Blog HR

Sulzer je potpisao obvezujući ugovor o kupnji VIEC-a od Wärtsile. VIEC (Vessel Internal Electrostatic Coalescer) trenutno zapošljava 13 ljudi, a osnovan je u Askeru, Norveška. Patentirana tehnologija VIEC-a odvaja ulje od vode na vrlo učinkovit način te uvelike smanjuje troškove zbog svog ekskluzivnog dizajna smještenog unutar broda. Pogodan je za postrojenja na moru i kopnena postrojenja, za poboljšanje ulja i kvalitetu proizvedene vode. Provjerenu tehnologiju isporučili su više od 40 klijenata tijekom posljednjih 15 godina.

Četvrtak, 05 Siječanj 2017 13:57

Prvi brod s motorom s „ultradugim“ taktom

Napisao/la
Hyundai Heavy Industries (HHI) objavio je da je motor MAN B&W 7G80ME-C9.2 prošao svoj prvi test. MAN Diesel & Turbo izjavio je da su testovi prošli kako je očekivano i da je postignut veliki uspjeh. Veliku ulogu u procesima testiranja, od prvog paljenja motora do zadnjih pregleda komponenata, protopopa imali su inženjeri tvrtke MAN Diesel & Turbo. Almi Tankers, koji je kupio motor, izjavljuje da je to prvi od dva naručena motora. Sljedeći motor dolazi u prosincu ove godine.
Srijeda, 04 Siječanj 2017 14:44

Opskrba ledolomca

Napisao/la
MAN Diesel & Turbo odabran je za opskrbu novog ledolomca. Glavni plan je proizvodnja novog motora za Australsku antarktičku diviziju (AAD). 2 glavna motora 16V32/44CR, koji proizvode 9.600 kW, odabrana su zbog svoje efektivnosti razgradnje goriva i dizajna koji će se prilagoditi okolišu. Motori ne pokazuju nikakve poteškoće tijekom testiranja na temperaturi od -30°C i produljenim misijama. Za nabavu dijelova broda zadužen je „Serco Defence“, a za dizajn „Damen Shipyards Naval Shipbuilding“ (DSNS). Završetak izgradnje broda planiran je u 2020. godini.
Utorak, 03 Siječanj 2017 14:54

Radilica napravljena od dizel motora

Napisao/la
Dizel-motor s 10 cilindara i 100.000 konjskih snaga nedavno je ugrađen u lokomotivu. Budući da su u Americi 99 % lokomotiva dizelski-električni hibridi, lokomotiva „GE Evolution Series“ „drži“ oko 5000 galona dizela. Efektivnost goriva za vlakove mjeri se u tonama-miljama, a duljine vlakova daju različite rezultate. Na primjer, u 2009., CSX vlakovi prosječno su dostigli 468 milja po galonu po toni, što znači da vlakovi mogu putovati bilo gdje s od 6000 do 16000 tona goriva. Lokomotiva koja je trenutno u radu pokazuje obećavajuće rezultate.
Stranica 117 od 132