Dizelski motori

ADRIADIESEL d.d. proizvodi četverotaktne srednjehodne dizelske motore prema MAN Diesel SE licenciji i motor ADRIA 40 po vlastitoj dokumentaciji.

Rezervni dijelovi

Adriadiesel d.d. proizvodi rezervne i zamjenske dijelove za motore proizvedene po licenciji SULZER od 1955. godine i rezervne dijelove za motor L23/30H rađen po licenciji MAN Diesel  SE.

Usluge i remont

Adriadiesel pruža usluge održavanja i servisa diesel motora, kompresora, pumpi te ostale energetske opreme.

Adriadiesel d.d.

Servis i popravci Sulzer & MAN dizelskih motora diljem svijeta: 60 godina iskustva


Nudimo sljedeće proizvode:

  • Srednjehodne četverotaktne MAN Diesel & Turbo (500 kW - 3000 kW) motore (500 kW – 3000 kW)
  • Velike motore po vlastitoj dokumentaciji ADRIA 40 (6,3 MW) proizvedene na bazi motora SULZER Z40/48
  • CPP (kontejnerske centrale / generatore na dizelski pogon) (500 kW)

i usluge :

  • rezervne dijelove za dizelske motore Sulzer i MAN
    Adriadiesel ima status proizvođača originalne opreme (Original Equipment Manufacturer – OEM)
  • uklanjanje kvarova, održavanje, servis i popravak Sulzer, MAN i drugih dizelskih motora i drugih elektroenergetskih postrojenja
  • remonte dizelskih motora
  • usluge strojne i toplinske obrade
  • cijeli niz usluga popravaka brodova, na kopnu ili na plovnim dokovima, u suradnji sa Servisnim centrom Trogir brodogradilišta Brodotrogir.

Nekoliko riječi o nama:

Tvrtka „Tvornica diesel motora“ osnovana je 1949. godine kao dio velikog industrijskog kompleksa „Jugoturbina“.
Pod nazivom „Adriadiesel“ poslujemo od 1991. godine.

Tvornica Adriadiesel d.d. proizvodi motore pod licencijom „Sulzer“ (Švicarska) od 1955. godine, te pod licencom „MAN Diesel & Turbo“ (Njemačka) od 1998. godine.
Od osnutka tvrtke, tijekom 60 godina postojanja, proizvedeno je i isporučeno u više od 50 zemalja širom svijeta više od 1580 motora ukupne snage preko 2.000 MW.

 

Željeli bismo biti Vaš prvi izbor za pružanje navedenih usluga i proizvoda zbog naše kvalitete, iskustva i konkurentnosti cijena.

Molimo, pošaljite nam upit ili zahtjev za ponudu, a mi ćemo Vam poslati naše najbolje cijene.

Slobodno nas kontaktirajte za sve dodatne informacije.


S poštovanjem,


dr. sc. Nenad Končar,
ADRIADIESEL d.d.
predsjednik uprave
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.                                                                                                                                                                                                                               Kontaktirajte nas

Pročitano 142364 puta Posljednja izmjena: Utorak, 16 Kolovoz 2016 07:11
Više u ovoj kategoriji: Foto galerija »
  • Kapacitivna struja za Saudi Enterprise
    Man Diesel i Turbo je primio narudžbu za dostavu dvaju 18V32/40 motora koja će pokretati elektranu za kapacitivnu struju na Al-Watania Poultry farmi kokoši u Saudijskoj Arabiji. Motori će imati posebni dizajn kojim će se prilagoditi najviše na okoliš. Motori će se pokretati naftom koje će biti glavno gorivo svih motora te će koristiti i dizel ulje tijekom paljenja. Alfred Kuhse, kontrolor iz Njemačke je specializiran za kontrolu tehnologije i rješenja, te je našao odličnu opremu za motore i kako ih održati. Al Watania Poultry najveća farma kokoši u MENA regiji se nalazi na sjevernom djelu Saudijske Arabije, u Qassim distriktu, nedaleko od glavnoga grada Riad. Imaju preko 575.000 kokoši i 1 milijun jaja po danu. Dovoljnu količinu struje omogućuje 14 elektrana sa zajedničkim kapacitetom od 95.7 MW. MAN motori će udvostručiti snagu od trenutne te će njihov rad pregledavati u sljedećih 5 godina.
    Napisano: Ponedjeljak, 23 Siječanj 2017 09:33 u Blog
  • SimpleFuel dobitnik nagrade od milijun dolara

    Ministarstvo energetike SAD-a proglasilo je SimpleFuel kao dobitnika nagrade od milijun USD u H-nagradnoj igri. Nagradna pokrenuta je u 2014. godini, a izazvala je američke inovatore da naprave on-site sustav za proizvodnju vodika koji se može koristiti u kućama, društvenim domovima, malim poduzećima, ili sličnim lokacijama. SimpleFuel-ov uređaj kućne veličine može za 15 minuta napuniti vozila sa jednim kilogramom vodika, koristeći vodik proizveden putem elektrolize, sa ekonomičnim dizajnom koji minimizira "otisak" uređaja. SimpleFuel je nastao suradnjom triju velikih tvrtki: Ivys Energy Solutions (Massachusetts), McPhy Energy N.A. (Massachusetts), te PDC strojevi (Pennsylvania).

