Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 498109 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31 – Pokrov ispred turbopunjača (šifra P51213-03)

    Pokrov ispred turbopunjača, šifra P51213-03, služi kao zaštitna oplata koja štiti ulaz turbopunjača od onečišćenja i mehaničkih oštećenja. Osigurava da do kompresora dolazi isključivo čist, filtriran zrak, štiteći pritom rotirajuće komponente velikih brzina. Izrađen za otpornost na teške uvjete, ovaj pokrov važan je dio usisnog sustava motora te podupire učinkovit rad turbopunjača i dugotrajnost motora.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:48 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Ispiranje kompresorske strane vodom (šifra P51205-03)

    Sustav ispiranja vodom na kompresorskoj strani, šifra P51205-03, omogućuje uklanjanje prljavštine, soli i nataloženog ulja s dijelova turbopunjača u motoru MAN L21/31. Ubrizgavanjem kontrolirane količine vode tijekom rada motora pri djelomičnom opterećenju, održava se optimalna učinkovitost kompresora, smanjuje gubitak performansi i produžuje vijek trajanja turbopunjača. Ovo je osobito korisno u pomorskim i obalnim uvjetima gdje je onečišćenje zraka učestalo.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:48 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Odvodni separator (šifra P51208-03)

    Odvodni separator, šifra P51208-03, ključni je dio sustava turbopunjača i usisa zraka motora MAN L21/31, dizajniran za skupljanje i izbacivanje kondenzirane vode ili uljne maglice prije nego što mogu ući u cilindre za izgaranje. Njegova funkcija osigurava čišći usisni zrak i štiti ključne dijelove motora od korozije ili oštećenja uzrokovanih nakupljenom vlagom. Posebno je važan u vlažnim ili morskim uvjetima, pridonoseći pouzdanosti rada i dugovječnosti sustava.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:45 u Blog HR
  • K 92182 – Vijčani spoj za K 92166

    Vijčani spoj K 92182 precizno je izrađen spojni element namijenjen osiguravanju dijela K 92166 unutar cjevovodnih ili strukturnih sklopova motora ZV40/48. Dizajniran da izdrži visoka mehanička i vibracijska opterećenja, ovaj spoj osigurava stabilno zatezanje, pravilno poravnanje i nepropusnost u uvjetima visokog tlaka i temperature. Zahvaljujući izdržljivom navojnom profilu i materijalima otpornima na koroziju, K 92182 sprječava popuštanje i degradaciju tijekom dugotrajnog rada. Iako mali, ovaj element ima ključnu ulogu u održavanju integriteta i pouzdanosti pomoćnih sklopova motora.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:29 u Blog HR
  • K 87165 – Blok-kuglasta slavina za cijev goriva

    Blok-kuglasta slavina K 87165 ključni je sigurnosni i servisni element u sustavu dovoda goriva motora ZV40/48, omogućujući brzo i sigurno zatvaranje ili izolaciju toka goriva. Zahvaljujući kuglastom mehanizmu brtvljenja visoke izdržljivosti, slavina osigurava pouzdano i potpuno zatvaranje pod visokim tlakom, uz glatko rukovanje i u najtežim uvjetima rada. Njezina uporaba povećava sigurnost sustava, olakšava održavanje i sprječava neželjeno istjecanje goriva. Preciznom kontrolom protoka, K 87165 doprinosi stabilnosti rada motora i zaštiti okoliša.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:29 u Blog HR
  • K 87160 – Cijev za dovod goriva

    Cijev za dovod goriva K 87160 precizno je izrađen vod koji osigurava stabilan i neprekidan protok čistog goriva prema sustavu izgaranja motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Konstruirana da izdrži visoke tlakove, jake vibracije i kontinuirana toplinska opterećenja, ova cijev omogućuje ravnomjernu raspodjelu goriva u svaki cilindar, što je ključno za stabilan rad i učinkovito izgaranje. Zahvaljujući robusnoj konstrukciji i materijalima otpornima na koroziju, cijev K 87160 sprječava curenje, padove tlaka i prijevremeno trošenje, čineći je neizostavnim elementom za dugoročnu pouzdanost u zahtjevnim pomorskim i energetskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 25 Studeni 2025 10:28 u Blog HR
  • MAN L21/31; Prirubnica spojke (Šifra P51113-01)

