Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji ADRIA 40 od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d. - ex. Jugoturbina

U skladu s čl. 550.g st. 2. ZTD-a, Plan podjele trgovačkog društva ADRIADIESEL d.d. osnivanjem novog trgovačkog društva ADRIADIESEL GREEN ENERGY dioničko društvo za izgradnju i remont održivih energetskih postrojenja je objavljen na internetskoj stranici društva s koje ga je moguće preuzeti bez naknade.

Plan podjele društva - PDF

 

Servis i popravci Adria 40 & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) 
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Adria 40 i MAN
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Adria 40, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom ADRIA 40 te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. do 2018. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

Adriadiesel brošure, profil kompanije - materijale možete pogledati na linku.   Specifikacije raznih motora možete pogledati na linku.

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                            
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Inovacije

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.

Pročitano 502383 puta Posljednja izmjena: Ponedjeljak, 03 Lipanj 2024 19:16

Video sadržaj

Video sadržaj: gradnja ADRIA-40 motora od strane tvrtke Adriadiesel d.d.
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • MAN L21/31; Fleksibilno crijevo (Code P51912-01)

    Fleksibilno crijevo s oznakom P51912-01 važna je spojna komponenta motora MAN L21/31, namijenjena sigurnom prijenosu fluida ili zraka između sustava. Konstruirano za apsorpciju vibracija, pomaka i toplinskog širenja, sprječava prijenos naprezanja na krute cijevi i spojnice. Ojačana struktura osigurava otpornost na tlak, temperaturne ekstreme i teške radne uvjete, čime se povećava pouzdanost sustava i smanjuje rizik od propuštanja.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:44 u Blog HR
  • MAN L21/31; Ekspanzijski mijeh (Code P51914-01)

    Ekspanzijski mijeh s oznakom P51914-01 služi kao fleksibilni element u sustavima motora MAN L21/31, omogućujući kontrolirano gibanje uz zadržavanje nepropusnosti u cjevnim i ispušnim spojevima. Projektiran za rad pri visokim temperaturama, promjenama tlaka i stalnim vibracijama, mijeh učinkovito kompenzira toplinsko rastezanje i odstupanja u poravnanju. Time smanjuje mehanička naprezanja okolnih komponenti, produžuje vijek trajanja sustava i smanjuje potrebu za održavanjem.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:44 u Blog HR
  • MAN L21/31; Ekspanzijski spoj (Code P51913-01)

    Ekspanzijski spoj s oznakom P51913-01 ključna je komponenta cjevovodnih i ispušnih sustava motora MAN L21/31, namijenjena kompenzaciji toplinskog širenja i mehaničkih pomaka tijekom rada. Apsorpcijom aksijalnih, bočnih i kutnih pomaka štiti krute cijevi i spojenu opremu od prekomjernih naprezanja, zamora materijala i pucanja uzrokovanih promjenama temperature i vibracijama. Njegova robusna i fleksibilna konstrukcija osigurava dugotrajan rad, smanjuje opterećenja na konstrukciju te omogućuje siguran i učinkovit rad motora u zahtjevnim pomorskim i energetsko-industrijskim uvjetima.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:41 u Blog HR
  • K 73118 – Poklopac pumpe sirove vode

    Poklopac pumpe sirove vode K 73118 precizno je izrađena zatvarna komponenta koja osigurava nepropusno brtvljenje kućišta pumpe, a istovremeno omogućuje pristup za pregled i održavanje radnog kola i unutarnjih dijelova. Dizajniran za ravnomjernu raspodjelu tlaka i pouzdano brtvljenje, ovaj poklopac sprječava curenje vode i štiti unutrašnjost pumpe od vanjskih nečistoća. Zahvaljujući otpornosti na koroziju i dugotrajnoj izdržljivosti, K 73118 doprinosi sigurnom radu, jednostavnom održavanju i dugom vijeku sustava pumpe sirove vode.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:34 u Blog HR
  • K 73102 – Kućište pumpe sirove vode, kompletno