    Napisano: Petak, 20 Siječanj 2017 13:33 u Blog
  • Prvi kineski motorni vlak s MAN motorom u Europi

    Na kraju 2014. godine, MAN Motori isporučili su osam V 12 motora tvrtki CRRC Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ta tvrtka je ujedno i prvi kineski proizvođač dizelskih vagone (DMU), napravljenih za potrebe u jednoj europskoj željezničkoj tvrtki, koja je stavila DMU jedinice u operacije u 2. tromjesečju 2016. MAN D2862 LE633 motori imaju izlaznu snagu od 588 kW (800 KS) pri 1.800 okretaja u minuti, te su u skladu s trenutnim zahtjevima emisija EU Stage IIIB; zahvaljujući SCR sustavu za kasnije tretiranje ispušnih plinova (selektivna katalitička redukcija). Svaka jedinica za vuču opremljena je sa motorom koji se nalazi ispod poda u Voith RailPack 600 DH sa T212 mjenjačem, dok je povezani rashladni sustav montiran na krovu jedinice.

    Napisano: Četvrtak, 19 Siječanj 2017 14:01 u Blog
  • MAN motor od 103,000 konjskih snaga instaliran na MSC Jade

    Najnoviji kontejnerski brod Jade u vlasništu MSC-a (Mediterranean Shipping Company) krenuo je u uporabu, pogonjen najvećim i najtežim motorom izgrađenim od strane MAN Diesel & Turba. MAN B & W 11G95ME-C9.5 je dvotaktni tip motora izabran za ovaj brod, a sam brod izgrađen je i dostavljen od strane južnokorejske organizacije DSME. Motor, koji je prema MAN-ovim specifikacijama izgrađen od strane tvrtke Doosan u Koreji pruža 75,570 kW tj. 103.000 KS. Osim toga, MSC Jade ima ugrađena i četiri MAN L32 / 40 pomoćna motora, od kojih je svaki opremljen sa MAN NR34 / S turbopunjačem. Motor je prvi u nizu od šest naručenih, a probna vožnja zakazana je za lipanj.

    Napisano: Srijeda, 18 Siječanj 2017 14:34 u Blog
  • Sjurdaberg naknadno opremljen turbopunjačem

    MAN Diesel & Turbo nedavno je završio posao vrijedan pažnje; naknadnu ugradnju turbopunjača na sjeverno morski brod u roku samo 5 tjedana od upita do izgradnje Brod Sjurdaberg je izgrađen 1985. godine i uspješno je plovio u sjevernim morima više od 30 godina. Na brodu se nalazi MAN 9L28 / 32A Alpha motor izgrađen 1984. i NA34 / K turbopunjač. Gottfried Eberle, voditelj projekta naknadne ugradnje iz MAN Diesel & Turbo - rekao je: "Tijekom ugradnje, zamijenili smo originalni aksijalni MAN NA34 / K s modernim, radijalnim MAN TCR20 turbopunjačem. Glavne prednosti novog turbopunjača su njegova mala veličina i učinkovitost, te kratko vrijeme reakcije u slučaju promjene opterećenja.

    Napisano: Utorak, 17 Siječanj 2017 14:05 u Blog
  • Eastern Shipbuilding odabrao MAN 28 / 33d STC motore za OPC program obalne straže SAD-a

    Američka obalna straža (USCG) će koristiti MAN 28 / 33d STC motor instaliran kao glavni pogon za svoj novi OPC program. Program je predviđen kao zamjena za 13 plovila klase "Famous" i 14 plovila klase "Reliance", što čini ovu narudžbu najvećom u povijesti Obalne straže SAD-a.
    MAN 28 / 33d STC motor nudi kompaktnu snagu koja se izdiže iznad ostalih sa svojim visokim omjerom snage i težine. Svi motori su u potpunosti u skladu s važećim standardima za zaštitu okoliša i EPA Tier 2 propisima. Troškovi održavanja i duljina prekida u održavanju su vrlo niski zahvaljujući visokoj dostupnosti

    Napisano: Ponedjeljak, 16 Siječanj 2017 14:48 u Blog
  • UNESCO se ukrcava na Energy Observer - prvo plovilo na vodik

    Energy Observer računa sa UNESCO-ovom podrškom kod ispunjenja svoje zadaće u promicanju obnovljivih izvora energije i podizanja svijesti. Plovilo će uz 101 zaustavljanje u svjetskim lukama, nacionalnim parkovima i velikim gradovima ploviti od 2017. godine do 2020. godine, bez trošenja ijednog grama foslinih goriva. Pogonjen obnovljivim izvorima energije i vodikom, Energy Observer će napustiti svoju matičnu luku u Saint-Malou u proljeće, a kasnije će krenuti iz Pariza na putovanje oko svijeta u svrhu testiranja energetskih rješenja tranzicije u realnim uvjetima, a ujedno i u svrhu podizanje svijesti i promicanje istraživanja održivog razvoja.

