Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji SULZER od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d.

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

Servis i popravci Sulzer & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) proizvedene na bazi motora SULZER Z40/48
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Sulzer i MAN
    Adriadiesel ima status proizvođača originalne opreme (Original Equipment Manufacturer – OEM)
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Sulzer, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom „Sulzer“ (Švicarska) od 1955. godine, te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                               Kontaktirajte nas

Pročitano 128548 puta Poslijednja izmjena dana Nedjelja, 03 Srpanj 2016 10:00
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Brodotrogirov drugi tanker za pomorsku kompaniju Trogir Maritime

    Tanker vrijedan 40,8 milijuna eura namijenjen za transport kemijskih i naftnih proizvoda dug je 184 metra, širok 32,20 metara i ima kapacitet nosivosti od 49.500 metričkih tona. Pokreće ga MAN B & W snage 8000 kW, koji postiže brzinu od 14,5 čvorova. Vrpcu je presjekao vlasnik i član Uprave Danko Končar, koji je izjavio da kompanija Trogir Maritime te tankere iznajmljuje brodarima za dnevni iznos od između 7.500 i 9.500 dolara.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 13:51 u Blog
  • Federal Mogul razvio unutarnje hlađenje klipa

    Federal Mogul razvio je hlađenje klipa koje mu omogućuje da radi pod temperaturom motora više od 100°C višom od trenutnih granica. Keri Westbrooke, direktor inženjeringa i tehnologije u Federal Mogulu, objašnjava kako to omogućuje 5 % veću energetsku efikasnost. Firma smatra da će do 2021. započeti sa serijskom proizvodnjom tih klipova.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 13:50 u Blog
  • Wärtsilä 31 – najefikasniji dizelski motor na svijetu

    Wärtsilä 31, motor koji je predstavljen prošle godine, najefikasniji je četverotaktni dizelski motor na svijetu a nakon upisa u Guinnessovu knjigu rekorda dobio je i nagradu „Marine Engines Award“.
    Motor se proizvodi u tri verzije i zato ima mogućnost korištenja više vrsta goriva, od lakog do teškog dizela različite kvalitete. Namijenjen je kao pogonski motor za brodove koji zahtijevaju snagu od oko 4,2 do 9,8 MW. Još jedna prednost je servis koji treba obaviti svakih 8000 sati, dok se kod sličnih brodskih motora takav servis mora obaviti već nakon 2000 sati.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 12:52 u Blog
  • Projekt zelenih brodskih motora lansiran ove godine u Švedskoj

    Cilj projekta GreenPilot je demonstrirati dobrobiti metanola koji bi se mogao koristiti u komercijalne svrhe kao brodsko gorivo te u rekreacijskim brodicama. Znanstveni i tehnološki ciljevi projekta su dokazati kako to gorivo može parirati ostalima po iskoristivosti snage te pokazati njegov pozitivni utjecaj na okoliš. Projekt su osnovali državno tijelo Swedish Maritime Administration i organizacija Methanol Institute kao dio programa SUMMETH (Sustainable Marine Methanol), s planom testiranja tri pilot-broda s motorima snage 450 kW tokom sljedeće godine. Na skupu održanom sredinom lipnja predstavljen je pregled interesa globalnih proizvođača metanola za brodskim gorivom. Kompanija Stena Lines do sada je dobila šest međunarodnih nagrada za rad i pretvorbu trajekta Stena Germanica s tri od ukupno četiri Wartsilina motora pogonjena na metanol, a četvrti se planira modificirati u rujnu ove godine. S modifikacijama i korištenjem metanola kao glavnog goriva smanjit će se emisija sumpora za 99 %, dušikovih oksida za 60 %, čestica za 95 % i CO2 za 25 %.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 11:47 u Blog
  • CSSC preuzima WinGD

    Kompanije China State Shibuilding Corporation (CSSC) i Wärtsilä objavile su da je Wärtsilä prenijela svoj udio od 30 % u tvrtki Winterthur Gas & Diesel (WinGD) na CSSC, jedan od najvećih brodarskih konglomerata u Kini, nakon čega CSSC u potpunosti posjeduje WinGD. WinGD ima sjedište u Winterthuru u Švicarskoj i jedan je od najranijih predstavnika dizelske tehnologije, počevši razvoj velikih motora s unutarnjim izgaranjem 1898. pod imenom „Sulzer“. WinGD će kao nezavisna međunarodna tvrtka nastaviti razvijati svoj portfelj dvotaktnih brodskih motora malih brzina i surađivati s mrežom usluga korporacije Wärtsilä u svrhu usluga podrške kupcima nakon kupovine.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 11:15 u Blog
  • Prvi MAN-ov motor D2676 za radne brodove spreman za upotrebu u lovu na losose

    U prosincu prošle godine tvrtka MAN predstavila je posljednju generaciju rednih šesterocilindarskih motora za radne brodove. Prvi proizvedeni motor MAN D2676 LE443 sa snagom od 537 kW (730 KS) pri 2300 okretaja u minuti i kapacitetom cilindra od 12,4 l namijenjen je za upotrebu na novom brodu za ribolov lososa LT32 Gilnetter sagrađenom u brodogradilištu Mavrik Marine u državi Washington. Novi dizajn broda LT32 prilagođen je plovidbi plitkim vodama Bristolskog zaljeva na Aljasci, a u tome mu pravu prednost pruža težina motora D2676 sa suhom masom od 1200 kg, odnosno 105 kg manje od prethodnog tipa, MAN D2876, dok ostale ključne prednosti uključuju i nisku potrošnju goriva te tihi rad. Brod bi trebao na prvu plovidbu kasne jeseni ove godine.