    Kompletno kućište pumpe sirove vode K 73102 čini strukturnu i hidrauličku jezgru sklopa pumpe rashladne vode motora ZV40/48. Dizajnirano za smještaj i precizno poravnanje radnog kola, osovine i brtvenih elemenata, ovo kućište osigurava učinkovit protok vode uz minimalne hidrauličke gubitke i visoku radnu stabilnost. Njegova robusna konstrukcija otporna na koroziju i promjene tlaka štiti unutarnje komponente te jamči dugoročnu pouzdanost i stabilno hlađenje motora.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:33 u Blog HR
  • K 73106 – Radno kolo pumpe sirove vode

    Radno kolo K 73106 ključna je rotirajuća komponenta pumpe sirove vode motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48, zadužena za stvaranje protoka potrebnog za cirkulaciju rashladne morske vode kroz sustav izmjene topline motora. Precizno obrađeno radi optimalne hidrauličke učinkovitosti, radno kolo osigurava stabilnu isporuku vode i pri promjenjivim opterećenjima motora. Izrađeno od materijala otpornog na koroziju i stalni kontakt s morskom vodom, K 73106 sprječava pregrijavanje i značajno doprinosi pouzdanosti i dugom vijeku rashladnog sustava u zahtjevnim brodskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Srijeda, 17 Prosinac 2025 10:33 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Ekspanzijski spoj (Code P51913-01)

    Ekspanzijski spoj, oznake P51913-01, ima ključnu ulogu u kompenzaciji toplinskog širenja i mehaničkih pomaka unutar cjevovodnih ili ispušnih sustava motora MAN L21/31. Projektiran je za apsorpciju aksijalnih, bočnih i kutnih pomaka, čime štiti povezane komponente od naprezanja, zamora materijala i pucanja uzrokovanih promjenama temperature i vibracijama. Njegov robustan i fleksibilan dizajn osigurava dugotrajan rad, smanjuje konstrukcijska opterećenja na susjednoj opremi i podupire siguran i učinkovit rad motora pri kontinuiranim visokim opterećenjima.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:13 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Fleksibilno crijevo (Code P51912-01)

    Fleksibilno crijevo, oznake P51912-01, ključna je spojna komponenta u motoru MAN L21/31, namijenjena sigurnom transportu fluida ili zraka uz istodobno kompenziranje pomaka, vibracija i toplinskog širenja. Njegova ojačana konstrukcija omogućuje podnošenje promjena tlaka, ekstremnih temperatura i agresivnih radnih uvjeta bez gubitka mehaničkog integriteta. Apsorpcijom mehaničkih naprezanja i sprječavanjem oštećenja krutih cjevovoda, fleksibilno crijevo povećava pouzdanost sustava, olakšava ugradnju i smanjuje potrebe za održavanjem u pomorskim i energetskim primjenama.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:13 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Konusni element (Code P51903-02)

    Konusni element, oznake P51903-02, precizno je izrađena komponenta koja se u motoru MAN L21/31 koristi za vođenje protoka, brtvljenje ili mehaničko poravnanje, ovisno o svojoj primjeni unutar sustava. Njegova konusna geometrija omogućuje točno centriranje i sigurno nalijeganje između spojenih dijelova, čime se osigurava ravnomjerna raspodjela opterećenja te sprječavaju propuštanja i nepravilno poravnanje. Izrađen od visokokvalitetnih materijala otpornih na tlak, temperaturne promjene i vibracije, konusni element doprinosi stabilnosti sustava, pouzdanom radu i dugom vijeku trajanja u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:11 u Blog HR
  • K 81132 – Ispušni koljeno (lijevo) za ispušni cjevovod