    Napisano: Petak, 13 Siječanj 2017 14:38 u Blog
  • Nova elektrana na plin će uštedjeti do 60,000 tona CO2 godišnje

    MAN Diesel Turbo je naručio izgradnju plinske elektrane s motorom od 30 MW od tvrtke Energie Baden-Württemberg AG (EnBW). U kombiniranim postrojenjima za proizvodnju topline i energije (CHP) u Stuttgart-Gaisburgu će se koristiti tri MAN 20V35 plinska motora, a ne samo da će opskrbljavati električnom energijom, nego i sa dodatnih 30 MW daljinskog grijanja. Tvornica u Gaisburgu temelji se na nedavno uvedenom MAN Diesel & Turbo konceptu za kogeneraciju energije. Modularni koncept tvornice joj dopušta da može biti skalirana od 7 MW do bilo koje veličine. Visok stupanj standardizacije omogućuje kratko planiranje i vremena isporuke.  Puštanje u rad je zakazano za 2018.

    Napisano: Četvrtak, 12 Siječanj 2017 14:38 u Blog
  • MAN motori za jahte osvojili međunarodnu nagradu

    Tvrtka MAN Motori, sa sjedištem u Njemačkoj, objavila je da su njezini i6-800 i i6-730 brodski motori osvojili međunarodnu Red Dot nagradu za kvalitetu i dizajn. Neovisni stručni panel je uzeo u obzir čimbenike kao što su inovacije, funkcionalnosti i ekološka prihvatljivost U govoru nakon dodjele, voditelj MAN brodskih motora Mraz Benzler je rekao: "S i6, MAN motori sada predstavljaju i više nego čisto pouzdanost i performanse izvanredan dizajn i6 je." Šlag na tortu ", kada je riječ o luksuznim jahtama, a uz dinamiku, također donosi estetiku u strojarnici. " MAN je ove najnovije 6-cilindrične motore uveo u prosincu 2015., s ciljem opskrbljivanja jahti, sportskih plovila i ribarskih brodova. MAN i6-800 je u stanju pružiti 588kW izlaza a manji MAN i6-730 isporučuje 537kW. Opremljeni su s modernim sustavima ubrizgavanja common rail, koji radi do 1800 bara.

    Napisano: Srijeda, 11 Siječanj 2017 14:24 u Blog
  • Novi MAN motori za ultra velika plovila

    MAN Diesel & Turbo je dodao tri nova motora u njegov program ultra velikih motora, koji imaju za cilj, među ostalim vrstama, ultra velike kontejnerske posude (ULCVs) i kontejnerske feeder brodove.

    Motori su optimizirane težine, u usporedbi sa svojim Mk 9 kolegama, a čine novi dizajn za platformu Mk 10  portfelja. Ključ za novu platformu je razvoj TCEV ispušnog ventila i booster ventila (FBIV komponente).

    Nove jedinice su:

         MAN tip B & W G90ME-C10,  6,240kW po cilindru
         MAN tip B & W S60ME-C10,  2,490kW po cilindru
         MAN B & W S70ME-C10 tipa  3.430 kW po cilindru.

    Ovo je prvi put da je FBIV je bio korišten za ovakvu svrhu. To je bio pilot projekt instaliran na kontejnerski brod samo šest mjeseci prije nego što je izašao na tržište.

    Napisano: Utorak, 10 Siječanj 2017 13:50 u Blog
  • Sulzer stječe jedinstvenu tehnologiju za odvajanje ulja od Wärtsile

    Sulzer je potpisao obvezujući ugovor o kupnji VIEC-a od Wärtsile. VIEC (Vessel Internal Electrostatic Coalescer); trenutno zapošljava 13 ljudi, a osnovan je u Askeru, Norveška. VIEC Patentirana tehnologija odvaja ulje od vode na vrlo učinkovit način, a to uvelike smanjuje troškove zbog svog ekskluzivnog dizajna smještenog unutar broda. Pogodan je za offshore i onshore instalacija za poboljšanje ulja i kvalitetu proizvedne vode. Provjerenu tehnologiju su isporučili više od 40 klijenata tijekom posljednjih 15 godina.

