Blog HR

Ravna podloška, šifra 06.16169-0004-1.A, koristi se kao zaštitni i raspodjelni element ispod vijaka i matica u motoru MAN L21/31. Služi za ravnomjernu raspodjelu sile pritezanja i sprječavanje oštećenja kontaktnih površina, osobito na spojevima s velikim opterećenjem. Njena precizna izvedba doprinosi točnom momentu pritezanja i dugoročnoj pouzdanosti sklopa.

Opružna podloška za osiguranje, šifra 06.16169-0004.2, važan je element u sklapanju motora MAN L21/31. Dizajnirana je tako da stvara elastičnu silu pritezanja, čime sprječava otpuštanje vijaka i matica uslijed vibracija ili toplinskih promjena. Njezin spiralni oblik stvara napetost koja održava stabilno pritezanje, osiguravajući mehaničku sigurnost i čvrstoću spojeva kroz cijeli vijek trajanja motora.

Ploča kućišta upravljačke sobe s kodom K 16201 služi kao strukturni i zaštitni element unutar sustava kontrole motora ZV40/48. Osmišljena je za zaštitu i stabilizaciju osjetljivih upravljačkih komponenti, čuvajući ih od prašine, vlage i uljne magle. Izrađena od materijala otpornih na koroziju, ploča također osigurava pravilnu poravnatost i čvrstoću kućišta. Njezina uloga ključna je za pouzdan rad i dugoročnu stabilnost motora.

Cijevna brtva s oznakom K 16227 dizajnirana je za sigurno i elastično brtvljenje dijelova K 16220 i K 16222 unutar sustava motora ZV40/48. Njezin cijevasti oblik omogućuje ravnomjernu raspodjelu pritiska brtvljenja, što je idealno za sklapanja podložna vibracijama i toplinskom širenju. Izrađena od izdržljivih i uljno otpornih materijala, ova brtva doprinosi dugoročnoj pouzdanosti sustava, održavajući zrakonepropusnost i nepropusnost tekućina. Njezina primjena smanjuje potrebu za učestalim održavanjem i povećava sigurnost rada.

Stranica 23 od 265