    Lijevo ispušno koljeno K 81132 robusna je cijevna komponenta koja čini dio ispušnog sustava motora ZV40/48, a namijenjena je glatkom usmjeravanju ispušnih plinova kroz promjene smjera u ispušnoj liniji. Izrađeno da podnese visoke temperature ispušnih plinova, vibracije i korozivne plinovite spojeve, ovo koljeno osigurava učinkovit protok plinova uz minimalne gubitke tlaka. Njegova precizna geometrija omogućuje pravilno poravnanje unutar ispušnog sklopa, smanjuje mehanička naprezanja na povezanim dijelovima i doprinosi trajnosti te sigurnom radu cjelokupnog ispušnog sustava u teškim brodskim i energetskim uvjetima.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:02 u Blog HR
  • K 74151 – O-prsten za brtveni prsten K 74130

    O-prsten K 74151 visokoučinkoviti je brtveni element dizajniran kao dopuna brtvenom prstenu K 74130 u pomoćnim sustavima motora ZV40/48. Izrađen od elastomera otpornog na gorivo i ulje, osigurava dodatnu brtvenu barijeru koja sprječava curenje pri povišenom tlaku, temperaturnim promjenama i vibracijama. Održavanjem pouzdanog brtvljenja i zaštitom okolnih komponenti od onečišćenja, ovaj O-prsten osigurava stabilan rad, produljuje servisne intervale i povećava ukupnu pouzdanost brtvenog sklopa.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:02 u Blog HR
  • K 74132 – Potisni prsten za zupčanik K 74126

    Potisni prsten K 74132 precizno je obrađena ležajna komponenta namijenjena kontroli aksijalnog pomaka zupčanika K 74126 unutar motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Konstruiran za prihvat aksijalnih opterećenja i smanjenje trenja tijekom rada zupčanika, ovaj prsten osigurava stabilno poravnanje zupčanika i glatki prijenos snage pod stalnim mehaničkim opterećenjem. Njegova izdržljiva konstrukcija smanjuje trošenje spregnutih dijelova, štiti sklop prijenosnika i doprinosi dugoročnoj pouzdanosti te ujednačenim performansama u zahtjevnim brodskim i industrijskim primjenama.

    Napisano: Utorak, 16 Prosinac 2025 11:01 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Komplet za tlačni ventil (Kod P51731-04)

    Komplet za tlačni ventil, kod P51731-04, sadrži potrebne dijelove za obnovu ili zamjenu ventila za regulaciju tlaka u sustavu podmazivanja ili goriva motora MAN L21/31. Tlačni ventil održava stabilne radne uvjete, štiti osjetljive komponente i osigurava pravilne protoke. S vremenom se ventil troši zbog vibracija, toplinskih naprezanja ili nečistoća. Komplet vraća preciznu regulaciju tlaka, sprječava kvarove podmazivanja i osigurava stabilan dugotrajan rad motora u zahtjevnim brodskim i stacionarnim aplikacijama.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:51 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Komplet za poklopac centrifugalnog filtra (Kod P51715-01)

    Komplet za poklopac centrifugalnog filtra, kod P51715-01, uključuje sve potrebne komponente za servisiranje i obnovu zaštitnog kućišta centrifugalnog sustava filtracije ulja motora MAN L21/31. Centrifugalni filtar uklanja sitne nečistoće iz mazivog ulja, osiguravajući čišći rad sustava i manju istrošenost dijelova. Održavanje poklopca ključno je za pravilno brtvljenje, siguran rad pri velikim brzinama vrtnje i zaštitu sustava od vanjskih zagađenja. Time se osigurava optimalan rad filtra, dulji vijek ulja te povećana pouzdanost motora.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:51 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Komplet za obnovu klipnih prstenova (Kod P51706-03)

    Komplet za obnovu klipnih prstenova, kod P51706-03, sadrži sve ključne dijelove potrebne za vraćanje optimalnog brtvljenja i kompresijskih svojstava motora MAN L21/31. Klipni prstenovi presudni su za učinkovito izgaranje, kontrolu potrošnje ulja i pravilni prijenos topline s klipa na cilindričnu čahuru. Zbog visokog tlaka i toplinskih opterećenja prstenovi s vremenom troše, a ovaj komplet omogućuje potpunu i preciznu obnovu. Obnavljanjem pravilnog brtvljenja i smanjenjem probijanja plinova poboljšava se učinkovitost motora, smanjuju emisije i produžuje vijek trajanja — što je neophodno za motore u teškim brodskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:51 u Blog HR
  • K 74152 – O-prsten za radno kolo pumpe K 74123

