Blog HR

Ventilske igle i mehanizam ventila, šifra P50502-18, odgovorni su za pravovremeno upravljanje izmjenom plinova u motoru MAN L21/31. Ovaj sustav kontrolira otvaranje i zatvaranje usisnih i ispušnih ventila, osiguravajući precizan protok zraka i ispušnih plinova tijekom svakog radnog takta. Izrađeni od legura visoke čvrstoće i dizajnirani za minimalno trošenje, ovi dijelovi rade pod velikim mehaničkim i toplinskim opterećenjem. Njihova pouzdanost ključna je za učinkovito izgaranje, ekonomičnost goriva i dugotrajan rad motora.

Ponedjeljak, 10 Studeni 2025 12:29

MAN L21/31; Glava cilindra (Šifra P50501-27)

Napisao/la

Glava cilindra, šifra P50501-27, jedan je od najvažnijih dijelova motora MAN L21/31 jer zatvara gornji dio komore za izgaranje. U njoj se nalaze usisni i ispušni ventili, brizgaljke goriva te dijelovi rashladnog i podmaznog sustava. Konstruirana za visoku izdržljivost i toplinsku stabilnost, glava cilindra mora izdržati ekstremne temperature i tlakove tijekom kontinuiranog rada motora. Njena precizna obrada i čvrsta konstrukcija ključni su za učinkovito izgaranje, dobro brtvljenje i pouzdane performanse motora u pomorskim i energetskim aplikacijama.

Vijak s oznakom K 28034 posebno je konstruiran spojni element namijenjen za učvršćivanje glavne klackalice (K 28005) u motoru ZV40/48. Ovaj vijak mora izdržati dinamička mehanička opterećenja, toplinske promjene i vibracije koje se javljaju tijekom rada ventila. Izrađen od visokootpornog legiranog čelika i precizno obrađen, osigurava savršeno pristajanje i odgovarajuću napetost. Njegova pouzdanost ključna je za održavanje točnog vremena otvaranja ventila i smanjenje mehaničkog naprezanja na sustavu za upravljanje ventilima.

Ponedjeljak, 10 Studeni 2025 12:15

O-prsten za prirubnicu K 28030 (šifra: K 28045)

Napisao/la

O-prsten s oznakom K 28045 posebno je dizajnirana brtvena komponenta koja se koristi s prirubnicom K 28030 u motoru ZV40/48. Njegova je funkcija osigurati čvrsto, nepropusno brtvljenje u uvjetima visokog tlaka i temperature, sprječavajući istjecanje ulja ili plinova iz spoja prirubnice. Zahvaljujući fleksibilnosti, otpornosti na toplinu i kemikalije, ovaj O-prsten neizostavan je za očuvanje unutarnjeg tlaka i sprječavanje operativnih gubitaka. Kao dio brtvenog sustava motora, pridonosi ukupnim performansama i pouzdanosti.

Stranica 19 od 265