Pokrenuta je operacija spašavanja nakon što je potonuo tanker 26. lipnja. Brod potječe iz Paname i pretpostavlja se da je prevozio sirovu naftu. 99 metara dug brod imao je 14 članova posade, od kojih se 12 članova oporavlja. Unatoč vremenskim uvjetima i izljevu nafte, komercijalna plovila nisu bila u mogućnosti koristiti čamce za spašavanje.
Prijevoznik Propel Progress iz Paname je zaustavljen u Singapuru. Brod je ubrzo ispraćen na istočno radno sidrište. Razlog zaustavljanja broda nije otkriveno.
Propel Progress je konstruiralo brodogradilište Minami Nippon u Japanu, 1997. godine.
Polaris Shipping Co. naručio je 3 velika nosača. Nosači od 325.000 tona zamijenit će stare brodove, pogotovo nakon potonuća broda VLOC-Stellar Daisy. Daljnji detalji o ugovoru su nepoznati i nije bilo moguće kontaktirati kompaniju u vezi s budućim planovima rada. Polaris Shipping trenutno upravlja 31 nosačem.