    O-prsten K 74152 visokoučinkovita je brtvena komponenta posebno dizajnirana za radno kolo pumpe K 74123 u sustavu pretakanja goriva ZV40/48. Izložen rotacijskim silama, kontaktu s gorivom i temperaturnim promjenama, ovaj O-prsten osigurava nužno brtvljenje između radnog kola i pripadajućih površina kućišta. Njegov izdržljiv, na gorivo otporan materijal smanjuje trošenje, održava stabilnost tlaka i sprječava unutarnja curenja, omogućujući nesmetane hidrauličke performanse. Pouzdanost O-prstena K 74152 izravno utječe na učinkovitost rada pumpe i osigurava neprekinut i uravnotežen protok goriva tijekom rada motora.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:34 u Blog HR
  • K 74150 – O-prsten za kućište pumpe za pretakanje goriva K 74102

    O-prsten K 74150 precizan je brtveni element namijenjen kućištu pumpe za pretakanje goriva K 74102 u motoru ZV40/48. Izrađen od visokokvalitetnog elastomera otpornog na gorivo, temperaturne promjene i mehanička naprezanja, ovaj O-prsten osigurava čvrsto i nepropusno brtvljenje između dijelova kućišta pumpe. Sprječavanjem istjecanja goriva i zaštitom unutrašnjosti od kontaminacije, K 74150 povećava učinkovitost pumpe, produljuje njezin radni vijek i omogućuje stabilnu isporuku goriva. Iako malen, ovaj O-prsten ima ključnu ulogu u održavanju integriteta i sigurnosti čitavog sustava za pretakanje goriva.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:34 u Blog HR
  • K 81100 – Ispušni cjevovod, kompletan

    Kompletni ispušni cjevovod K 81100 ključni je podsustav motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48, odgovoran za sigurno odvođenje visokotemperaturnih ispušnih plinova iz cilindara i izvan strojarnice. Konstruiran da izdrži ekstremna toplinska opterećenja, vibracije i korozivne spojeve iz ispušnih plinova, ovaj sklop osigurava učinkovit protok plinova uz minimalan povratni tlak. Njegova robusna konstrukcija omogućuje dugotrajan rad, dok precizno poravnanje i glatke unutarnje površine optimiziraju performanse motora i smanjuju emisije. Kao važna strukturna i funkcionalna komponenta, K 81100 značajno doprinosi stabilnosti rada motora i usklađenosti s okolišnim zahtjevima.

    Napisano: Četvrtak, 11 Prosinac 2025 10:32 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Predgrijač svježe vode (Kod P51635-14)

    Predgrijač svježe vode, kod P51635-14, važan je dio sustava upravljanja temperaturom motora MAN L21/31 i koristi se za zagrijavanje rashladne vode prije pokretanja motora ili tijekom rada pri niskim temperaturama. Povišenjem temperature vode koja cirkulira kroz blok motora smanjuje trošenje pri hladnom startu, poboljšava učinkovitost izgaranja i omogućuje brže i stabilnije pokretanje. Posebno je koristan u hladnim klimama i morskim uvjetima, povećavajući spremnost motora i njegov ukupni vijek trajanja.

    Napisano: Utorak, 09 Prosinac 2025 10:35 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Hladnjak ulja za podmazivanje (Kod P51506-22)

    Hladnjak ulja za podmazivanje, kod P51506-22, od ključne je važnosti za održavanje toplinske stabilnosti motora MAN L21/31 jer smanjuje temperaturu cirkulirajućeg ulja. Korištenjem učinkovitog izmjenjivača topline sprječava pregrijavanje ulja, čuva optimalnu viskoznost i osigurava pouzdano podmazivanje čak i pod visokim opterećenjima. Ovaj komponent štiti ležajeve i unutarnje površine od toplinskog naprezanja, doprinoseći duljem vijeku trajanja i boljem radu motora.

