Blog HR

Srijeda, 19 Studeni 2025 10:56

MAN L21/31; Regulator (Šifra P50902-09)

Napisao/la

Regulator (šifra P50902-09) djeluje zajedno s regulatorom broja okretaja motora, kontrolirajući vrijeme i količinu ubrizgavanja goriva u MAN L21/31. Zahvaljujući finoj osjetljivosti i robusnoj konstrukciji, ovaj uređaj poboljšava stabilnost, učinkovitost i prilagodljivost motora – osobito u uvjetima promjenjivog opterećenja kao što su brodski pogon ili pogoni generatora.

Aktuator i njegov pogonski sklop (šifra P50901-31) odgovorni su za upravljanje različitim parametrima motora poput vremena otvaranja ventila ili ubrizgavanja goriva kod MAN L21/31. Ova jedinica pretvara upravljačke signale u mehaničku akciju visoke preciznosti i pouzdanosti. Ima ključnu ulogu u prilagodbi rada motora operativnim zahtjevima, poboljšavajući ekonomičnost goriva i smanjujući emisije.

Vodilica kotačića i potisne šipke (šifra P50801-15) čine ključnu kariku u mehanizmu razvodnog sklopa motora MAN L21/31. Vodilica osigurava glatko kretanje duž profila bregaste osovine, dok potisne šipke prenose to gibanje prema ventilima. Njihovo precizno poravnanje i nisko trenje ključni su za točnost vremena otvaranja ventila, manju istrošenost i učinkovito izgaranje, osobito u kontinuiranim uvjetima visokog opterećenja na moru.

Kutni termometar s oznakom K 92050 važan je mjerni instrument ugrađen na ulazu goriva u dizelski motor ZV40/48. Njegov zakrivljeni prikaz omogućuje lakšu vidljivost i pristup, a pruža pouzdana očitanja temperature goriva u stvarnom vremenu. Praćenje temperature goriva ključno je za učinkovito izgaranje, stabilan rad i sprječavanje pojave parne blokade ili toplinskog opterećenja. Ovaj precizni i izdržljivi termometar osigurava sigurno funkcioniranje motora, posebno u uvjetima promjenjive temperature okoliša ili nestabilne kvalitete goriva.

Stranica 2 od 253