Blog HR

Dizelski motor Sulzer ZV40/48 uključuje precizne komponente poput čepa za ispušni sustav, označenog kodom K 81258. Ovaj ključni dio osigurava sigurno i nepropusno brtvljenje unutar ispušnog sustava, učinkovito održavajući strukturni integritet i sprječavajući curenje ispušnih plinova. Dizajniran da izdrži ekstremne temperature i tlakove, čep doprinosi učinkovitom odvodu ispušnih plinova, smanjujući povratni tlak i optimizirajući performanse motora. Redovita inspekcija i pravovremena zamjena čepa ključni su za održavanje pouzdanosti motora i osiguranje sigurne uporabe u izazovnim pomorskim i industrijskim uvjetima.

Utorak, 10 Prosinac 2024 14:15

Ispušni sustav motora Sulzer ZV40/48

Napisao/la

Dizelski motor Sulzer ZV40/48 oslanja se na složen ispušni sustav kako bi osigurao optimalne performanse i trajnost. Svaki cilindar, od 6L do 1L i od 6R do 1R, ima namjenske ispušne cijevi, posebno dizajnirane za precizno upravljanje ispušnim plinovima. Komponente poput K 81104 za cilindar 6L i K 81115 za cilindar 1R konstruirane su za učinkovito upravljanje visokim temperaturama i tlakovima ispušnih plinova. Ove cijevi smanjuju povratni tlak i omogućuju nesmetano odvođenje plinova, poboljšavajući učinkovitost i trajnost motora. Redovite inspekcije i održavanje ključni su za očuvanje funkcionalnosti ovih komponenti, što izravno utječe na ukupne performanse motora u zahtjevnim pomorskim i industrijskim uvjetima.

Sulzer ZV40/48 dizelski motor, poznat po svojoj robusnoj izvedbi u pomorskim i industrijskim uvjetima, uključuje precizno izrađene komponente poput zadržavajućeg prstena za kućište, označenog kodom K 74155. Ovaj zadržavajući prsten, posebno dizajniran za kućište s kodom K 74102, osigurava strukturni integritet i pravilno poravnanje u zahtjevnim radnim uvjetima. Održavajući sigurno prianjanje, minimizira vibracije i mehaničke naprezanja na sklopu motora, povećavajući trajnost i pouzdanost rada. Redovite inspekcije i pravovremena zamjena zadržavajućeg prstena ključni su za održavanje optimalnih performansi motora i sprječavanje trošenja ili nepravilnog poravnanja pod visokim opterećenjem.

Sulzer ZV40/48 dizelski motor je visokoučinkovit sustav široko korišten u pomorskim i industrijskim primjenama. Ključna komponenta za brtvljenje ovog motora je brtva za zaustavljač, označena kodom K 74137. Ova brtva osigurava učinkovito brtvljenje i sprječava propuštanje na ključnim spojevima, održavajući integritet operativnih sustava motora pod visokim tlakom. Projektirana za trajnost i preciznost, brtva je otporna na toplinske fluktuacije i mehaničke naprezanja, osiguravajući pouzdan rad i smanjenje rizika od kvarova sustava. Rutinske inspekcije i pravovremena zamjena ove komponente ključni su za održavanje učinkovitosti i dugovječnosti motora.

Stranica 61 od 215