    Napisano: Utorak, 09 Prosinac 2025 10:34 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Pumpa za podmazivanje (Kod P51501-23)

    Pumpa za podmazivanje, kod P51501-23, ključna je komponenta sustava podmazivanja motora MAN L21/31, odgovorna za cirkulaciju ulja pod kontroliranim tlakom do svih važnih pokretnih dijelova. Osiguravajući stalan dotok čistog i pod tlakom održavanog ulja do ležajeva, klipova, bregastog vratila i zupčanika, pumpa smanjuje trenje, sprječava kontakt metala s metalom i uklanja toplinu. Njena robusna konstrukcija i precizne karakteristike protoka čine je neophodnom za dugotrajnost motora, posebno u zahtjevnim morskim uvjetima gdje je pouzdan rad presudan.

    Napisano: Utorak, 09 Prosinac 2025 10:33 u Blog HR
  • K 74149 – Brtva osovine za K 74123

    Brtva osovine K 74149 visokoučinkovita je brtvena komponenta posebno dizajnirana za rotacijski sklop dijela K 74123 u motoru ZV40/48. Konstruirana da izdrži visoke brzine vrtnje, toplinska opterećenja te kontakt s gorivima i mazivima, ova brtva osigurava pouzdanu nepropusnost i sprječava prodor nečistoća u unutarnje dijelove. Njena čvrsta elastomerska izvedba omogućuje dug vijek trajanja, smanjuje trošenje i osigurava glatko i učinkovito funkcioniranje mehanizma osovine, čineći K 74149 ključnim dijelom za očuvanje integriteta sklopa.

    Napisano: Ponedjeljak, 08 Prosinac 2025 11:35 u Blog HR
  • K 84469 – Konusna spojna čahura za vizualnu kontrolu protoka

    Konusna spojna čahura K 84469 precizno je izrađena spojna komponenta namijenjena učvršćivanju uređaja za vizualnu kontrolu protoka unutar sustava nadzora fluida motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Zahvaljujući svom konusnom dizajnu, čahura osigurava čvrsto, vibracijski otporno brtvljenje koje održava optimalnu preglednost i sprječava propuštanje čak i pri promjenjivim tlakovima i temperaturama. Izrađena za dugotrajnost i precizno poravnanje, K 84469 igra ključnu ulogu u pružanju jasnog i neprekinutog vizualnog uvida u kretanje fluida, čime poboljšava dijagnostiku i sigurnost rada.

    Napisano: Ponedjeljak, 08 Prosinac 2025 11:34 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Spojevi cijevi rashladne vode (P51630-12)

    Spojevi cijevi rashladne vode, šifra P51630-12, sastavni su dio rashladnog sustava motora MAN L21/31 te osiguravaju siguran i nepropustan protok rashladnog medija kroz blok motora i pomoćne sustave. Zahvaljujući izdržljivoj i korozijski otpornoj izvedbi, ovi spojevi omogućuju stabilnu cirkulaciju rashladne vode, sprječavaju pregrijavanje i održavaju pravilnu regulaciju temperature. Njihova precizna ugradnja i kvalitetno brtvljenje ključni su za dugoročnu učinkovitost i stabilan rad motora u brodskim i kopnenim pogonima.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:57 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Hladnjak ulja za podmazivanje (P51506-22)

    Hladnjak ulja za podmazivanje, šifra P51506-22, ključna je komponenta za izmjenu topline u motoru MAN L21/31, zadužena za održavanje pravilne radne temperature ulja. Hlađenjem ulja tijekom cirkulacije sprječava pregrijavanje, čuva viskoznost ulja i osigurava stabilno podmazivanje svih pokretnih dijelova. Njegova robusna konstrukcija i toplinska učinkovitost štite ležajeve, klipove i zupčanike od toplinskog opterećenja, što ga čini neizostavnim za rad u zahtjevnim morskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:57 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Centrifugalni bypass filter (P51515-07)