    Prirubnica spojke, šifra P51113-01, čvrsta je mehanička komponenta u motoru MAN L21/31 koja omogućuje sigurno spajanje rotirajućih osovina. Precizno izrađena za prijenos momenta, osigurava strukturalni integritet i poravnatost između povezanih strojeva kao što su mjenjači ili pomoćna oprema. Zbog visoke otpornosti na trošenje i mehanički stres, ova prirubnica je ključna za stabilne i učinkovite rotacijske performanse, osobito u uvjetima promjenjivih opterećenja tipičnih za pomorske pogonske sustave.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 13:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; Poklopci na okviru (Šifra P51106-36)

    Poklopci na okviru, šifra P51106-36, zaštitni su elementi postavljeni na konstrukcijski okvir motora MAN L21/31 radi zaštite unutarnjih sustava od vanjskih utjecaja. Ovi robusni paneli štite od prašine, vlage i slučajnog kontakta, čime se održava čistoća i sigurnost unutarnjih mehanizama motora. Njihova precizna izvedba i čvrsta konstrukcija dodatno doprinose zvučnoj i toplinskoj izolaciji, podržavajući dugoročno pouzdan rad motora u teškim uvjetima.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 13:02 u Blog HR
  • MAN L21/31; Fleksibilna spojka (Šifra P51005-03)

    Fleksibilna spojka, šifra P51005-03, ima ključnu ulogu u pogonskom sklopu motora MAN L21/31 jer kompenzira neusklađenosti i apsorbira vibracije između rotirajućih komponenti poput motora i generatora ili osovine. Izrađena od otpornih materijala i projektirana za torzijsku fleksibilnost, omogućuje glatki prijenos snage i štiti spojenu opremu od mehaničkih naprezanja. Time povećava sigurnost rada, produžuje vijek trajanja susjednih komponenti i osigurava učinkovite performanse u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 13:00 u Blog HR
  • K 86050 – Sigurnosni rasteretni ventil, kompletan, za startnu zračnu liniju

    Kompletan rasteretni sigurnosni ventil K 86050 ključna je sigurnosna komponenta ugrađena u startnu zračnu liniju motora Sulzer/Adriadiesel ZV40/48, dizajnirana da zaštiti sustav od prekomjernog porasta tlaka tijekom pokretanja motora. Konstruiran za brzu reakciju i pouzdano otvaranje pri naglim skokovima tlaka, ventil sprječava opasnu prenapregnutost sustava te štiti cjevovod i pomoćnu opremu od mogućih oštećenja. Njegova robusna konstrukcija osigurava pouzdan rad čak i u najtežim uvjetima, dok precizno podešen opružni mehanizam održava optimalnu razinu sigurnosti. Ventil K 86050 neophodan je za očuvanje integriteta, pouzdanosti i sigurne funkcije visokotlačnih startnih sustava velikih brodskih i industrijskih motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 12:51 u Blog HR
  • K 87087 – Čahura za ventil za regulaciju tlaka

    Čahura K 87087 izuzetno je izdržljiv vodič i brtveni element smješten unutar ventila za regulaciju tlaka motora ZV40/48, gdje osigurava glatko, nisko trenje kretanje unutarnjeg vretena te održava preciznu hidrauličku nepropusnost. Proizvedena da izdrži pulsirajuće tlakove i kontinuirane toplinske promjene, čahura održava pravilno poravnanje i minimizira trošenje, čime doprinosi stabilnoj regulaciji tlaka tijekom rada motora. Štiteći vreteno i kućište ventila od abrazije i deformacija, čahura K 87087 omogućuje dug radni vijek, pouzdane performanse i preciznu kontrolu ključnih protoka goriva ili maziva u teškim radnim uvjetima.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 12:51 u Blog HR
  • K 87093 – Matica za osiguranje vretena K 87088

    Matica K 87093 je precizno izrađen osiguravajući element koji se koristi na vretenu K 87088 unutar sustava za regulaciju tlaka dizelskog motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Dizajnirana da održava točno aksijalno pozicioniranje pod ekstremnim vibracijama i cikličkim toplinskim opterećenjima, ova matica osigurava stabilnost i pouzdanost ventilske mehanike tijekom dugotrajnog rada. Sprječavajući popuštanje, oštećenje navoja i mikropomake pod opterećenjem, matica igra ključnu ulogu u očuvanju preciznosti regulacijskog sklopa te izravno doprinosi dosljednim performansama motora i dugoročnoj pouzdanosti u zahtjevnim morskim i energetskim okruženjima.

