Singapur je snizio svoju prognozu emisije ugljičnog dioksida do 2030. godine te će dosegnuti vrhunac emisije ranije. Zamjenik premijera Lawrence Wong rekao je da grad-država ima za cilj postići nultu neto emisiju do 2050. Zemlja je prethodno ciljala na vrhunac od 65 milijuna tona ekvivalenta ugljičnog dioksida 2030. godine.
Borosil Renewables Ltd, prvi i jedini indijski proizvođač solarnog stakla, objavio je da je preuzeo 86% udjela u InterFloat Group. Grupaciju Interfloat čine dvije tvrtke - GMB Glasmanufaktur Brandenburg GmbH (GMB) sa sjedištem u Tschernitzu u Njemačkoj i Interfloat Corporation sa sjedištem u Lihtenštajnu. Tvrtka je rekla da joj je cilj ojačati tržišno vodstvo koje je Interfloat uspostavio učinkovitijim zadovoljavanjem potreba europskih kupaca.
Najbogatiji čovjek u Aziji, Gautam Adani, vodi pregovore o velikom projektu obnovljive energije u Maroku. Projekt ima za cilj opskrbu Europe električnom energijom i gorivima bez emisija. Ovo bi mogao biti Adanijev najveći razvoj čiste energije izvan Indije, s potencijalnim kapacitetom do 10 gigavata.
Conclave dionicima daje ideje za ulaganje u buduće infrastrukturne projekte, programe, vladine strategije i tržišno vodeće inovacije. Konferencija je osmišljena kao platforma za raspravu i umrežavanje za predstavnike industrije, kreatore politika, poslovne vođe, akademike, istraživače, profesionalce, administratore i voditelje obrazovanja. Indija trenutno troši oko 4,44 milijuna barela sirove nafte dnevno, od čega se 3,43 milijuna barela (gotovo 88%) uvozi.
Novi Pazar je treći grad u Srbiji koji je instalirao toplanu na biomasu nakon Malog Zvornika i Priboja. Toplana snage 8 MW i dvije pomoćne jedinice snage 4,5 MW i 7 MW radit će na prirodni plin. KfW je osigurao zajam, a Švicarsko nacionalno tajništvo za gospodarska pitanja odobrilo je potporu.
Izvješće instituta Capgemini, "Automotive Sustainability: From Ambition to Action", analizira trenutnu zrelost inicijativa za održivost u cijeloj industriji. Ukupne emisije stakleničkih plinova (GHG) smanjile su se za samo 5% od 2018., a očekuje se da će se smanjiti za daljnjih 19% do 2030. Pri ovoj stopi, industrija vjerojatno neće ispuniti svoj opći cilj neto emisija. Nula emisija do 2050. Samo 41 posto anketiranih rukovoditelja izjavilo je da njihova organizacija ima namjenski program održivosti za baterije koje su istrošene; za sekundarne baterije, to je palo na 28 posto. Kupci se nerado prebacuju na električna vozila zbog straha od dometa, troškova punjenja, jednostavnosti upotrebe rezervnih dijelova za vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE) i atraktivnijih opcija popravka. Loša integracija ključnih pokazatelja učinka održivosti i upravljanja učinkom zaustavila je provedbu ovih inicijativa.