    Centrifugalni bypass filter, šifra P51515-07, visoko je učinkovit sekundarni sustav filtracije koji se u motoru MAN L21/31 koristi za uklanjanje finih nečistoća iz ulja za podmazivanje. Za razliku od klasičnih filtera, koristi centrifugalnu silu kako bi odvojio čađu, talog i mikroskopske čestice iz ulja, čime osigurava čišće podmazivanje i produženi vijek trajanja ulja. Održavanjem optimalne čistoće ulja značajno smanjuje trošenje ključnih dijelova motora, povećava dugotrajnost te osigurava pouzdan rad pod visokim opterećenjima tipičnim za brodske pogone i sustave za proizvodnju električne energije.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:54 u Blog HR
  • K 81136 – Kompenzacijski element ispušnog cjevovoda (6 nabora)

    Kompenzacijski element K 81136 fleksibilna je komponenta ispušnog cjevovoda sa šest nabora, konstruirana za apsorpciju toplinskog širenja, vibracija i pomaka unutar ispušnog sustava motora ZV40/48. Njegov valoviti dizajn omogućuje kontroliranu fleksibilnost uz zadržavanje čvrstoće i nepropusnosti pri protoku ispušnih plinova visoke temperature. Smanjenjem naprezanja na krutim dijelovima cjevovoda i sprječavanjem pucanja ili prijevremenog otkaza, ovaj element znatno povećava trajnost i pouzdanost ispušne linije, osiguravajući stabilan rad u zahtjevnim brodskim i industrijskim uvjetima.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:44 u Blog HR
  • K 81163 – Priključna osovina za vodilni element

    Priključna osovina K 81163 precizno je obrađeni spojni element koji služi za učvršćivanje i podupiranje vodilnog elementa u konstrukcijskom sustavu motora ZV40/48. Izrađena za visoku mehaničku čvrstoću i otpornost na vibracije, osovina osigurava stabilno poravnanje te nesmetanu interakciju između pokretnih i nepokretnih dijelova. Njena precizna geometrija jamči pravilno naleganje i dugotrajnu izdržljivost, smanjujući trošenje te održavajući integritet vodilnog sustava. Kao ključna spojna komponenta, K 81163 doprinosi ujednačenoj radnoj pouzdanosti i produljenom vijeku trajanja pomoćnih sklopova motora.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:44 u Blog HR
  • K 81166 – Zavarni element za vodilni sklop

    Zavarni element K 81166 izdržljiva je konstrukcijska komponenta namijenjena osiguravanju stabilne montažne površine za vodilni element unutar motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Proizveden da podnese toplinsko širenje, vibracije i stalna radna opterećenja, ovaj varivi dio osigurava precizno pozicioniranje i čvrstu integraciju u nosačku strukturu motora. Njegova robusna izvedba povećava krutost vodilnog sklopa, sprječava neusklađenost tijekom dugotrajnog rada te doprinosi ukupnoj mehaničkoj pouzdanosti motora.

    Napisano: Srijeda, 03 Prosinac 2025 10:43 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Ventil za regulaciju tlaka (P51507-03)

    Ventil za regulaciju tlaka, šifra P51507-03, održava optimalan tlak ulja u sustavu podmazivanja motora MAN L21/31, štiteći kritične dijelove od nedovoljnog podmazivanja ili previsokog tlaka. Automatskim prilagođavanjem protoka prema potrebama motora, ventil osigurava stabilne radne uvjete i doprinosi ravnoteži temperature. Njegova preciznost i pouzdanost čine ga nezamjenjivim u zaštiti motora tijekom promjena opterećenja i dugotrajnog rada u zahtjevnim okruženjima.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:39 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Pumpa mazivog ulja (P51501-25)