    Napisano: Ponedjeljak, 09 Siječanj 2017 14:52 u Blog
  • Prvi brod sa 'ultra' dugim taktnim motorom
    Hyundai Heavy Industries (HHI) je objavio kako je motor MAN B&W 7G80ME-C9.2 prošao svoj prvi test.
    MAN Diesel i Turbo je izjavio da su testovi prošli kao i očekivano i da je bio veliki uspjeh. Veliku ulogu u procesima testiranja protopipa su imali inženjeri MAN Diesel i Turbo, od prvog paljenja motora do zadnjih pregleda komponenata.
    Almi Tankers, koji je kupio motor izjavljuje da je to prvi o dva naručena motora. Sljedeći motor dolazi u prosincu ove godine.
    Napisano: Četvrtak, 05 Siječanj 2017 13:57 u Blog
  • Opskrba ledolomca

    MAN Diesel i Turbo je odabran za opskrbu novog ledolomca. Glavni plan je proizvodnja novog motora za 'Australian Antarctic Division' (AAD).
    2 x 16V32/44CR glavni motori, koji proizvode 9,600 kW, su bili odabrani zbog svoje efektivnosti razgradnje goriva i dizajna koji će se prilagoditi okolišu. Motori ne pokazuju nikakve poteškoće tijekom testiranja na temperaturi od -30°C i produljenim misijama.
    Za nabavu djelova broda je zadužen 'Serco Defence', a dizajn 'Damen Shipyards Naval Shipbuilding' (DSNS). Završetak izgradnje broda će planiran za 2020. godinu.

    Napisano: Srijeda, 04 Siječanj 2017 14:44 u Blog
  • Radilica napravljena od dizel motora

    Dizel motor s 10 cilindra i 100,000 konjskih snaga je nedavno bio instaliran na lokomotivu. Uzeći u obzir da su u Americi 99% lokomotiva dizelski-električni hibridi, 'GE Evolution Series' lokomotiva drži oko 5000 galona dizela. Efektivnost goriva za vlakove se mjeri u tonama-miljama i dužine vlakova daju različiti rezultat. Na primjer, u 2009, CSX vlakovi su prosječno dostigli 468 milja po galonu po toni što znači da vlakovi mogu putovat bilogdje; od 6000 do 16000 tona. Lokomotiva koja je trenutno u radu pokazuje obećavajuće rezultate.

    Napisano: Utorak, 03 Siječanj 2017 14:54 u Blog
  • Poskupljenje dizelskog goriva u godini 2017.

    U zadnjih godinu dana prodaja dizelskog goriva nije bila velika. Unaprijeđujuća ekonomija SAD-a je postavila limit proizvodnje naftnog goriva. Limit proizvodnje naftnog goriva će znatno povisiti prodaju dizelskog goriva, a naravno i poskupljenje sljedeće godine. "Mi smo bili blagoslovljeni sa niskim cijenama dizela u zadnjih par godina, ali ćemo ciljati na veće cijene sljedeće godine." Izjavio je Phil Flynn, analitičar grupe Price Futures Group Chicago (PFGC).

    Napisano: Petak, 30 Prosinac 2016 14:55 u Blog
  • Obnavljanje antikviteta

    Nedavno je objavljena snimka koja prikazuje paljenje vrlo starog dvotaktnog dizelskog motora kojeg je izradila švicarska firma proizvodnje Sulzer. Motor potječe iz ranog 20. stoljeća. Unatoč velikoj starosti, motor je odličnog dizajna, vrlo jak i efektivan. Danas se pali kao od prvog dana, ali nažalost jako šteti okolišu. Veliki komad teži oko 15 tona, i snaga mu je 100 konja. Nažalost nema mnogo informacija o motoru jer su obnavljanja i testiranja dalje u tijeku.

    Napisano: Četvrtak, 29 Prosinac 2016 14:26 u Blog
  • Brodogradilišta se bore s financijskim problemima

    Hyundai Heavy Industries (HHI), Samsung Heavy Industries (010140.KS) (SHI) i Daewoo Shipbuilding ; Marine Engineering (DSME) se muče oko postavljanja ciljeva za sljedeću godinu. Tri navedena brodogradilišta bi mogla protrpjeti poslovne uvjete u 2017 godini, pogotovo s financijske strane.Daewoo Shipbuilding ; Marine Engineering (DSME) sljedeće godine želi postići uspjeh kao i ove godine, oko $6.2 bilijuna. Brodogradilište je trebalo dobiti narudžbe koje vrijede $10.8 bilijuna, ali je narudžba bila odgođena do lipnja. Hyundai Heavy Industries (HHI) kao DSME također planira postići cilj za sljedeću godinu, gledajući na vrijednost od $9.5 bilijuna.HHI, DSME i SHI su prognozirali nekoliko gubitaka za sljedeću godinu. Brodogradilišta su zaradila oko $1.9 bilijuna 1997 i 2017 bi mogla biti slična.