    Napisano: Ponedjeljak, 24 Studeni 2025 11:41 u Blog HR
  • MAN L21/31; Ugradnja sustava turbo punjač - turbo punjač (Šifra P51203-38)

    Ugradnja sustava turbo punjač - turbo punjač (tc-tc), šifre P51203-38, uključuje sigurno i otporno pričvršćivanje ključnih komponenti sustava turbopunjenja u motoru MAN L21/31. Ova konfiguracija osigurava mehaničku stabilnost, optimalno poravnanje i učinkovit protok zraka između turbopunjača, što je ključno za ravnotežu tlaka punjenja i stalne performanse motora. Pravilna montaža osigurava dugovječnost i učinkovitost sustava turbopunjenja, posebno u uvjetima visokog opterećenja i velikih brzina u pomorskim motorima.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 12:16 u Blog HR
  • MAN L21/31; Raspored ispušnih cijevi (Šifra P51202-10)

    Raspored ispušnih cijevi, šifre P51202-10, osigurava sigurno i učinkovito izbacivanje ispušnih plinova iz motora MAN L21/31. Dizajniran s optimiziranom dinamikom protoka, sustav smanjuje povratni tlak, minimizira nakupljanje topline te pomaže u kontroli buke i emisija. Njegov robusni i otporni dizajn ključan je za rad u zahtjevnim pomorskim uvjetima, održavajući pouzdanost rada i potporu cjelokupnom učinku motora uz poštivanje ekoloških normi.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 12:16 u Blog HR
  • MAN L21/31; Hladnjak punjačkog zraka (Šifra P51201-21)

    Hladnjak punjačkog zraka, šifre P51201-21, ključna je komponenta u sustavu turbopunjenja motora MAN L21/31, dizajnirana za hlađenje stlačenog zraka prije ulaska u cilindre motora. Smanjenjem temperature usisnog zraka povećava se njegova gustoća, omogućujući ulazak više kisika u komoru za izgaranje. To rezultira poboljšanom učinkovitošću izgaranja, većom snagom motora i smanjenjem toplinskog opterećenja na komponentama motora, uz istovremeno smanjenje emisija i bolju ekonomičnost goriva u pomorskim i industrijskim primjenama.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 12:08 u Blog HR
  • SERTO navojni spoj za cijev za gorivo (Šifra K 87162)

    SERTO navojni spoj pod šifrom K 87162 precizno je izrađen spoj koji omogućuje sigurno povezivanje dijelova sustava goriva u motoru Sulzer ZV40/48. Dizajniran za rad u visokotlačnim uvjetima, koristi navojni sustav koji osigurava nepropusno brtvljenje čak i pri toplinskoj ekspanziji i vibracijama. Zahvaljujući jednostavnoj montaži i mogućnosti ponovne uporabe, SERTO spoj predstavlja pouzdano rješenje u sustavima isporuke goriva gdje su pouzdanost i dostupnost za održavanje od ključne važnosti.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 11:58 u Blog HR
  • Opruga za ventil za regulaciju tlaka (Šifra K 87091)

    Opruga označena šifrom K 87091 ključna je nosiva komponenta unutar ventila za regulaciju tlaka motora ZV40/48. Služi za primjenu početne sile koja određuje tlak otvaranja ventila, omogućujući preciznu regulaciju protoka fluida ili plina. Izrađena od visokootpornog čelika, ova opruga odolijeva zamoru i deformacijama kroz tisuće ciklusa, osiguravajući pouzdanu i dosljednu regulaciju tlaka. Njezina otpornost izravno utječe na učinkovitost, sigurnost i odziv sustava.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 11:58 u Blog HR
  • Kućište za ventil za regulaciju tlaka (Šifra K 87086)

    Kućište označeno šifrom K 87086 predstavlja čvrsto vanjsko kućište ventila za regulaciju tlaka u sustavu goriva ili zraka motora ZV40/48. Dizajnirano da izdrži visoke tlakove i temperaturne promjene, ovo kućište sadrži unutarnje komponente poput opruga, brtvi i aktuatora. Izrađeno od precizno obrađenih materijala otpornih na koroziju, osigurava siguran i učinkovit rad ventila čak i pod stalnim vibracijama i dinamičnim uvjetima. Njegova je ključna uloga održavanje stabilnosti sustava čvrstim zatvaranjem mehanizma koji regulira tlak.