    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 10:55 u Blog
  • Volkswagen pristao na nagodbu od 15 milijardi dolara
    Njemačka automobilska tvrtka Volkswagen u Americi je pristala isplatiti 10 milijardi dolara za otkup modela s uređajem za lažiranje rezultata emisije štetnih plinova i naknadu njihovim kupcima. Također će isplatiti 2,7 milijardi saveznim i kalifornijskim regulatorima za financiranje projekata smanjenja zagađenja te 2 milijarde za ulaganje u čistu tehnologiju. Usto su najavili i isplatu od 603 milijuna dolara za potraživanja kupaca i ekološke tužbe u 44 savezne države.
    Nagodba od 15,3 milijarde dolara za uklanjanje 500 tisuća dizelskih vozila s lažnim emisijama štetnih plinova s američkih cesta predstavlja rekord u automobilskoj industriji, a šteta za financije i ugled automobilskog diva mogla bi postati još veća nakon tužbi i potraživanja u još najmanje 5 američkih saveznih država, Njemačkoj i Južnoj Koreji. 
     
    Napisano Srijeda, 20 Srpanj 2016 10:37 u Blog
  • Najveći i najjači motor na svijetu – Wärtsilä-Sulzer RTA96-C

    Najveći motor na svijetu stvarno je jedna velika grdosija, visine oko 13,5 metara, duljine 26,6 m i težine 2300 tona.
    Ima 14 cilindara a snaga po cilindru je 5.720 kW, što mu daje ukupnu snagu od 80.080 kW.
    Napravljen je za prijevoz ultra velikih kontejnerskih brodova koji prevoze oko 16.000 kontejnera.
    Motor ima snagu, ali i žeđ – ako bi radio jedan dan potrošio bi 250 tona goriva!

    Napisano Ponedjeljak, 04 Srpanj 2016 09:32 u Blog
  • Rekordni brodski motor počeo raditi

    Najveći i najsnažniji motor u povijesti portfelja tvrtke MAN Diesel & Turbo pušten je u pogon. Dvotaktni motor MAN B&W 11G95ME-C9.5 od 75.570 kW (103 tisuće konjskih snaga) koji djeluje kao glavni pokretač na kontejnerskom brodu MSC Jade nosivosti 19437 TEU brodarske kompanije Mediterranean Shipping Company (MSC) proizvela je korejska tvrtka Doosan Engine. Brod također sadrži 4 pomoćna motora MAN L32/40 (2 x 8L32/40 + 2 x 9L32/40) od kojih svaki sadrži jedan turbopunjač MAN NR34/S.
    Motor je prvi u seriji od šest motora koje je naručio MSC.

    Napisano Četvrtak, 30 Lipanj 2016 09:30 u Blog
  • MAN isporučio tisućiti turbopunjač za sustave s dvostupanjskim turbopunjenjem

    Početkom 2000-ih MAN, pionir u području dvostupanjskog turbopunjenja, razvio je sustav MAN ECOCHARGE, kombinaciju niskotlačnog i visokotlačnog stupnja s međuhlađenjem koja značajno poboljšava motorne performanse.
    Tvrtka MAN Diesel & Turbo u svibnju 2016. prodala je 1000. turbopunjač za dvostupanjsko turbopunjenje.

    Sustav ECOCHARGE optimalno povezuje niskotlačni turbopunjač - obično TCA ili TCR - s visokotlačnim stupnjem, za koji je dizajnirana nedavno razvijena serija TCX. Povećanje učinkovitosti turbopunjenja u usporedbi s jednostupanjskim turbopunjačima uglavnom je povezano s međuhladnjakom koji značajno smanjuje energiju potrebnu za kompresiju ulaznog zraka u visoki tlak. Jača snaga koju generira tehnologija ECOCHARGE pruža mogućnost odabira između značajnog povećanja izlazne snage motora ili smanjenja veličine motora bez gubitka performansi. Do sad je tehnologija ECOCHARGE primijenjena na nekoliko novih četverotaktnih motora, poput tipova 12 ili 20V32/44 CR TS i 12 ili 20V35/44G TS, koji također mogu raditi na plin.

    Napisano Srijeda, 29 Lipanj 2016 09:27 u Blog