    Napisano: Srijeda, 28 Prosinac 2016 14:36 u Blog
  • Prvi tanker s metanolom kao gorivo

    Izašao iz Hyundai Mipo brodogradilišta u Ulsanu, Južnoj Koreji. Novoizgrađeni brod je prvi koji se pokreće uz metanol. U Lindanger je instaliran Hyundai - B;W 6G50ME-9.3 ME-LGI dvotanktni motor od 10,320 kW te se može pokretati uz metanol, lož ulje, dizelsko gorivo i plinsko ulje.Lindanger je prvi od 7 brodova u seriji koji će biti ovlašteni od Waterfront Shipping pred kraj 2016. godine.

    Širina: 32.2 m

    Dubina: 19.1 m

    Puna nosivost broda: 49,999 dwt

    Brzina: 15.8 knots

    Glavni motor: Hyundai - B;W 6G50ME-9.3 LGI

    Snaga: 10,320 kW at 100 rpm

    Napisano: Utorak, 27 Prosinac 2016 08:03 u Blog
  • Pogon na struju prije kraja 2017

    Dva trajekta koja će ploviti u Dansku i Švedsku će imati pogon na struju prije kraja 2017 godine.Öresund Dry Docks, Landskrona, Švedska je bila odabrana za modernizaciju dvaju trajekta. M/F Tycho Brahe i M/F Aurora će biti opremljeni s 4.16 MW baterija u veljači 2017. Kada su baterije prazne, napune se na stanicama te se napuni oko 1200 kWh snage u vrlo kratkom vremenu. Brod se puni kada uđe u luku. Tijekom 20 aktivnih minuta iz prve luke u sljedeću, baterije se isprazne za 30%. Cijelokupni kapacitet baterija na svakom trajektu je 4160 kWh. Trajekti će operirati između Danske i Švedske potpuno na energiju baterija prevozeći oko 7.4 milijuna putnika i 1.9 milijuna vozila svake godine.

    Napisano: Petak, 23 Prosinac 2016 13:51 u Blog
  • Siguran prijevoz MAN autobusima

    Vožnja autobusom je opuštajuća kada je u pitanju sezona skijanja. U mnogim regijama 2016/17 sezona je već počela. Stotine i tisuće fanova zimskih sportova kreće u planine, te mnogi od njih idu autobusom. MAN autobusi su detaljno opremljeni, od nosača skija do najkvalitetnijih guma. Da putnici dođu do svoje destinacije, kompanija i vozači moraju biti spremni. Rolf Lechner, MAN ProfiDrive instruktor podučava vozače u sigurnim uvjetima. Svrha podučavanja je važna za dostizanje visoke koncentracije, poštivanja pravila jednako kao i poznavanje tehnologije vozila. Noviji modeli MAN autobusa imaju dizelske motore sa najnovijim instaliranim komponentama. Autobusi su često pregledani i danas vrlo cijenjeni.

    Napisano: Četvrtak, 22 Prosinac 2016 14:47 u Blog
  • Joe Adamsov dizajn čamca za krstarenje

    Joe Adams iz Sydneyja je objavio svoj rad koji naziva "Božićni dar u zadnjoj minuti".
    "Breeze" je bio stari čamac u vrlo lošem stanju kojeg je Joe Adams modificirao, obnovio i vratio na plave vode. Trup je izrađen od nehrđajućeg čelika koji ima poseban dizajn odličan za dostizanje brzine. Jedra su čvrsta i u odličnom stanju.
    "Breeze" ima dizelski motor Witchard Marine (WM) koji dostiže 50 konjskih snaga. Motor koji je obnovljen početkom 2016. godine, prošao mnoga testiranja i zamjene komponenata.
    Vrijednost čamca je procijenjena u 30,000 $.

    Napisano: Srijeda, 21 Prosinac 2016 15:15 u Blog
  • Zorya-Mashproekt započinje testiranja 32 MW motora s plinskom turbinom

    Zorya-Mashproekt je najavio početne faze testiranja 32 MW motora s plinskom turbinom u Mykolaivu, Ukrajini gdje će prolaziti kroz komplicirane i detaljne testove da se dokaže među motorima novodizajniranih komponenata. Važna je cjelokupna pouzdanost i izdržljivost. Efektivnost rada motora 32 MW je bolja za 2.5% u odnosu od svoga prethodnika 25 MW. Veća efektivnost je bila ostvarena kroz izradu novijih i izdržljivijih komponenata i materijala. Kada proizvodnja 32 MW motora završi, konačni rezultati će im dati jasniju sliku koja će im pomoći u izradi budućih modela izjavila je kompanija. 