    Napisano: Petak, 21 Studeni 2025 11:52 u Blog HR
  • MAN L21/31; Regulator (Šifra P50902-09)

    Regulator (šifra P50902-09) djeluje zajedno s regulatorom broja okretaja motora, kontrolirajući vrijeme i količinu ubrizgavanja goriva u MAN L21/31. Zahvaljujući finoj osjetljivosti i robusnoj konstrukciji, ovaj uređaj poboljšava stabilnost, učinkovitost i prilagodljivost motora – osobito u uvjetima promjenjivog opterećenja kao što su brodski pogon ili pogoni generatora.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:56 u Blog HR
  • MAN L21/31; Aktuator i pogon aktuatora (Šifra P50901-31)

    Aktuator i njegov pogonski sklop (šifra P50901-31) odgovorni su za upravljanje različitim parametrima motora poput vremena otvaranja ventila ili ubrizgavanja goriva kod MAN L21/31. Ova jedinica pretvara upravljačke signale u mehaničku akciju visoke preciznosti i pouzdanosti. Ima ključnu ulogu u prilagodbi rada motora operativnim zahtjevima, poboljšavajući ekonomičnost goriva i smanjujući emisije.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:56 u Blog HR
  • MAN L21/31; Vodilica kotačića i potisne šipke (Šifra P50801-15)

    Vodilica kotačića i potisne šipke (šifra P50801-15) čine ključnu kariku u mehanizmu razvodnog sklopa motora MAN L21/31. Vodilica osigurava glatko kretanje duž profila bregaste osovine, dok potisne šipke prenose to gibanje prema ventilima. Njihovo precizno poravnanje i nisko trenje ključni su za točnost vremena otvaranja ventila, manju istrošenost i učinkovito izgaranje, osobito u kontinuiranim uvjetima visokog opterećenja na moru.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:53 u Blog HR
  • Kutni termometar za ulaz goriva (Šifra K 92050)

    Kutni termometar s oznakom K 92050 važan je mjerni instrument ugrađen na ulazu goriva u dizelski motor ZV40/48. Njegov zakrivljeni prikaz omogućuje lakšu vidljivost i pristup, a pruža pouzdana očitanja temperature goriva u stvarnom vremenu. Praćenje temperature goriva ključno je za učinkovito izgaranje, stabilan rad i sprječavanje pojave parne blokade ili toplinskog opterećenja. Ovaj precizni i izdržljivi termometar osigurava sigurno funkcioniranje motora, posebno u uvjetima promjenjive temperature okoliša ili nestabilne kvalitete goriva.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:39 u Blog HR
  • Vijčani spoj za K 92165 (Šifra K 92181)

    Vijčani spoj s oznakom K 92181 posebno je projektiran za pričvršćivanje i osiguravanje komponente K 92165 unutar sklopa motora ZV40/48. Ovaj spoj omogućuje čvrstu i otpornu vezu na vibracije, sposoban je izdržati promjene tlaka i temperaturne oscilacije. Njegova funkcija ključna je za održavanje mehaničke stabilnosti i pravilnog poravnanja osjetljivih instrumenata ili cjevovoda. Zahvaljujući otpornosti na zakretne sile i koroziju, vijčani spoj osigurava dugotrajan i pouzdan rad.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:38 u Blog HR
  • Spojni element (Šifra K 92180)

    Spojni element s oznakom K 92180 ključna je komponenta u pomoćnim sustavima dizelskog motora Sulzer ZV40/48. Namijenjen je povezivanju dvaju zasebnih mehaničkih ili fluidnih podsustava, osiguravajući stabilnu i nepropusnu vezu pri tlaku i vibracijama. Izrađen je od čvrstog i korozijski otpornog materijala te održava stabilnost čak i u zahtjevnim industrijskim i morskim uvjetima. Njegova precizna obrada doprinosi sigurnom radu sustava i kontinuiranoj učinkovitosti motora.

    Napisano: Srijeda, 19 Studeni 2025 10:37 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Bregasta osovina ventila (šifra P50705-12)

    Bregasta osovina ventila, šifra P50705-12, sastavni je dio sustava razvoda ventila motora MAN L21/31. Svojim bregovima kontrolira otvaranje i zatvaranje usisnih i ispušnih ventila, omogućujući optimalnu izmjenu plinova. Točna obrada i visoka čvrstoća osiguravaju učinkovitost izgaranja i dugi vijek trajanja u zahtjevnim uvjetima rada.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:49 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Ležaj bregaste osovine (šifra P50704-04)