    Pumpa mazivog ulja, šifra P51501-25, predstavlja „srce“ sustava podmazivanja motora MAN L21/31, osiguravajući stalan protok pod tlakom prema svim ležajevima, zupčanicima i pokretnim dijelovima. Konstruirana za izdržljivost i stabilan protok, pumpa minimalizira trenje i učinkovito odvodi toplinu po cijelom motoru. Njen pouzdan rad ključan je za sprječavanje kvarova, smanjenje mehaničkih gubitaka i dugoročnu pouzdanost, osobito u brodskim pogonima i industrijskim postrojenjima pod velikim opterećenjem.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:38 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Filtar mazivog ulja (P51502-16)

    Filtar mazivog ulja, šifra P51502-16, ključni je zaštitni element u sustavu podmazivanja motora MAN L21/31, koji osigurava da cirkulirajuće ulje ostane čisto od nečistoća poput metalnih čestica, čađe i taloga. Održavanjem čistoće ulja smanjuje se trošenje ležajeva, klipova i drugih preciznih komponenti, čime se značajno produžuje vijek trajanja motora i povećava njegova pouzdanost. Visoka učinkovitost filtracije posebno je važna u zahtjevnim brodskim i energetskim uvjetima, gdje motori rade kontinuirano i zahtijevaju stabilnu kvalitetu podmazivanja.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:36 u Blog HR
  • K 84465 – Vizualni kontroler protoka, s osam položaja

    Uređaj za vizualnu kontrolu protoka K 84465 je inspekcijski element s osam položaja koji se koristi na motoru ZV40/48 kako bi operaterima omogućio vizualnu provjeru kretanja, smjera i stanja fluida unutar sustava. Dizajniran za maksimalnu preglednost, izdržljivost i otpornost na promjene tlaka i temperature, ovaj element povećava situacijsku svjesnost tijekom rada i održavanja. Njegova višepoložajna konfiguracija omogućuje precizno praćenje promjena u protoku, olakšavajući otkrivanje nepravilnosti, kontaminacije ili prekida protoka. Pružajući trenutan vizualni uvid, K 84465 značajno poboljšava pouzdanost, sigurnost i brzinu dijagnostike u složenim okruženjima rada motora.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:27 u Blog HR
  • K 81264 – Zglob za nosač K 81260

    Zglob K 81264 izdržljiv je mehanički spoj osmišljen kako bi omogućio kontrolirano i glatko pomicanje nosača K 81260, uz istovremeno održavanje strukturne stabilnosti motora ZV40/48. Konstruiran da podnese ponavljana mehanička naprezanja, vibracije i toplinska širenja, ovaj zglob omogućuje fleksibilnost tamo gdje je potrebna, bez kompromisa u čvrstoći. Njegov visokokvalitetni dizajn osigurava precizno poravnanje i pouzdanu artikulaciju, olakšavajući pristup pri održavanju i smanjujući trošenje susjednih komponenti. Kao dio nosačke konstrukcije, K 81264 ima ključnu ulogu u održavanju funkcionalne pokretljivosti i učinkovitosti rada.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:26 u Blog HR
  • K 81184 – Stezni element za nosač K 81260

    Stezni element K 81184 precizno je izrađen spojni dio namijenjen učvršćivanju nosača K 81260 unutar robusnih konstrukcijskih sklopova motora Sulzer/Adriadiesel/Jugoturbina/Zgoda ZV40/48. Dizajniran da izdrži kontinuirane vibracije, dinamička opterećenja i zahtjevne radne uvjete, ovaj stezni element osigurava stabilan položaj nosačkog okvira i sprječava popuštanje ili neusklađenost tijekom rada motora. Njegova čvrsta konstrukcija i precizno prianjanje omogućuju dugotrajno pouzdano učvršćivanje pomoćnih komponenti, čime se poboljšava strukturni integritet i ukupna stabilnost motora.