    Napisano: Utorak, 20 Prosinac 2016 14:04 u Blog
  • Ugovor od 7 godina

    EthosEnergy je pobijedio u ugovoru od 7 godina rada koji uključuju operacije, usluge održavanja, te instalaciju turbine.
    Ugovor je potpisan sa kompanijom 'Rockland Capital' za Michigan elektranu i glavni cilj će biti instalirati GE 7E.03 turbinu koja koristi prirodno gorivo.
    Svrha ugovora je zaduženost za punu brigu, nadzor i održavanje turbine.
    Dopredsjednik operacija i održavanja Charlie Hoock je izjavio "Tehnologija je sve naprednija, proizvodit ćemo više energije nego prosječna industrija, stoga znamo je da će elektrana raditi duže i efektivnije."
    Turbina je optimizirana i troši malo goriva te jedna od najboljih u Michiganu.

    Napisano: Ponedjeljak, 19 Prosinac 2016 18:09 u Blog
  • Aweigh Out na tržištu

    Aweigh Out' je 16 metara duga jahta jednostavnog dizajna i zadnji brod ove godine koji je 'Viking Yachts (VY)' izradio.Brod svijetlo sive boje trupa, ima 2 MAN-ova dizelska motora. Model V12 CRM je prošao kroz mnoga testiranja i uspješno izvršio snagu od 1400 konja. Eksterijer i interijer jahte je jednostavnog dizajna, prostor je velik. Sidro je osigurano lancima od 91m i otporno na koroziju. Elektronika i navigacija lako savladiva.Aweigh Out vrijedi 1,895,000 USD i već je sada na tržištu.

    Napisano: Petak, 16 Prosinac 2016 14:30 u Blog
  • MAN dodaje tri nova motora u svoj program

    MAN Diesel i Turbo je dodao tri nova motora u svoj veliki program koji se izrađuju za velike transportne brodove (ULCV - Ultra Large Container Vessels).

    Motori Mk10 imaju prilagođenu težinu i veću snagu u odnosu na Mk9. Unaprijeđeni djelovi motora su ventil za ubrizgavanje pojačanog goriva i ispušni ventil.

    Jedinice MAN B&W G90ME-C10, B&W S60ME-C10 i B&W S70ME-C10 su prvi motori u novoj generaciji koji će znatno unaprijediti sve S i G tipove motora. Mk10 platforma će pomoći u budućim projektima čime rezultira motore manje težine, visine, širine i dužine.

