Plovilo će biti opremljeno odvojenim spremnicima tereta dizajniranim za prijevoz UNP-a i amonijaka. Brod će biti izgrađen u brodogradilištu KHI Sakaide, a očekuje se da će biti isporučen 2025. godine. Amonijak privlači pozornost kao buduće gorivo s nultom emisijom koje ne emitira ugljični dioksid (CO2) kada izgara. NYK je pokrenuo "Sail GREEN" kao tvrtku ESG robnu marku, naglašavajući napore NYK-a da smanji emisije stakleničkih plinova kroz prijevoz robe i pridonese ekološki prihvatljivim opskrbnim lancima kupaca. VLGC ne samo da će biti u skladu sa strožim propisima o globalnoj gornjoj granici SOx* od siječnja 2020., nego će također biti u skladu s IMO-ovim Indeksom energetske učinkovitosti (EEDI)** Stage 3 propisima, koji su postali stroži od travnja 2022. za ugljični dioksid standardi emisije. Kao "pružatelj održivih rješenja", NYK grupa promiče stvaranje nove vrijednosti i snažno promiče ESG upravljanje.
WinGD-ovo iCER (Inteligentna kontrola recirkulacije ispušnih plinova) rješenje motora bit će isporučeno na novi LNG nosač od 17400 cbm kao dio WinGD X-DF 2.1 motora. Nosač gradi južnokorejski Hyundai Heavy Industries (HHI), a isporuke motora planirane su za svibanj 2024. Sadrži tehnologiju druge generacije za bolju kontrolu izgaranja, što rezultira nižim emisijama i uštedom goriva u cijelom rasponu opterećenja. Istjecanje metana može se smanjiti do 50%.
Prvi svjetski remont motora na dva goriva u trajanju od 36.000 sati dovršen je na LNG tankeru u Maleziji. SK Audace koristi šest dvostrukih motora WinGD X62DF koje je razvila švicarska brodska tvrtka Winterthur Gas & Diesel (WinGD). Remont je izvršio CMS Korea u malezijskom brodogradilištu Marine and Heavy Engineering (MMHE) u lipnju 2022.
Green Growth Fund (GGF) završio je treće izdanje svog tečaja Green Finance Specialist, uspješno diplomiravši 46 diplomanata s partnerskih institucija u 10 zemalja. Sudionici su posjetili zelene projekte, uključujući energetski samodostatno selo Feldheim u Njemačkoj. Razgovarali su o najnovijim događanjima u energetskoj tranziciji Njemačke, kao i o zakonodavstvu o obnovljivoj energiji i međunarodnoj energetskoj suradnji s Njemačkom agencijom za energiju (Dena).
Leonore Gewessler, ministrica za klimatske akcije, okoliš, energiju, promet, inovacije i tehnologiju, rekla je da grijanje čini četvrtinu potrošnje prirodnog plina u Austriji. Prema planu, grijalice na lož ulje ili ugljen trebat će zamijeniti obnovljivim sustavima grijanja. Tehnologija bi trenutno trebala biti zabranjena 2025. Zemlja se utrkuje da postane klimatski neutralna do 2040., s ciljem zamjene 80 posto vodika iz fosilnih goriva "klimatski neutralnim" vodikom. Takozvani plavi vodik proizvodi se iz prirodnog plina, ali se emisije ugljičnog dioksida hvataju tako da ne dospijevaju u atmosferu.
Ministarstvo zaštite okoliša, urbanizacije i klimatskih promjena izmijenilo je propise o prostornom uređenju područja bez detaljnog urbanističkog plana. Solarne elektrane koje se koriste za navodnjavanje izuzete su ako im je površina manja od 125 četvornih metara, a najviša točka nije viša od 150 cm iznad tla. Vlasnici ih mogu graditi samo na metalnom okviru, bez betonskih temelja.