Blog HR

Ovalna brtva, šifra EN14DB029052, posebno je oblikovani brtveni element u motoru MAN L21/31 koji osigurava čvrsto prianjanje između dosjednih površina. Najčešće se koristi u kućištima ventila i prirubničkim spojevima, a zahvaljujući ovalnom obliku omogućuje poboljšano brtvljenje pod promjenjivim opterećenjima. Otporna je na toplinu, tlak i kemikalije, čime pridonosi sigurnosti i pouzdanosti motora

Zatvorni vijci, šifra EN47AR10, ključne su komponente za brtvljenje i zatvaranje u motoru MAN L21/31. Obično se koriste za zatvaranje pristupnih točaka, kontrolnih otvora ili unutarnjih kanala za tekućine. Ovi vijci dizajnirani su da izdrže visoke tlakove i temperaturne promjene, a zahvaljujući otpornosti na koroziju osiguravaju trajno i sigurno brtvljenje, sprječavajući propuštanja u zahtjevnim radnim uvjetima.

Kompletan poklopac prigušnog kraja s oznakom K 16500 sastavni je dio sustava za prigušivanje vibracija smještenog na krajnjem dijelu radilice motora ZV40/48. Ova komponenta zatvara mehanizam torzijskog prigušivača, štiteći ga od mehaničkih oštećenja i vanjskih utjecaja. Konstruiran da izdrži sile rotirajuće mase, toplinu i kontakt s uljem, poklopac osigurava ispravan rad prigušivača, koji ima ključnu ulogu u smanjenju vibracija i mehaničkog naprezanja motora. Njegova čvrsta izrada doprinosi tišem radu motora i produljuje vijek trajanja rotacijskih sklopova.

Petak, 07 Studeni 2025 11:45

Prsten za K 27008 (šifra K 27010)

Napisao/la

Prsten s oznakom K 27010 posebno je dizajniran nosač i element za osiguranje koji se koristi u kombinaciji s komponentom K 27008 u sklopu motora ZV40/48. Osigurava stabilan položaj i mehaničku čvrstoću spojene komponente, osobito pri promjenjivim radnim uvjetima motora kao što su vibracije, toplinska rastezanja ili promjene tlaka. Proizveden s visokom preciznošću i od materijala otpornih na habanje, ovaj prsten ima ključnu ulogu u održavanju nepropusnosti i pravilnog aksijalnog poravnanja. Njegova robusna konstrukcija produžuje vijek trajanja sklopa i omogućava pouzdan rad motora u zahtjevnim industrijskim i pomorskim uvjetima.

Stranica 20 od 265