Sljedeće godine bit će porinut prvi MAERSK-ov brod-kontejner koji radi na zeleni metanol, a 2024. i 2025. slijedi 12 brodova od 16.000 TEU. Odlučili smo riješiti ovaj problem naručivanjem našeg prvog i još dvanaest novih brodova. To će potaknuti razvoj na strani proizvodnje, rekla je Berit Hinneman, voditeljica poslovnog razvoja za dekarbonizaciju u MAERSK-u. Kaj Portin, generalni direktor održivih goriva i dekarbonizacije u Wärtsilä Finland, predstavio je njihov rad na metanolu. Dva tankera prevoze metanol s dobrim rezultatima. Projekti HyMethShip i FASTWATER imaju za cilj pokazati izvedivost rekonstrukcije i nove gradnje brodova za rad na hidroelektranu. Edman Tsang sa Sveučilišta u Oxfordu predstavio je rad u sintezi metanola u tijeku. To bi omogućilo korištenje baterija za spremnike većeg dometa, ali bi u isto vrijeme imalo mnoge prednosti u rukovanju i distribuciji goriva.
Izobutanol je ubrizgan u ulazni otvor u prethodno pomiješanim energetskim omjerima (PER) od 10%, 20% i 30%. Dizel, B20 i B100 su gorivo s izravnim ubrizgavanjem. DFC smanjuje emisije dušikovog oksida (NOx) pri umjerenim opterećenjima u usporedbi s CCM. U usporedbi s CCM, emisije dimnih plinova dizelskog DFC-a pod nazivnim opterećenjem smanjene su za 10,15%, 22,12% i 7,40%. Pri 30% PER, eksergijska učinkovitost D FC za B20 povećava se za 0,91, 5,23, 3,65, 1,22 i 6,14% s 20% na 100% opterećenja, respektivno.
BEH2YDRO je zajednički pothvat između Anglo Belgian Corp. i CMB.TECH. Asortiman motora sa 100% vodikom razvijen je za teške primjene s rasponom snage od 1 MW do 2,6 MW. Kao glavni pogoni ili u kombinaciji s alternatorima, oni su pouzdan i 100% ekološki prihvatljiv izvor energije za brodove, bušilice ili druge pomorske primjene. BEH2YDRO 100% vodikov motor koristi dokazanu tehnologiju dizajniranu da osigura dugotrajan učinkovit rad. Veliki trošak je uglavnom u plinskoj cijevi za dovođenje vodika na motor na siguran i kontroliran način. Vjerujemo da će ovaj trošak naglo pasti tijekom sljedećih nekoliko godina kako se potrošnja povećava.
Thomassen Energy će koristiti svoj HyFlex LEC-III sustav izgaranja za naknadnu ugradnju jedne od plinskih turbina u Uniperovoj elektrani Rotterdam Capelle (RoCa). Elektrana RoCa nalazi se u nizozemskoj pokrajini Južna Nizozemska i ima neto kapacitet proizvodnje električne energije od 264 MW. U 2023. Uniper planira prebaciti izvor goriva za tvornicu RoCa s prirodnog plina Groningen na opskrbu visokokalorijskim plinom. Thomassenovo rješenje za naknadnu ugradnju H2fuel-flex uspješno radi na tri turbine Frame 9E na drugom mjestu za kupca u Nizozemskoj od 2018.
Adriadiesel je već dugi niz godina glavni dobavljač kontejnerskih elektrana po principu ključ u ruke u pomorskoj i stacionarnoj primjeni. Adriadiesel redovito izvodi složene projekte uključujući izgradnju kontejnerskih energetskih objekata po principu „ključ u ruke“ s vlastitom strukturom iskusnih inženjera, montažerskog osoblja i timova za upravljanje projektima. Motori MAN L21/31 s rasponom snage od 1460 kWe i 1672 kWe, koji su trenutno na našim zalihama, spremni su za skladištenje u kontejnerima za vaše potrebe snage.
Proizvođač ROV Saab Seaeye izjavio je u ponedjeljak da će predstaviti svoj novi, iznimno moćan i inteligentan električni manipulator na konferenciji o morskoj tehnologiji u Houstonu, od 2. do 5. svibnja 2022. Mikronska preciznost eM1-7 proizlazi iz činjenice da svaki od njegovih sedam zglobova ima iznimno preciznu povratnu informaciju o sili i položaju u kombinaciji s vlastitim distribuiranim mikroprocesorima.