    Ležaj bregaste osovine, šifra P50704-04, podupire i vodi bregastu osovinu u motoru MAN L21/31, omogućujući precizno okretanje nužno za točno otvaranje i zatvaranje ventila. Ovaj ležaj izrađen je za podnošenje radijalnih opterećenja i toplinske ekspanzije te osigurava dugotrajan, pouzdan rad uz minimalno trenje.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:49 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Srednji zupčanik (šifra P50701-05)

    Srednji zupčanik, šifra P50701-05, ključna je komponenta u mehanizmu razvoda vremena motora MAN L21/31. Prenosi rotacijsko gibanje između radilice i bregaste osovine, osiguravajući sinkroniziran rad ventila. Izrađen za preciznost i izdržljivost, ovaj zupčanik održava optimalno vrijeme motora i pouzdan rad pod stalnim opterećenjem u brodskim ili industrijskim uvjetima.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:48 u Blog HR
  • Ventil za fino podešavanje, kompletan (oznaka K 92166)

    Ventil za fino podešavanje s oznakom K 92166 precizno je izrađena komponenta za regulaciju protoka zraka ili tekućine u sustavu motora ZV40/48. Često se koristi u mjernim i pomoćnim sustavima gdje je potrebna visoka točnost, npr. za kalibraciju ili podešavanje tlaka. Ovaj ventil omogućuje stabilan rad bez curenja, s otpornošću na koroziju i promjene tlaka. Bitan je za finu kontrolu sustava i ukupnu pouzdanost motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:26 u Blog HR
  • Nosač za instrument-ploču (oznaka K 92150)

    Nosač s oznakom K 92150 služi kao čvrsta potporna struktura za montažu instrumentne ploče motora. Projektiran za otpornost na vibracije i dugotrajnu stabilnost, osigurava precizno pozicioniranje pokazivača, upravljačkih elemenata i drugih instrumenata tijekom rada motora. Njegov robusni dizajn omogućuje laku montažu i održavanje, čak i u zahtjevnim pomorskim ili industrijskim uvjetima. Nosač je ključan za sigurnu i učinkovitu kontrolu motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:22 u Blog HR
  • Međuelement za prigušivač vibracija (oznaka K 31513)

    Međuelement s oznakom K 31513 ključna je spojna komponenta u sustavu prigušivanja vibracija dizelskog motora Sulzer ZV40/48. Smješten između radilice i glavnog prigušivača, omogućuje optimalan prijenos rotacijskih sila, istovremeno izolirajući štetne vibracije. Izrađen od visokočvrstih materijala i precizno obrađen, ovaj dio smanjuje mehanička naprezanja na ležajevima i konstrukciji motora. Njegova je uloga ključna za produljenje vijeka trajanja motora i održavanje mirnog rada pod opterećenjem.

    Napisano: Ponedjeljak, 17 Studeni 2025 11:21 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Osjetnik (šifra P50908-05)

    Osjetnik, šifra P50908-05, je senzorni element u motoru MAN L21/31 koji detektira brzinu vrtnje ili položaj, često u sklopu sustava regulatora. Mehaničko gibanje pretvara u električne signale i šalje ih upravljačkom sustavu. Ovi podaci ključni su za točnu regulaciju motora, sinkronizaciju i dijagnostiku u zahtjevnim primjenama poput brodskog pogona i proizvodnje električne energije.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:23 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Uređaj za regulaciju (šifra P50902-09)

    Uređaj za regulaciju, šifra P50902-09, djeluje u suradnji s regulatorom kako bi precizno kontrolirao vrijeme i količinu ubrizgavanja goriva u motoru MAN L21/31. Precizno izrađen i osjetljiv, ovaj element ima ključnu ulogu u optimizaciji izgaranja, smanjenju emisija i poboljšanju odziva motora. Neophodan je za prilagodbu motora promjenjivim radnim zahtjevima.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:23 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Regulator i pogon regulatora (šifra P50901-44)

    Regulator i njegov pogonski mehanizam, šifra P50901-44, ključni su za regulaciju brzine motora MAN L21/31. Ovaj sklop osigurava stabilan rad automatskim prilagođavanjem dovoda goriva u skladu s promjenama opterećenja motora. Održavanjem konstantnog broja okretaja u promjenjivim uvjetima, regulator čuva performanse, učinkovitost potrošnje goriva i štiti od prekoračenja brzine, što je posebno važno u brodskom pogonu i primjeni generatora.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:21 u Blog HR
  • Zupčanik za zupčasti vratilo (šifra K 32325)