    Napisano: Četvrtak, 15 Prosinac 2016 14:15 u Blog
  • Rolls-Royce uvodi velike promjene
    Rolls-Royce objavio je kako će uvesti mnoge promjene u svoje trenutno poslovanje, što uključujeeliminaciju 800 radnih mjesta i kreaciju novih projekata, naprednijih istraživanja i proizvodnje u Norveškoj. Kompanija ima veliku zalihu proizvoda i usluga uključujući Bergen dizelske motore, motorne turbine i također nudi dizajn brodova i usluge za plovna vozila. Kompanija nije objavila koja će se radna mjesta ugasiti. Navodi da su ovi potezi bili potrebni zbog slabog tržišta. Rolls-Royce planira daljnje pojednostavniti strukturu posla čime bi postigli uštedu od $50 do $62 milijuna od sredine 2017 godine.
    Napisano: Srijeda, 14 Prosinac 2016 14:36 u Blog
  • Chevrolet nastavlja proizvodnju dizelskih motora
    Nakon smanjenja prodaje dizelskih motora, proizvođači automobila daju sve od sebe da se vrate na pravi put. Chevrolet je pokrenuo projekt koji će otvoriti novi put proizvodnje i prodaje. Koncentrirat će se na proizvodnju automobila koji imaju 1,6-litreni turbo dizelski motor sa 4 cilindra, s malom potrošnjom goriva koji može dosegnuti 140 konja i neće koštati mnogo. 'GM Authority' izjavio kako će proizvodnja motora krenuti u 2017. godini. Vrijednost dizelskih motora je $24,670 i nada za sljedeću godinu je opet tu.
    Napisano: Utorak, 13 Prosinac 2016 15:09 u Blog
  • Hyundai Heavy Industries prihvatio $650 milijunsku narudžbu
    'Hyundai Heavy Industries' (HHI) je nedavno prihvatio narudžbu vrijednu $650 milijuna od Irana za 10 brodova opremljenih najjačim dizelskim motorima. Kompanija će izgraditi 10 većih teretnih brodova i tankera za luke Islamske Republike Iran. Brodovi će biti pregledani i isporučeni u 2018 godini. MAN Diesel će vjerojatno izgraditi dizelske motore za ove brodove,koji dostižu više od 100.000 konja te reagiraju u kratkom vremenu. "Ugovor je potpisan u petak i to je prva narudžba Irana nakon dugo vremena," izjavio je Yonhap, urednik HHI.
    Napisano: Ponedjeljak, 12 Prosinac 2016 14:44 u Blog
  • Unaprijeđen ribarski brod sjevernog mora
    MAN Diesel i Turbo je nedavno dovršio veliki posao, dostavivši turbopunjač unutar samo 5 tjedana. U pitanju je bio ribarski brod "Sjurdaberg", koji je izgrađen 1985. godine i od tada je uspješno služio u sjevernim morima 30 godina. Brod ima MAN 9L28/32A Alpha motor izrađen 1984. godine te NA34K turbopunjač, "Sjurdaberg" je plovio više od 115.000 aktivnih sati u svjetski poznatim ribarskim područjima. Glavni urednik "Turbocharger Retrofit MAN Diesel i Turbo" Gottfried Eberle je izjavio: Zamijenili smo originalnu MAN NA34/K jedinicu za modernog MAN TCR20 turbopunjača. Glavne prednosti su njegove manje dimenzije, efektivnost, i kratko vrijeme reagiranja.
    Napisano: Petak, 09 Prosinac 2016 15:07 u Blog
  • Termalni dizajn prirodnog goriva
    Testirano je gorivo na posebnoj metodi za motor V18 MAN 51/60DF. Detaljna metoda je bila prikazana na termalnom dizajnu prirodnog goriva - diesel motor za dvojno gorivo. Motor sa 18 cilindra je bio odabran da vrši rad na maksimalnoj brzini od 500 rpm za aplikacije elektrane. Termodinamika, protok topline i tekućina su matematički analizirane tako da pokažu precizne rezultate. Motor je uspješno proizveo veliku količinu snage te balansirao vlastitu temperaturu. Najavljeno je više demonstracija iste metode na motorima sličnima V18 MAN 51/60DF
    Napisano: Četvrtak, 08 Prosinac 2016 16:25 u Blog
  • 120 godina otkada je Rudolph Diesel započeo motor sa kompresijskim paljenjem
    Samo jedan čovjek, a toliko mnogo godišnjica. Prije 120 godina Rudolph Diesel je započeo rad na motorima sa kompresijskim paljenjem. Motor koji je ubrzo dobio ime po svome kreatoru. Prvi prototip je bio dovršen i prošao prve testove iste te godine. Tvornica dizelskih strojeva se osnovala prije 115 godina. Kao prvi korak, motor koji je izumio Rudolph Diesel, koristio se na brodovima po prvi put prije 110 godina te nakon 90 godina velike uporabe tih motora, automobil Mini je bio prvi u koji je ugrađen dizelski motor prije 10 godina. Svaka od ovih godišnjica se pamti u čast izumitelja koji je umro prije 100 godina.
    Napisano: Srijeda, 07 Prosinac 2016 17:08 u Blog
  • MAN Diesel i Turbo u Njemačkoj je zaposlio eksperta za urednika digitalizacije

    Novi zaposlenik Audi Lucas ima posao održavati i mijenjati "analogne" uređaje sa digitalnima za MAN Diesel-ove turbine. Lucas je došao iz globalno konzultantske tvrtke "Wipro Technologies" gdje je bio direktor. Lucas je rekao: "Digitizacija nije ključna samo u tehnologiji nego i u razvitku trgovine i još mnogo. Zato je istraživanje novih putova uspjeha najbolji i najbrži način." Glavni urednik MAN Diesel-a Uwe Lauber je izjavio: "Kao kreativan posao, digitizacija čini mnogo više od naše trenutne tehnologije." te je zaključio da MAN Diesel i Turbo u Njemačkoj će imati lakši razvitak trenutnih projekata dizelskih motora.

