZV40/48. Dizajniran je za otpornost na vibracije i promjene tlaka te pomaže u održavanju nepropusne brtve oko kućišta pumpe. Precizna izrada jamči da vijak ostaje sigurno na mjestu i tijekom dugotrajnog rada motora. Sprječavajući curenje rashladne tekućine i očuvanjem integriteta tlaka, vijak doprinosi stabilnosti i učinkovitosti sustava hlađenja.

Stranica 9 od 217