    Zupčanik s oznakom K 32325 kompaktan je, ali snažan prijenosni element postavljen na zupčasti vratilo motora ZV40/48. Ovaj se zupčanik uključuje u veći prijenosnik kako bi učinkovito prenosio zakretni moment i rotacijsko gibanje s visokom preciznošću. Zahvaljujući čvrstoj i kaljenoj konstrukciji, može podnijeti velika opterećenja i visoke brzine, što ga čini pogodnim za kritične mehanizme sinkronizacije i pogona. Njegove radne karakteristike izravno utječu na učinkovitost i dugovječnost prijenosnih sustava u motoru.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:11 u Blog HR
  • Čahura za kućište K 32301 (šifra K 32304)

    Čahura pod šifrom K 32304 precizno je izrađen umetni dio koji se postavlja unutar kućišta K 32301 motora ZV40/48. Služi kao zaštitni i niskotrenjski sloj između rotirajućih ili kliznih mehaničkih dijelova. Proizvedena od materijala otpornih na trošenje – često sa samopodmazujućim svojstvima – ili od visokokvalitetnog metalnog legiranog materijala, ova čahura smanjuje kontakt metala s metalom, produžujući vijek trajanja kućišta i susjednih komponenti. Njena uloga je ključna u održavanju poravnanja, smanjenju trošenja i osiguravanju nesmetanog rada zupčastih sustava motora.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:11 u Blog HR
  • Pužni zupčanik za vodoravni prijenos (šifra K 32322)

    Pužni zupčanik s oznakom K 32322 ključna je komponenta prijenosa snage u vodoravnom pužnom prijenosniku motora Sulzer ZV40/48. Dizajniran za učinkovito prijenošenje rotacije i zakretnog momenta pod pravim kutom, ovaj zupčanik osigurava glatko i precizno gibanje između pužnog vretena i kotača. Izrađen od visokootpornog legiranog materijala, sposoban je podnijeti velika opterećenja i kontinuiran rad u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima. Precizno obrađeni zubi smanjuju vibracije, minimiziraju zazor i osiguravaju dugotrajan rad pomoćnih sustava motora.

    Napisano: Petak, 14 Studeni 2025 11:09 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Klipni prstenovi (P50605-02)

    Klipni prstenovi (oznaka P50605-02) osiguravaju brtvljenje između klipa i cilindra te održavaju kompresiju, reguliraju potrošnju ulja i prenose toplinu. Zahvaljujući visokoj otpornosti na trošenje i preciznoj izradi, smanjuju blow-by, poboljšavaju učinkovitost izgaranja i produžuju vijek trajanja motora.

    Napisano: Četvrtak, 13 Studeni 2025 11:17 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Klip (P50602-03)

    Klip (oznaka P50602-03) ključni je dio procesa izgaranja u motoru MAN L21/31. Izrađen od toplinski otpornih legura, podnosi visoke temperature i tlakove izgaranja. Optimizirani oblik glave klipa i niska masa poboljšavaju učinkovitost izgaranja, smanjuju emisije i produljuju vijek trajanja motora u zahtjevnim uvjetima rada.

    Napisano: Četvrtak, 13 Studeni 2025 11:17 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Klipnjača (P50603-02)

    Klipnjača za MAN L21/31 (oznaka P50603-02) ključna je komponenta koja prenosi linearno gibanje klipa na rotacijsko gibanje radilice. Izrađena od visokokvalitetnog kovanog čelika, podnosi ekstremna opterećenja i osigurava stabilan prijenos snage uz minimalne vibracije. Precizno obrađene ležajne površine i optimirana geometrija jamče visoku učinkovitost i dug vijek rada motora u brodskim i energetskim aplikacijama.

    Napisano: Četvrtak, 13 Studeni 2025 11:13 u Blog HR
  • Matica za navojni vijak K 11823 (Šifra K 11833)

    Matica sa šifrom K 11833 posebno je izrađena za pričvršćivanje vijka s navojem K 11823 u konstrukciji motora ZV40/48. Dizajnirana da odolijeva otpuštanju zbog vibracija i toplinskih opterećenja, ova čvrsta matica osigurava stabilnu vezu kritičnih dijelova motora poput kućišta, razvodnika ili poklopaca. Precizno narezani navoj omogućuje ravnomjernu raspodjelu momenta i dugoročnu stabilnost spoja, što je ključno za održavanje pravilnog poravnanja i smanjenje trošenja. Pouzdanost ove matice izravno doprinosi čvrstoći i dugovječnosti motora u zahtjevnim uvjetima rada.

    Napisano: Četvrtak, 13 Studeni 2025 11:04 u Blog HR