    Napisano: Utorak, 06 Prosinac 2016 14:45 u Blog
  • ADRIA 40 u radu
    Napisano: Ponedjeljak, 05 Prosinac 2016 15:20 u Blog
  • Dizelski motori BMW-u progurali prodaju za 20%
    BMW je ostvario snažni povratak sa 20% većom prodajom unutar prvih 9 mjeseci ove godine. 2-litreni dizelski motor omogućio je bržu popularnost na tržištu. Dizelski motori su se pokazali vrlo kvalitetnima, te je rečeno da će motori biti dostupni u više od 8 različitih modela. Razvitak sa samo tri modela petrol varijanti. Frank Schloeder, predsjednik BMW grupe India je rekao da je tu bio veliki razlog zašto je posao naglo usporio, te je kompanija morala donijeti važne odluke da se vrate na pravi put i obnove kvalitetu i prodaju koju su imali prije.
    Napisano: Ponedjeljak, 05 Prosinac 2016 15:02 u Blog
  • MAN motori za komercijalu
    MAN nudi veliki izbor jakih dizelskih motora od 12 cilindra za komercijalnu svrhu. S motorima za neograničen broj sati rada i do opterećenja od 100%, za manje brodove pa do većih radnih brodova, , MAN Truck & Bus pruža sagu od 190 kW do oko 735 kW. MAN motori nude efektivnosti 6-, 8- i 12 cilindarskih motora od 537 kW do 1.324 kW snage za brodove posebne za eskort, hitnu i policiju. Vrlo dobar i pamtljivi dodatak MAN-ovih motora je da su motori vrlo snažni i postižu veliku snagu i brzinu sa potrošnjom ekstremno malo goriva.
    Napisano: Petak, 02 Prosinac 2016 15:29 u Blog
  • ADRIA 40
    Napisano: Petak, 02 Prosinac 2016 07:56 u Blog
  • Leclanché i Narada Power potpisali strateški ugovor
    Tvrtka Leclanche, koja se bavi vertikalno integriranim rješenjima za spremanje energije te svjetski poznati proizvođač baterija Narada Power postigli su dogovor o strateškom partnerstvu u razvoju i proizvodnji litij-ionskih baterija za kinesko i globalno tržište. Narada Power će u sklopu suradnje proizvoditi G-NMC i LTO baterije, kako bi pomogli proizvodnju u Leclanchéovom Willstättu i Yverdon-les-Bainsu; a u 2017. godini planirano je i otvaranje dodatnog pogona snage 2.5GWh u gradu Hangzhou u Kini. U sklopu partnerstva, tvrtka Leclanché će Naradi ustupiti tehnologiju potrebnu za postizanje jeftine proizvodnje baterijskih spremišta u LTO i G-NMC tehnologiji.
    Napisano: Četvrtak, 01 Prosinac 2016 15:53 u Blog
  • Sveučilište Stanford postiglo napredak u razvitku gorivih ćelija
    Znanstvenici sa Sveučilišta Stanford u SAD-u otkrili su veliki napredak u razvijanju gorivih ćelija. Znanstveni tim predvođen Haotian Wang-om, bivšim studentom Stanforda, otkrio je da kompresiranjem platinastog katalizatora za samo djelić nanometra podiže katalitičku aktivnost gotovo dvostruko, što je vrlo značajna činjenica u razvoju čistih izvora energije. Katalizatori se rabe kako bi se kemijske reakcije izvodile brže, uz simultano korištenje manje energije. Performanse metalnog katalizatora ovise o njegovoj elektronskoj strukturi, to jest načinu na koji su elektroni u njegovoj orbiti razmješteni. "Naša tehnologija ugađanja može učiniti gorive ćelije znatno energetski učinkovitijima, te će zasigurno povećati njihovu iskoristivost" – rekao je Yi Cui – profesor znanosti o materijalima sa Sveučilišta Stanford.
    Napisano: Srijeda, 30 Studeni 2016 15:17 u Blog
  • MAN Diesel & Turbo osigurao narudžbu od dva turbomotorna vlaka za Iransko tržište
    Tvrtka MAN Diesel & Turbo osigurala je narudžbu od dva turbomotorna vlaka za Iransku rafineriju južno od Teherana. Vlakovi koji će biti isporučeni su dio MAN-ovog ReTPac koncepta (Refinery Train Package) vlakova. Motori su naručeni od strane Iranske tvrtke EPC Nargan, a služit će u procesu hidrotretiranja, dok će u istome osiguravati maksimalnu učinkovitost u produkciji. Trenutna narudžba je jasan znak uspjeha ReTPac koncepta tvrtke MAN Diesel & Turbo, koji je specijalno dizajniran za primjenu u rafinerijskoj proizvodnji.
    Napisano: Utorak, 29 Studeni 2016 16:34 u Blog
  • MAN dobio ugovor od Fincantierija za tri nova kruzera

    Man Diesel & Turbo pobijedio je u nadmetanju za ugovor za nabavu dodatnih dijelova za dizelske motore za tri nova kruzera naručena od Costa Asia i P&O Cruises iz Australije. Obje su kompanije članovi Carnival Corporation & plc, najpoznatije svjetske kompanije s više od 100 kruzera diljem svijeta. Svaki će brod imati 2 × 14 V 48/60 CR + 3 × 8L 48/60 CR srednjohodne MAN motore koji će proizvesti 62.400 kW snage. Motori će biti dostavljeni u „Fincantieri shipyards“ u Monfalconeu (Tršćanski zaljev) te u Marghera Venezii krajem 2019. godine. Tri nova kruzera koja će biti osigurana novim MAN motorima teže do 133.500 tona, dugi su 323 metra i mogu prevoziti do 4.000 putnika.

    Napisano: Ponedjeljak, 28 Studeni 2016 14:27 u Blog