Klipni prstenovi (oznaka P50605-02) osiguravaju brtvljenje između klipa i cilindra te održavaju kompresiju, reguliraju potrošnju ulja i prenose toplinu. Zahvaljujući visokoj otpornosti na trošenje i preciznoj izradi, smanjuju blow-by, poboljšavaju učinkovitost izgaranja i produžuju vijek trajanja motora.
Klip (oznaka P50602-03) ključni je dio procesa izgaranja u motoru MAN L21/31. Izrađen od toplinski otpornih legura, podnosi visoke temperature i tlakove izgaranja. Optimizirani oblik glave klipa i niska masa poboljšavaju učinkovitost izgaranja, smanjuju emisije i produljuju vijek trajanja motora u zahtjevnim uvjetima rada.
Klipnjača za MAN L21/31 (oznaka P50603-02) ključna je komponenta koja prenosi linearno gibanje klipa na rotacijsko gibanje radilice. Izrađena od visokokvalitetnog kovanog čelika, podnosi ekstremna opterećenja i osigurava stabilan prijenos snage uz minimalne vibracije. Precizno obrađene ležajne površine i optimirana geometrija jamče visoku učinkovitost i dug vijek rada motora u brodskim i energetskim aplikacijama.
Matica sa šifrom K 11833 posebno je izrađena za pričvršćivanje vijka s navojem K 11823 u konstrukciji motora ZV40/48. Dizajnirana da odolijeva otpuštanju zbog vibracija i toplinskih opterećenja, ova čvrsta matica osigurava stabilnu vezu kritičnih dijelova motora poput kućišta, razvodnika ili poklopaca. Precizno narezani navoj omogućuje ravnomjernu raspodjelu momenta i dugoročnu stabilnost spoja, što je ključno za održavanje pravilnog poravnanja i smanjenje trošenja. Pouzdanost ove matice izravno doprinosi čvrstoći i dugovječnosti motora u zahtjevnim uvjetima rada.
O-prsten pod šifrom K 11126 predstavlja kompaktan, ali ključan brtveni element koji se koristi s prstenom K 11116 u motoru Sulzer ZV40/48. Omogućuje fleksibilan i nepropustan spoj u sklopovima izloženima visokim tlakovima ili toplinskim ciklusima. Izrađen od elastičnog materijala otpornog na habanje i kemijsku degradaciju, O-prsten zadržava oblik i funkcionalnost tijekom duljeg razdoblja rada. Njegova uloga je presudna za održavanje nepropusnosti, osobito u sustavima goriva, ulja ili zraka.
Brtva pod šifrom 16113 posebno je dizajnirana za osiguranje nepropusnosti između dijelova K 16110 i K 16114 u dizelskom motoru ZV40/48. Smještena na kritičnom spoju u sustavu tekućine ili tlaka, ova brtva sprječava istjecanje ulja, zraka ili ispušnih plinova, ovisno o namjeni. Izrađena od visokokvalitetnih materijala otpornih na temperaturu i tlak, brtva osigurava dugotrajnost pri cikličkim opterećenjima i toplinskom širenju. Njezina učinkovitost ključna je za održavanje integriteta sustava i nesmetan rad motora bez curenja.