Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home2/adriads/public_html/libraries/cms/application/cms.php on line 460

Blog HR

Pregovarači EU-a postigli su značajan dogovor o stvaranju prvog standarda "zelenih" obveznica na svijetu, čiji je cilj postati globalno mjerilo za ulagače u zelenoj tranziciji. Europsko vijeće i Europski parlament, koji predstavljaju 27 država članica EU-a, objavili su u utorak kasno navečer "prvi svjetski standard zelene obveznice". Europska komisija je prvi put predložila ideju u srpnju 2021. Standard je u skladu sa Zelenom oznakom, poznatom na jeziku EU-a kao "taksonomija", ili zakonodavstvom EU-a koje definira koje se gospodarske aktivnosti mogu smatrati održivima. Europska unija ima za cilj postati ugljično neutralna do 2050.

Godišnje transakcije na europskom tržištu obveznica procjenjuju se na 100 trilijuna eura (107 bilijuna dolara). Sporazum sada moraju službeno ratificirati vijeće i parlament.

Banke će financirati 81 cent od svakog dolara potrošenog na fosilna goriva 2021. za financiranje opskrbe energijom s niskim udjelom ugljika, ali će morati povećati svoje obveze kako bi ispunile svjetske klimatske ciljeve. Energetski analitičar BloombergNEF prikupio je podatke iz 1142 banke kako bi procijenio usklađuju li banke svoje financiranje s realnom ekonomijom i ciljem od 1,5 stupnjeva. Omjer financiranja banaka niži je od omjera ulaganja od 90 centi prema dolaru u globalnu opskrbu energijom, ali potonji omjer porastao je posljednjih godina s oko 0,45:1 između 2011. i 2015. Omjeri financiranja za pojedinačne banke variraju, s RBC-om Kanada na 0,4, JPMorgan na 0,7, BNP Paribas na 1,7 i Deutsche Bank na 2,2. Nalazi izvješća razlikuju se od druge studije koju je prošlog mjeseca objavila udruga za zaštitu okoliša, a koja kaže da je udio bankovnog financiranja posvećen obnovljivoj energiji stagnirao.

Aktivistica za zaštitu okoliša Greta Thunberg i deseci drugih aktivista blokirali su u ponedjeljak ulaz u norveško Ministarstvo energetike prosvjedujući protiv izgradnje vjetroturbina na zemlji koju tradicionalno koriste autohtoni Sami uzgajivači sobova. Norveška država krši ljudska prava i prava domorodaca, a prosvjednici traže uklanjanje turbina. Vlada kaže da je konačna sudbina vjetroelektrana složena pravna i politička zagonetka i nada se da će pronaći kompromis.

GreenLine Logistics, India's first and only LNG-fueled heavy truck logistics company, has deployed its first fleet of LNG trucks from Dalmia Cement (Bharat) Limited at its Chandrapur facility in Maharashtra. DCBL plans to convert 300 trucks to LNG by the end of FY24. GreenLine's LNG trucks reduce CO2 emissions by 28% compared to conventional diesel trucks, or 24 tons of CO2 per truck per year. In the initial fleet of 35 LNG trucks, a significant reduction in CO2 emissions of 840 tons per year can be achieved.
Dalmia Cement has partnered with GreenLine Logistics to invest Rs 250 crore to convert 10% of its existing truck fleet to LNG by March 2024. This will reduce sulfur oxide emissions by up to 100%, nitrogen oxide emissions by 59% and particulate matter emissions by up to 91%. Additionally, these LNG trucks will significantly reduce other hazardous emissions. Dalmia Cement follows the business philosophy of Clean & Green is Profitable and Sustainable and is committed to the goal of becoming carbon negative by 2040.

Stranica 35 od 130