Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/adriads/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460

Blog HR

Utorak, 09 Kolovoz 2016 07:24

hyperMILL najbolji u mjernim testovima

Napisao/la

Prije 18 mjeseci središni IT-odjel BMW-a počeo je potragu za novim sustavom CAD/CAM čiji je cilj bio pronaći rješenje s visokim pokrićem za mnoga različita područja primjene numeričke kontrole u specijaliziranim odjelima. U jesen 2014. pozvali su OPEN MIND i pet drugih proizvođača tehnologije CAD/CAM na sudjelovanje u mjernim testovima, a OPEN MIND je imao najbolje rezultate zahvaljujući tehničkim i ekonomskim prednostima tehnologije hyperMILL, modularnog CAM-rješenja koje integrira sveobuhvatan koncept dvodimenzionalnog, trodimenzionalnog i 5-osnog glodanja i strojne obrade poput rezanja velikom brzinom i visokih performansi (HSC i HPC) u jednom sučelju. Potpuna strojna obrada sa samo jednim CAM-softverom i jednim postprocesorom za sve postupke tokarenja i glodanja rezultira u integriranim postupcima i smanjenim vremenima strojne obrade.

Finska tvrtka Wärtsilä objavila je da će opremiti prve trajekte na dvojno gorivo u Ujedinjenom Kraljevstvu izgrađene za škotsku brodarsku kompaniju Caledonian Maritime Assets. Prema ugovoru potpisanom u prosincu 2015., Wärtsilä će također biti zadužena za inženjering i usluge podrške na lokaciji.
Wärtsilä će uz ostalu opremu poput mjenjačkih kutija, brtvila i ležajeva te sustava propelera promjenjiva koraka za svaki od dva plovila isporučiti dva šesterocilindarska glavna motora koji mogu raditi na ukapljeni zemni plin ili konvencionalna dizelska goriva te dva pomoćna šesterocilindarska motora. Navedene ro-ro brodove duge 102 metra gradi Ferguson Marine Engineering Limited u brodogradilištu u Glasgowu, a očekuje se da će ući u službu tijekom druge polovice 2018. diljem različitih ruta uz zapadnu obalu Škotske.

Prvi namjenski turbopunjač tvrtke ABB Turbocharging dizajniran u suradnji s korporacijom IHI posebno za platforme pomoćnih dizelskih brodskih motora srednje brzine sa snagom od do 2 MW.
MXP je dizajniran da ispuni posebne potrebe tržišta pomoćnih brodskih motora u pogledu djelovanja, učinkovitosti i održavanja. Namjenska tehnologija omogućuje optimalne performanse pomoćnih motornih sustava, a pojednostavljeni ali snažni dizajn omogućuje lako održavanje na temelju samouslužnog modela održavanja na temelju stanja s učinkom manjih troškova održavanja za krajnjeg kupca. Jedna od glavnih značajki dizajna usmjerenog na kupca jest koncept koji omogućuje održavanje lako za upotrebu podržan digitalnom samouslužnom aplikacijom koja članovima posade pruža fleksibilnost pojedinačnog održavanje turbopunjača kad god i gdje god je potrebno, pomoću standardnih alata dok je plovilo operativno.

Utorak, 09 Kolovoz 2016 07:16

Super učinkoviti MAN V35 / 44 G TS

Napisao/la

MAN V35 / 44 G TS je super učinkovit, iskrom paljeni dvostupanjski-turbo benzinski motor.
MAN V35 / 44 G TS dostupan je u 12V i 20V izvedbama broja cilindara s električnom snagom 6,9 MW do 12,4 MW.
U jednociklusnoj izvedbi, MAN V35 / 44 g TS dosegne mehaničku efikasnost do 50,7%.
Verzija motora sa dvostupanjskim turbopunjačem 35/44 g TS ima dodatnu snagu i učinkovitost, veću gustoću snage, a time i kompaktaniji dizajn.
Ideja dvostupanjski turbo je jednostavan: dva turbopunjača iza motora, jedan za drugim, što rezultira u značajnom povećanju učinkovitosti i proizvodnje.
Za ovaj koncept, korise dvije jake in-house tehnologije: kontinuirano poboljšanje njihovog benzinskog motora MAN 35/44 g, u kombinaciji s MAN dvostupanjskom turbopunjačkom jedinocom.
Turbopunjači su srž ove inovacije i MAN Diesel & Turbo je jedini veliki proizvođač motora koji dizajnira i gradi svoje turbopunjače.
To omogućuje da postignu savršeno usklađivanje motora i turbopunjača koji su doveli do vrhunske performanse MAN 35/44 g TS.

Stranica 129 od 131