Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/adriads/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460

Blog HR

MAN Energy Solutions dobio je narudžbu za četiri MAN B&W 6S60ME-GI motora s dvostrukim gorivom za izgradnju dva hibridna Ro-Ro plovila od 8.000 staza za CLdN. Svako plovilo također će biti opremljeno električnim pogonskim motorima od 2 × 6 MW, što će plovilu omogućiti održavanje radne brzine od 16-17 čvorova u potpuno električnom načinu rada. Nove zgrade dodatno će smanjiti intenzitet ugljika za 40% uz ispunjavanje standarda NOx Tier III. Ljudska energetska rješenja. Motor ME-GI (-Gas Injection) postavlja novi industrijski standard za dvotaktne pogonske motore na ro-ro, PCTC, kontejnerskim brodovima, brodovima za rasuti teret, tankerima i LNG brodovima.

Motori ME-Gi isporučuju najniže emisije CO2 i istjecanja metana u industriji za brodove na LNG gorivo. Dizelski princip osigurava 100% pouzdan rad tijekom promjena opterećenja plinom s dodanom samo normalnom količinom pilot ulja.

Nauticus Robotics Inc. najavio je početnu proizvodnju Nauticus flote, robotske mornarice od 20 pari Hydronaut - Aquanaut. Ovi tandemski parovi bit će raspoređeni u više offshore industrija, služeći aplikacijama u rasponu od podmorskog održavanja i intervencija do prikupljanja podataka. Prvi roboti bit će isporučeni u četvrtom tromjesečju 2022., a ostali do kraja 2024. godine.

Konstrukcija i proizvodnja velikih parnih turbina, dizelskih motora i centrifugalnih pumpi, tehnički, tehnološki i znanstveni je izazov kakav si mogu priuštiti samo velike ili razvijene zemlje, kakova Jugoslavija u 1949, 1954 ali i kasnije nije bila. To znači da je trud, entuzijazam i znanje zaposlenih inženjera, tehničara bio znatno iznad prosjeka Jugoslavije.
Da bi se konstruirala parna turbina, potrebno je znati proračune termodinamike, čvrstoće materijala, teorije...
U razvoju turbina, motora, laboratorija sudjelovali su razni stručnjaci, npr: prof. Ernest Kraft, ing. A. Ošlag, ing. J Bašić, ing. S Todorovski, prof. M. Mikulić, ing. I. Gojak, ing. I. Tudić...

Četvrtak, 26 Svibanj 2022 17:58

Rutinsko održavanje

Napisao/la

Kada je u pitanju rutinsko održavanje s niskim udjelom, MAN L28 / 32 nudi veliku prednost s 20 000 sati između remonta kada se radi na HFO. Niska razina deformacije i niska razina mehaničkih naprezanja (tj. male brzine trošenja) postižu se njegovom čvrstom strukturom motora i dovoljno dimenzioniranim hodnim mehanizmom.

Stranica 67 od 129