    Napisano: Utorak, 02 Prosinac 2025 10:26 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Spojevi pumpe za gorivo (Šifra P51435-14)

    Spojevi pumpe za gorivo, šifra P51435-14, ključne su veze između dovodnih cijevi za gorivo i visokotlačne pumpe za ubrizgavanje u motoru MAN L21/31. Dizajnirani za precizno poravnanje i nepropusno djelovanje pod visokim tlakovima, ovi spojevi omogućuju stabilnu isporuku goriva i pouzdan rad pumpe. Njihov integritet je od vitalne važnosti za očuvanje učinkovitosti ubrizgavanja i sprječavanje gubitka tlaka ili prodora zraka, što izravno utječe na performanse motora, emisije i dugoročnu pouzdanost u pomorskim i pomoćnim pogonima.

    Napisano: Ponedjeljak, 01 Prosinac 2025 12:46 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Sustav za opskrbu loživim uljem (Šifra P51430-28)

    Sustav za opskrbu loživim uljem, šifra P51430-28, obuhvaća integriranu mrežu cijevi, filtera, ventila i senzora za pripremu, distribuciju i upravljanje loživim uljem u motoru MAN L21/31. Ova pažljivo konfigurirana mreža osigurava pravilnu obradu goriva – poput kontrole temperature, filtracije i regulacije tlaka – prije ubrizgavanja. Optimizacijom kvalitete goriva i dinamike protoka, sustav poboljšava stabilnost izgaranja, odziv motora i operativnu sigurnost, posebno u promjenjivim pomorskim uvjetima i pogonima za proizvodnju energije.

    Napisano: Ponedjeljak, 01 Prosinac 2025 12:45 u Blog HR
  • MAN L21/31 – Cijev za ubrizgavanje goriva (Šifra P51404-18)

    Cijev za ubrizgavanje goriva, šifra P51404-18, visokotlačna je cijev koja dovodi gorivo iz pumpe za ubrizgavanje izravno do brizgaljki cilindara u motoru MAN L21/31. Konstruirana da izdrži ekstremne tlakove i toplinske cikluse, ova cijev osigurava dosljednu i preciznu isporuku goriva, što je ključno za učinkovito izgaranje i optimalne performanse motora. Njena robusna izrada i precizna obrada smanjuju rizik od curenja i održavaju točnost ubrizgavanja, što je bitno za ispunjavanje suvremenih emisijskih normi i ciljeva uštede goriva u pomorskim i stacionarnim primjenama.

    Napisano: Ponedjeljak, 01 Prosinac 2025 12:40 u Blog HR
  • K 81192 – Navojni klin za nosač K 81260

    Navojni klin K 81192 precizno je obrađen spojni element koji se koristi za učvršćivanje i sidrenje nosača K 81260 u montažnim sustavima motora ZV40/48. Konstruiran za visoku vlačnu čvrstoću i otpornost na vibracije, ovaj klin osigurava stabilnu vezu čak i u zahtjevnim radnim uvjetima. Njegov precizan navoj omogućuje jednostavnu ugradnju, sigurno prianjanje i dugotrajnu strukturnu pouzdanost. Iako je dimenzijama mali, K 81192 ima ključnu ulogu u održavanju čvrstoće nosačke strukture te doprinosi pouzdanom radu i smanjenom trošenju motorskih komponenti.

    Napisano: Ponedjeljak, 01 Prosinac 2025 12:26 u Blog HR
  • K 81261 – Stezni element za nosač K 81260

    Stezni element K 81261 robustan je spojni dio dizajniran za učvršćivanje i stabilizaciju nosača K 81260 u konstrukcijskim sklopovima motora ZV40/48. Izrađen da podnese velika mehanička opterećenja i stalne vibracije, ovaj stezni dio osigurava pravilno poravnanje i čvrsto držanje nosačke strukture, sprječavajući neželjeno pomicanje ili popuštanje tijekom rada motora. Njegova izdržljiva konstrukcija i precizno prianjanje doprinose dugotrajnoj pouzdanosti pomoćnih nosača, što omogućuje stabilan rad opreme koju podupiru i poboljšava ukupnu stabilnost motora.

    Napisano: Ponedjeljak, 01 Prosinac 2025 12:26 u Blog HR